Vieläkö siellä jotain toimintaa on? Jotain ikuisuus hylkyjä makaa pihalla, mutta vähän väliä jotkut autot katoaa ja uusia ilmestyy tilalle. Korjaamon ovi aina lukossa, mutta Kehältä Lahnukseen päin mentäessä joku kulahtanut kyltti tien varressa. Tietoa tai kokemuksia kellään? Joskus oli Erikasi nimellä, mutta huhujen mukaan nykyään Multiprima?
Vihdintie 63:n autokorjaamo
9
1571
Vastaukset
- Esbå
Ei kellään tietoja?
- Kokemuksen äänellä
Sen verran tietoja, että ko. tilassa toimi Multiprima Oy, joka ei korjaakkaan autoja vaan tekee keittiönkaappeja.
Nykytilannetta en tiedä, enkä välitä.
Itse olin aikoinani asiakkaan ja en enää ikinä mene sinne uudelleen. Niin paljon ammattitaitoisia pojat olivat autonkorjaajina. - dafuq mane
Kokemuksen äänellä kirjoitti:
Sen verran tietoja, että ko. tilassa toimi Multiprima Oy, joka ei korjaakkaan autoja vaan tekee keittiönkaappeja.
Nykytilannetta en tiedä, enkä välitä.
Itse olin aikoinani asiakkaan ja en enää ikinä mene sinne uudelleen. Niin paljon ammattitaitoisia pojat olivat autonkorjaajina.Keittiönkaappeja?
- puolet osista katos
No ei ihmekkään, kun siitä autonkorjauksesta tullu vittuakaan.
- urban ex
Kävin pihalla. Kaikenmaailman paskoja siellä pihalla seisoo. Oli siellä pari ihan OK näköistä jenkkiäkin mm. yksi 80-luvun farkku Caprice. Pari matalaa tönöä ja lunta, eipä siellä muuta. Joku epämääräinen kyltti oli, jossa autokorjaamoa mainostettiin. Ovet olivat kiinni ja valot pois keskellä päivää. Ketään ei näkynyt missään. Tuli enemmänkin mieleen joku hylätty korjaamo/teollisuusalue tuosta.
- yritys kova
Pihalla myymäläauton paskat olivat vaihtuneet bussinpaskoihin. Tuntuu, että liikeideat vaihtuvat vuoden välein tuolla. :D
- eke37
Kyllä siellä toimintaa on. Vihdintien kyltissä on puhelinnumero johon soitin ja ystävällinen kaveri kertoi ajan jolloin tulee paikalle ja tuli. Vaihtoi renkaat kuten sovittiin ja laittoi vielä autoni jarrut kuntoon. Homma meni ihan mukavasti.
- disappointed
Itsellä ei ole tietoa yrityksen nykytilasta mutta muutama vuosi sitten vein autoni ko paikkaan renkaiden vaihtoa varten. Ja siitähän seurasi nelinumeroinen luku, minulle maksettavaksi. Ei ikinä enää ja muitakin suosittelen kiertämään kaukaa, oli asia mikä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192422Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2682254Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231459Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451256- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641234- 821231
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e901194