perunaviljelijän autonmyynti nettiautossa

puolangan poika

paikallinen viljelijä kauppas oik.puolella olevaa rattia olevaa ent.postinautoa.olisin maksanut viikko sitten autosta 2418e,joka oli pudotettuna alkuperäisestä hinnasta,joka oli 4900e.tämän viikon alussa hinta tippui ensin 2100e,ja sitten 2050e.myyjä ei vastannut useisiin kymmeniin puheluihini,eikä vastannut txt viesteihini.varmaan hyvä sato perunassa tulee,koska on hänellä on varaa myydä auto halvemmalla muille,kuin ensimmäiselle auton varaajalle?

5

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen myyjä

Ei tee itsellänikään mieli myydä kaikenlaisille renkaanpotkijoille,joille ei tunnu mikään kelpaavan "soitan sitten kun tulen hakemaan" Niitä soittoja odotan vieläkin...Myyn sitten kiusallakin halvalla ensimmäiselle joka on tosissaan kiinnostunut...

• mätämuna

no jaa.viljelijä taitaa itse vastata kyseiseen huutoon?laita henkilö tietosi,mikäli olet olet eri henkilö,kun itse pottufarmari?voit soittaa numeroon 0449371799 näkyvästä numerosta.siten selvis,että kuka vastaa aloitettuun kirjoitteluun?

• osamaksupummit

Mul*kulle ei oo pakko myydä.Jokainen saa myydä kelle haluaa.

• sairasta sairasta...

eikä tuollaiselle kuin tään ketjun aloittaja myydä mitään !

• jobbari3

Multa lähtee auto sille joka lyö eurot ensimmäisenä kouraan eikä varaile puhelimessa tyyliin "joo mä tuun sit kai viikonloppuna jos muija antaa luvan ostaa,varaathan autoo mulle...jooko.." tai "Varaa auto mulle tuun hakee mut pitää ensin lainata iskältä rahaa,mut hei sähän voisit ottaa mun skootterin vaihossa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82