perunaviljelijän autonmyynti nettiautossa

puolangan poika

paikallinen viljelijä kauppas oik.puolella olevaa rattia olevaa ent.postinautoa.olisin maksanut viikko sitten autosta 2418e,joka oli pudotettuna alkuperäisestä hinnasta,joka oli 4900e.tämän viikon alussa hinta tippui ensin 2100e,ja sitten 2050e.myyjä ei vastannut useisiin kymmeniin puheluihini,eikä vastannut txt viesteihini.varmaan hyvä sato perunassa tulee,koska on hänellä on varaa myydä auto halvemmalla muille,kuin ensimmäiselle auton varaajalle?

5

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen myyjä

Ei tee itsellänikään mieli myydä kaikenlaisille renkaanpotkijoille,joille ei tunnu mikään kelpaavan "soitan sitten kun tulen hakemaan" Niitä soittoja odotan vieläkin...Myyn sitten kiusallakin halvalla ensimmäiselle joka on tosissaan kiinnostunut...

• mätämuna

no jaa.viljelijä taitaa itse vastata kyseiseen huutoon?laita henkilö tietosi,mikäli olet olet eri henkilö,kun itse pottufarmari?voit soittaa numeroon 0449371799 näkyvästä numerosta.siten selvis,että kuka vastaa aloitettuun kirjoitteluun?

• osamaksupummit

Mul*kulle ei oo pakko myydä.Jokainen saa myydä kelle haluaa.

• sairasta sairasta...

eikä tuollaiselle kuin tään ketjun aloittaja myydä mitään !

• jobbari3

Multa lähtee auto sille joka lyö eurot ensimmäisenä kouraan eikä varaile puhelimessa tyyliin "joo mä tuun sit kai viikonloppuna jos muija antaa luvan ostaa,varaathan autoo mulle...jooko.." tai "Varaa auto mulle tuun hakee mut pitää ensin lainata iskältä rahaa,mut hei sähän voisit ottaa mun skootterin vaihossa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7213
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4856
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4549
    4. 68
      4256
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4148
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3168
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2888
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2448
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2357
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209