Kamuttajan henkilöllisyys selvisi

Ent. urheil. minäkin

Nyt antoi kamuttaja niin hyvät vihjeet, että selvisi . Kyselin joiltain entisiltä lieksalaisilta, mutta ei oikein sitä kautta selvinnyt, mutta vihjeet, netti ja eräät etelän urheilu miehet auttoi.

Turhemmillekin on Lieksassa muistomerkkejä tehty ja nyt olen sitä mieltä että kamuttaja ansaitsisi. Onhan Juicenkin patsas synnyinseudullaan Juankoskella vaikka ei siellä päivätyötään tehnyt Hämmästyin todella, mutta sen sanon etten kerro sitä täällä ja jos joku muukin löytää niin ei julkaista, sovitaanko niin.

Ihmeen hyvässä kunnossa olet henkisesti ja muisti pelaa iän huomioon ottaen.

11

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina tyttö

Missä kamuttaja kertoo niitä tietoja kerro heti

• No älä nyt

Ihanko itte keksit kuka se Kamuttaja on?
      Kyllähän se on keksitty jo ajat sitten

• tiina tyttö

No voitko sanoa jotain josta selviää, vai lössytätkö vain, niin kuin täällä niitä on ollut vaikka kuin monta. Jos tosiaan tiedät niin kerro, asuuko Lieksassa.

• No en minä kyllä mitään muistomerkkejä ansaitse.
      En ole vielä kuollut, enkä tehnyt Lieksaa niin valtavan tunnetuksi.
      Urheilinkin aivan muiden paikkakuntien seuroissa ja perustin sen seurankin tänne syvään etelään.
      Kyllä siellä on niitä jotka tosiaan ansaitsisi muistomerkin aivan omasta takaa.
      Lieksan legendoissa heitä on tullut esiin useita.

• iivöli

Niinjotta kamuttaja ei siis ole ns hulluerkki( apukoululainen) joka pääsi eläkkeelle jo 18 vuotiana nuppinsa takia ja ei tehnyt koskaan oikeita töitä! Juoksenteli aikansa kulukseen kisoissa vaikak oli vain pelkkä c tason urheilija! Hänen taidot ei tosin riitä edes internetin käyttöönkään!

• Kamuttaja-Setä

Olen jäänyt seurailijaksi enkä ole enää aktiivinen vaikuttaja. Vastuut olen siirtänyt edellisissä ketjuissa nimeämilleni tahoille.

• Homottaja-Setä

Kamuttaja-Setä pyysi minua ottamaan osan Lieksan kansalaisaktiivien tehtävistä.

• voi hinttipoloista

Hyvin tuo on onnistunut kun vähänpäästä on päästäänviallisen kansalisaktiivi homon kirjoituksia!

• Homottaja-Setä

Homot pystyvät hoitamaan yhteiskunnallisia tehtäviä vähintään yhtä hyvin kun heterotkin.

• No joo pelaahan tuo muisti vielä jotenkin vaikka alkaa paljon jo unohtua.
      Ei sitä tiedä kuinka kauan.

• pellejä olette

voiko joku kertoa tarkemmin eikä vain fiilistellä tietävänsä. Minusta kun tuntuu ettei täällä kukaan todella tiedä vaikka monet leikkii tietävänsä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe