Kukun kentällä haukuntaa

Uimarannalle ei saa

Saako Kukun kentälle viedä koiria?

16

360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naipuri

Hienoa, että olet valppaana! Kuortane ei turhaan ole Suomen turvallisin kunta!

• ei.

Ei saa. Hotellillekkaan ja kirkkoonkaa ei saa viedä.

• ei ei

Minä tein saman huomion eilen lasten yukisoissa.

• ??????

Onko koirakieltokyltti?

• Koirankakka

Mihinä on Kukun kenttä? Kunnan urheilukentän tierän mutta notta Kukulla on oma kenttä, se on uutta tiatoa mulle? Onko se kentiäs Ylipääs vai Mäyrys? Kirkolla sitä ei oo.

Vissiin kentälle saa koiria vierä kun kaikenlaisia koiranäyttelyitä on urheilukentällä piretty. Järjestyslaki on ilimeisesti kuurtaneella eri kun mualla.

• ei ei ei ei ei

Oli kentän nimi mikä oli, niin ei sinne koiria kakalle viedä eikä pisullekaan. Ai että oikein lasten kisoissa koko perhe koirien kanssa... Kiva siellä on sitten perheen pilttien kontata nurmikolla. Hyvä aikuiset!

• I hate dogs
        ei ei ei ei ei kirjoitti:

Oli kentän nimi mikä oli, niin ei sinne koiria kakalle viedä eikä pisullekaan. Ai että oikein lasten kisoissa koko perhe koirien kanssa... Kiva siellä on sitten perheen pilttien kontata nurmikolla. Hyvä aikuiset!

Ensin häiritsee kirkkorannan koirat ja nyt keskuskentän koirat. Ilmiantakaa nyt joku, joka on piip koiraansa uudessa leikkipuistossa!!!!!

• Ei ne koirat sotke

Itseasia ne koirat on kyllä paljon siistimmin sielä ku ne roskaavat saatanan kakarat. Joka kisojen jälkeen niinku kaatopaikka koko kenttä ja ei suinkaa sielä mitää koiran paskaa oo vaan kaiken maailman perkeleen pillimehut, limsapullot ja karkkipaperit yms.

• ilmiugfccc

Juuri näin!!

• Pasillit ja pakteeri

Kukun maja haaveiden paja, kyllä siellä on entisaikaan monia peräkamaripoekia vietelty ja perään viety poikuus, ---ei kuurtaneella ole edes koiria niinpaljo, että paskosivat kokokentän, meidänkin nuoripari päästi kirkon lattialle oikein tarkoituksella alle yksivuotiaan konttaamaan, jotta saisi noita pakteereita oikei kituumiinsa, tohtoriksi näistä toinen on lukemassa tutkijana yliopistossa ja toinen on vain opettaja.

• Anonyymi

Äänet vetävät puoleensa petoja ja mun mielestä kyllä tennis on parempaa kuin badeli

• Anonyymi

Huolensa kullakin.

• Anonyymi

Koiravapaa Kuortane, tulee teemaksi kevään vaaleissa!

• Anonyymi

Ei saa, eikä leikkipuistoihin, yleisille uimarannoille, kauppoihin (opaskoirat yms poislukien)......

Koirille oma koirapuisto....

• Anonyymi

Ketähän sekin häiritsee.
      Pienet on murheet.

• Anonyymi

Minua häiritsee! Huonoja koira kokemuksia ja pelkään isoja koiria!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8468
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2820
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1162
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      873
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      50
      831
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      802
    Aihe