Itella = Posti Group Oyj

Tomatpojkarna

Men i praktiken kommer ändå den svenskspråkiga skylten "Posten" att hänga kvar ute på postkontoren. För där betjänas ju folk på båda språken, förstås.

9

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Närpespojken

Här i Närpes byter vi förstås namnet till Post Gruppen Ab :D

• Posti ja Post?

Muutenhan surut eivät tajua kyseessä olevan posti, jos on i-kirjain sanan perässä!

Oikeastaan kaikki surut ovat vielä kakiskielisiä.

Tajuat kai itsekin, kuinka naurettavaa tuo kielipelleiluy on?

• Tomatpojkarna

Posti är Posten på mitt modersmål, varför är det så skrattretande enligt dig ??

• och varför fattar inte "Posti ja Post " att om han i sin skalle sätter ett "i" efter det internationella "Post" så får han sin Posti??? :)

• Post- posten?

Post på svenska, inte Posten. Posten on jotainmuuta kuin ruotsia.

• Nog skall det egentligen vara Posten om det är på svenska

• anser jag
        twervig kirjoitti:

Nog skall det egentligen vara Posten om det är på svenska

Det kunde räcka med Posti/ Posten på tvåspråkiga orter.

• anser jag kirjoitti:

Det kunde räcka med Posti/ Posten på tvåspråkiga orter.

Om man söker på Posten Sverige så kommer man in på en hemsida där det inte ens finns en rubrik utan bara en logga med ett posthorn och en krona. Det räcker hur bra som helst i Sverige och alla vet på alla språk vad det gäller. Men här skall man försöka sig på något fånigt blandspråk...

• mindrevärdskomplex ?
        twervig kirjoitti:

Om man söker på Posten Sverige så kommer man in på en hemsida där det inte ens finns en rubrik utan bara en logga med ett posthorn och en krona. Det räcker hur bra som helst i Sverige och alla vet på alla språk vad det gäller. Men här skall man försöka sig på något fånigt blandspråk...

Det är så mycket "finare " att blanda litet engelska med,även om nu ingen förstår varför .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6678
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4612
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      61
      2393
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1900
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1452
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1354
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1221
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1174
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe