perunaviljelijän autonmyynti nettiautossa

puolangan poika

paikallinen viljelijä kauppas oik.puolella olevaa rattia olevaa ent.postinautoa.olisin maksanut viikko sitten autosta 2418e,joka oli pudotettuna alkuperäisestä hinnasta,joka oli 4900e.tämän viikon alussa hinta tippui ensin 2100e,ja sitten 2050e.myyjä ei vastannut useisiin kymmeniin puheluihini,eikä vastannut txt viesteihini.varmaan hyvä sato perunassa tulee,koska on hänellä on varaa myydä auto halvemmalla muille,kuin ensimmäiselle auton varaajalle?

5

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen myyjä

Ei tee itsellänikään mieli myydä kaikenlaisille renkaanpotkijoille,joille ei tunnu mikään kelpaavan "soitan sitten kun tulen hakemaan" Niitä soittoja odotan vieläkin...Myyn sitten kiusallakin halvalla ensimmäiselle joka on tosissaan kiinnostunut...

• mätämuna

no jaa.viljelijä taitaa itse vastata kyseiseen huutoon?laita henkilö tietosi,mikäli olet olet eri henkilö,kun itse pottufarmari?voit soittaa numeroon 0449371799 näkyvästä numerosta.siten selvis,että kuka vastaa aloitettuun kirjoitteluun?

• osamaksupummit

Mul*kulle ei oo pakko myydä.Jokainen saa myydä kelle haluaa.

• sairasta sairasta...

eikä tuollaiselle kuin tään ketjun aloittaja myydä mitään !

• jobbari3

Multa lähtee auto sille joka lyö eurot ensimmäisenä kouraan eikä varaile puhelimessa tyyliin "joo mä tuun sit kai viikonloppuna jos muija antaa luvan ostaa,varaathan autoo mulle...jooko.." tai "Varaa auto mulle tuun hakee mut pitää ensin lainata iskältä rahaa,mut hei sähän voisit ottaa mun skootterin vaihossa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      83
      3014
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      305
      2657
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      189
      1486
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1182
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1078
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1001
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      940
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      920
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72