paikallinen viljelijä kauppas oik.puolella olevaa rattia olevaa ent.postinautoa.olisin maksanut viikko sitten autosta 2418e,joka oli pudotettuna alkuperäisestä hinnasta,joka oli 4900e.tämän viikon alussa hinta tippui ensin 2100e,ja sitten 2050e.myyjä ei vastannut useisiin kymmeniin puheluihini,eikä vastannut txt viesteihini.varmaan hyvä sato perunassa tulee,koska on hänellä on varaa myydä auto halvemmalla muille,kuin ensimmäiselle auton varaajalle?
perunaviljelijän autonmyynti nettiautossa
5
304
Vastaukset
- Toinen myyjä
Ei tee itsellänikään mieli myydä kaikenlaisille renkaanpotkijoille,joille ei tunnu mikään kelpaavan "soitan sitten kun tulen hakemaan" Niitä soittoja odotan vieläkin...Myyn sitten kiusallakin halvalla ensimmäiselle joka on tosissaan kiinnostunut...
- mätämuna
no jaa.viljelijä taitaa itse vastata kyseiseen huutoon?laita henkilö tietosi,mikäli olet olet eri henkilö,kun itse pottufarmari?voit soittaa numeroon 0449371799 näkyvästä numerosta.siten selvis,että kuka vastaa aloitettuun kirjoitteluun?
- osamaksupummit
Mul*kulle ei oo pakko myydä.Jokainen saa myydä kelle haluaa.
- sairasta sairasta...
eikä tuollaiselle kuin tään ketjun aloittaja myydä mitään !
- jobbari3
Multa lähtee auto sille joka lyö eurot ensimmäisenä kouraan eikä varaile puhelimessa tyyliin "joo mä tuun sit kai viikonloppuna jos muija antaa luvan ostaa,varaathan autoo mulle...jooko.." tai "Varaa auto mulle tuun hakee mut pitää ensin lainata iskältä rahaa,mut hei sähän voisit ottaa mun skootterin vaihossa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904