Suuri tiedemies Syksy Räsänen esittää Kulttuurivihkojen nettisivuilla aika kovia väitteitä Israelista, palestiinalaisista ja arabimaista. Huikein toteamus on se, etteivät arabimaat olleet vuonna 1967 suinkaan hyökkäämässä Israelia vastaan. Räsänen heittää tämän väitteen lyhyesti ja perustelematta, aivan kuin se olisi itsestäänselvyys. Lähteitä on kolme, yksi niistä Noam Chomsky. Onkohan Räsänen puolueeton ja objektiivinen?
Syksy Räsänen: Arabit viattomia 1967
6
127
Vastaukset
- tutkijan alku
Räsänen on pelkkä tähtitieteiljä eikä siinäkään lajissa mikään kuuluisuus. Mitä se ymmärtää suurpolitiikasta, ei niin mitään. Kunhan puhuu lämpimikseen.
- Anonyymi00003
Anonyymi on tietenkin pelkkä alkoholisoitunut tärkeilijä eikä siinäkään mikään tavaton. Mitä anonyymi alkoholisti ymmärtää suurpolitiikasta, ei mitään.
Kunhan puhuu lämpimikseen.
P.S. Noam Chomskyn huomiot saisivat antaa pahatkin vetelät alle. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Anonyymi on tietenkin pelkkä alkoholisoitunut tärkeilijä eikä siinäkään mikään tavaton. Mitä anonyymi alkoholisti ymmärtää suurpolitiikasta, ei mitään.
Kunhan puhuu lämpimikseen.
P.S. Noam Chomskyn huomiot saisivat antaa pahatkin vetelät alle.Saisivat, mutta kun eivät anna.
- Anonyymi00002
Mistä johtunee, että tämän Syksy Räsäsen ja Oras Tynkkysen vanhemmat tajusivat jo pojalle nimeä antaessaan sen, että heistä tulee vasemmistolaisia hörhöjä.
- Anonyymi00004
Mistä johtuneen, että tämän anonyymin alkoholistin vanhemmat tajusivat jo nimeä antaessa, että ei opi kehittämään järkeviä argumentteja tai vasta-argumentteja mihinkään. Otan osaa.
Räsänen on aina oikeassa Israelista.🇮🇱👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243