Msn Messenger?

Joku vua ....

Öö kuulin huhuja et Messenger palvelu loppuu onko totta vai onko pelkkä huhu jos jollain on infoo ... kertokaa .... Ei tarvii valitella jos oon vääräs mut nko muut kuullu jotai?

7

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

kippari heittää tarinaa sit gimmoille on kai pakko alkaa soittelemaan kännyllä niille;=)

• yks typy

Hei Kippari. Mä annankin sulle heti kännyn numeron. Se on 0405.... Miten lie päässyt unohtumaan oma numero :=( Varmaan siks kun niin harvoin tulee soitettua itelle.
        Joskus kun oli vielä lankapuhelinkin ja kännykkä hukassa,(typyllä aika usein) joutui soittamaan langasta omaan kännykkään, että löysi sen. :=))))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Hei Kippari. Mä annankin sulle heti kännyn numeron. Se on 0405.... Miten lie päässyt unohtumaan oma numero :=( Varmaan siks kun niin harvoin tulee soitettua itelle.
        Joskus kun oli vielä lankapuhelinkin ja kännykkä hukassa,(typyllä aika usein) joutui soittamaan langasta omaan kännykkään, että löysi sen. :=))))

numero hukkui kun mulle se piti antaa en pääse sulle soittamaan kun Typy unohtaa numerot;=))No harvoinpa sit omaan numeroon soitelee:=))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

numero hukkui kun mulle se piti antaa en pääse sulle soittamaan kun Typy unohtaa numerot;=))No harvoinpa sit omaan numeroon soitelee:=))

Kyllä mä annan sulle.... vielä sen numeron, kun kaivan tuolta muistilokerosta sen.
        Täällä on taas aika hiljaista. Minäkin tuossa tein auringontervehdyksen kun tulin kotiin. Sitten vaan laiskotellut. Tarviiko sitä työpäivän päätteeks paljon mitään jaksaakaan? :=)))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Kyllä mä annan sulle.... vielä sen numeron, kun kaivan tuolta muistilokerosta sen.
        Täällä on taas aika hiljaista. Minäkin tuossa tein auringontervehdyksen kun tulin kotiin. Sitten vaan laiskotellut. Tarviiko sitä työpäivän päätteeks paljon mitään jaksaakaan? :=)))

on kiva että kippari pääsee sinulle soittelemaan:=)Joo onhan tässä aika poikki duunipäivän jälkeen ettei jaksa paljoo mitään enää tehdä vaikka ainahan jotain hommia sitä himassa olisi;=)

• toinen vua.....

se ei pidä paikkaansa et mese lopetettas ja mistä toi huhu on peräsin?

• Joku vua...

Kuulin van yhelt kaverilt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe