Airo Paycard

Huijaustako?

Tuli sitten hommattua otsikon mukainen Prepaid kortti, ensimmäinen maksuyritys oli sitten hylätty tapahtuma... Asiakaspalvelu yllättäen ei vastaa, sähköpostiin tuli sentään vastaus vaikkei ratkaisua. Pikavippifirma Blue Finance on kortin takana kuten myös MasterCard. Huomasin online-palvelun olevan hieman amatöörimainen.... Eli jos kyseessä on kupru, mihin se perustuu? kk-maksuihin kortista jota ei voi käyttää? No MasterCard takaa varmaan sen ettei tartte mitään maksaa jos ei voi käyttää?

13

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajallinen käyttö

      Ei käy kaikkialla, varsinkin bensa-automaatit sylkee nuo ulos, eli ei ole ihan Mastercardin tai vast. veroinen kortti.

    • PoikaKotiin

      Tuuletuskortti.

    • ...............

      huijausta koko homma !

    • 6+7

      mää vilkaisin tuota vauva sivujen kirjoitusta.

      Kaikki alkaa näin ja menee oikein NÄIN.

      Asiakas "viattomana" menee blue finance sivuille täyttää esi hakemuksen esim sadalla eurolla ja siinä jossain vaiheessa tulee tekstiviestit

      vahavista puhelinnumero
      laina myönnetty vahvista
      kiitos hyväksymisestä
      kiitos lainan hakemisesta

      jäädään odottelemaan korttia 2-4 päivää
      joka tulee postitse
      kortin kanssa männään nettiin luetaan kortin liitteenä olevia ohjeita
      aktivoidaan kortti
      salasanoin varustettua tiliä kannattaa käydä tutustumassa
      sitten käy koettamassa ostamista

      osto kieli suomi

      automaattinostoja/ostoja ei voi tehdä tällä kortilla
      tiedä sitten onko se säädettävissä tapaus kohtaisesti et jotkut voivat tehdä.

      Tiedä sitä et onko se ihan välttämätön luottokortti. Toisilla luotot pysyy hanskassa toisilla vähän sutii. sekin päivä koittaa et ostokset pitää maksaa tai ne rahapelit mitä pelattu netissä.

    • BF?

      Kortin tilasin 100 euron summalla 12.8 ja kortti tuli 14.8. Sitä ei vaan saa aktivoitua jostain syystä. Asiakaspalvelu vastasi noin kymmenennellä soitolla ja valitteli, etteivät saa hommaa toimimaan.

      • 18+12

        minulla toimi tein kuin tuossa on kirjoitettu mut onko se miten tarpeellinen kortti. ehkä vaate ostoksia jotain pientä tarpeellista joskus maksaessa voin käyttää. Ironista rahat on kestänyt kortilla vaikka olenkin ollut joskus ahkera pelailemaan rahapelejä mut lopetin kun liian pitkää miinusta, eihä sellaista vejättämistä kestä erkkikään, tuntui et innostuivat aina lisää


    • zeesus

      Kortin aktivointi ei onnistu. Pin-koodiani en saa vaikka toimin täysin ohjeiden mukaan. Kokeilin kahdella eri käyttiksella ja eri selaimilla. Kumpikaan aspan numero ei vastaa. Haisee kusetukselle. Perun kortin ensitilassa.

    • saatte ikävyyksiä

      ei hyvää päivää!!! onko vielä niin tolloja, jotka asioi tuon pikavippipuljun kanssa. olis syytä lukea tuolta pikivipit-osiosta vähän tositarinoita tuosta blue financesta. .mikään niillä ei toimi.

      • Höpöttäjä

        Olen ollut ihan tyytyväinen kun hallitus ei iskisi kiilaa väliin kuin tuossa sudeksi tehtyssä pikavippilaki uudistuksessa tai yritys itse tee kuin Carlos Ponzin pomo pankissa ja pakeni Mexicoon ... ja- aa-a mutta tuo pankinjohtajan täys takinkääntö korkoja toisten talletuksilla maksamis temppu jäi Carlosia... kaivelemaan ja kehitti myöhemmin OIVALLUKSESTA kansainvälisten postimerkkien parissa hääräillessä itse pyramidihuijauksen pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp ja jos et nyt pidä suutasi kiinni saat pisimmän rangaistuksen mitä Yhdysvaltain HISTORIASSA ON KOSKAAN ANNETTU pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp kuoli Rio de Janeirossa köyhien hoivakotiin.


    • tyhmä

      pitäisikö Airo paycardin kanssa maksamaa ruokakaupassa ostoksetkin?

    • paskanjauhajienmaa

      Perätön mainos se tilaa korttiluotto 500 eurolla ja-a kuluttajansuoja viranomaiset ... ei tee asialle mitään.

    • Anonyymi

      Kokeilin tilata korttia ei edes sivu avaudu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe