Kokeelliset evoaskeleet toistettu Helsingin yo:ssa

KATin haamu

27

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotellaan

      Jäämme odottamaan Torpan kommenttia, hänen itsensä tuottamaa viiltävän analyyttistä tyrmäystä tieteellisin perustein tälle uutiselle. Ei siis copy/pastea Raamatusta tai Leisolalta kump.

    • iewuigh

      Laboratorioissa jäljitellään luomistyötä ei evoluutiota.

      • tieteenharrastaja

        Tarkoittanet siis evoluutiolla luomista.


      • Sinun kirjoituksesi ovat viime aikoina olleet sekä kreationismi- että ateismipalstan ylivoimaisesti parasta antia. Niiden yksityiskohtainen tieteellinen tarkkuus ja viimeistä myöten täydellinen kieliasu eivät voi olla vakuuttamatta kaikkia jotka niitä vain vilkaisevatkin.


      • ???=???
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Tarkoittanet siis evoluutiolla luomista.

        Laboratoriossa?


      • itte.piru kirjoitti:

        Sinun kirjoituksesi ovat viime aikoina olleet sekä kreationismi- että ateismipalstan ylivoimaisesti parasta antia. Niiden yksityiskohtainen tieteellinen tarkkuus ja viimeistä myöten täydellinen kieliasu eivät voi olla vakuuttamatta kaikkia jotka niitä vain vilkaisevatkin.

        Kuten viestihierarkia oikein luettaessa kertoo, vastasin tietysti nimimerkille iewuigh. Hänen uurastuksensa kymmenin eri taiteilijanimin (jotteivät evot tunnista hänen oikeaa henkilöllisyyttään, vaikka minä sen toki tiedänkin) kertoo vastaansanomattomasti kreationismin voittokulusta.


      • Sokea
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Tarkoittanet siis evoluutiolla luomista.

        Siis edustaako tuo hampaita kasvattanut tutkijaryhmä älyä vai sattumaa?


      • tieteenharrastaja
        ???=??? kirjoitti:

        Laboratoriossa?

        Niin, tulkitaan Luojan välittömästä ilmoituksesta luomakunnassaan tapoja, joilla Hän kertoo luomistyön tehneensä.


      • tieteenharrastaja
        Sokea kirjoitti:

        Siis edustaako tuo hampaita kasvattanut tutkijaryhmä älyä vai sattumaa?

        Edustaa älyä jäljittämässä sattuman ja valinnan toimintaa.


      • ???=???
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Niin, tulkitaan Luojan välittömästä ilmoituksesta luomakunnassaan tapoja, joilla Hän kertoo luomistyön tehneensä.

        Evoluutiolla luomista harrastetaan laboratoriossa?
        Ja Luojan välittömässä valvonnassa?


      • oho
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Edustaa älyä jäljittämässä sattuman ja valinnan toimintaa.

        Olipa hassu sattuma!


      • tieteenharrastaja
        ???=??? kirjoitti:

        Evoluutiolla luomista harrastetaan laboratoriossa?
        Ja Luojan välittömässä valvonnassa?

        Käsität väärin. Ei laboratoriossa tehdä silakoitakaan, jos niitä siellä tutkitaan.


      • itte.piru kirjoitti:

        Kuten viestihierarkia oikein luettaessa kertoo, vastasin tietysti nimimerkille iewuigh. Hänen uurastuksensa kymmenin eri taiteilijanimin (jotteivät evot tunnista hänen oikeaa henkilöllisyyttään, vaikka minä sen toki tiedänkin) kertoo vastaansanomattomasti kreationismin voittokulusta.

        >Hänen uurastuksensa kymmenin eri taiteilijanimin (jotteivät evot tunnista hänen oikeaa henkilöllisyyttään, vaikka minä sen toki tiedänkin) kertoo vastaansanomattomasti kreationismin voittokulusta.

        Jumala on suuri!

        Eiku, anteeksi, siis Sinä olet...


      • ???=???
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Käsität väärin. Ei laboratoriossa tehdä silakoitakaan, jos niitä siellä tutkitaan.

        EIpäs!
        Sinä vaan latelet asioita ikäänkuin sinuun pitäisi noinvain uskoa.
        Ja jos vaadit asiat tarkistettaviksi muista lähteistä kuin kirjoituksestasi, olet säälittävä vastuustalipeäjä.
        Laboratoriossa tekemisiä ei kukaan voi valvoa täältäkäsin, joten pitääkö esittämänne asiat uskoa sellaisenaan oikeiksi?
        Kohta vaaditte uskomaan sciencefictioniiinkin!


      • ???=??? kirjoitti:

        EIpäs!
        Sinä vaan latelet asioita ikäänkuin sinuun pitäisi noinvain uskoa.
        Ja jos vaadit asiat tarkistettaviksi muista lähteistä kuin kirjoituksestasi, olet säälittävä vastuustalipeäjä.
        Laboratoriossa tekemisiä ei kukaan voi valvoa täältäkäsin, joten pitääkö esittämänne asiat uskoa sellaisenaan oikeiksi?
        Kohta vaaditte uskomaan sciencefictioniiinkin!

        Eli laboratoriotutkimus on mitätön, jos Perähikiä ei ole itse sitä valvonut. :D

        Jos vaikka valvoisitkin, ymmärtäisitkö pölähtävääkään siitä mitä tutkijat kulloinkin tekevät?


    • "Evoluutio lässyn lässyn torpattu lässyn lässyn lässyn lässyn Leisola lässyn lässyn lässyn lässyn." - t-torppa

      "Ilman Jumalaa ei olisi mitään laboratoriota lässyn lässyn lässyn lässyn. Lisäksi lässyn lässyn lässyn lässyn Raamattu todistaa lässyn lässyn. Mitään ristiriitaa ei siten ole." - Jaakob

      "Evouskovien on helppo tarttua mihin tahansa oljenkorteen kieltääkseen Jumalan luomistyön. Niinpä lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn ... piip piip piip ... Puhelu katkesi teknisistä syistää. Olkaa hyvä ja odottakaa sulkematta puhelintaa." - *JC

      • huhhuh!

        Veli todisti väkevähkösti.
        Kääntyisisinkö nyt evolutionistiksi?
        Välillä kummastuttaa ajatteletteko että teidät voi ottaa vakavasti?


      • huhhuh! kirjoitti:

        Veli todisti väkevähkösti.
        Kääntyisisinkö nyt evolutionistiksi?
        Välillä kummastuttaa ajatteletteko että teidät voi ottaa vakavasti?

        Tavaa nyt vain edelleen sitä raamattuasi, se sopii sulle kuin nenä hanuriin.

        Ja välipaloiksi salaliittovideoita.


      • hahhahhaaaaaa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tavaa nyt vain edelleen sitä raamattuasi, se sopii sulle kuin nenä hanuriin.

        Ja välipaloiksi salaliittovideoita.

        Sopiiko sinulla nenä noin hyvin hanuriin?
        Tai kyllähän minä sen tiedän kysymättäkin.


      • tieteenharrastaja
        hahhahhaaaaaa kirjoitti:

        Sopiiko sinulla nenä noin hyvin hanuriin?
        Tai kyllähän minä sen tiedän kysymättäkin.

        Nuo kuittailusi sopisivat hyvin seiskaluokkalaisten välitunnille, mistä ne kaiketi ovatkin peräisin.


      • >=3
        hahhahhaaaaaa kirjoitti:

        Sopiiko sinulla nenä noin hyvin hanuriin?
        Tai kyllähän minä sen tiedän kysymättäkin.

        "Sopiiko sinulla nenä noin hyvin hanuriin?"

        Kaikki Jumalan luoma on kaunista. Muista se.


    • paljastu hoax

      Eihän tuo koe viitannut millään tavalla evoluutioon.
      Ei kelpaa evoluution todisteeksi .

      • "Eihän tuo koe viitannut millään tavalla evoluutioon."

        Viittasi se. Katsos kun siinä tutkijat jäljittelivät sitä mitä on tapahtunut evoluution kuluessa.

        "Ei kelpaa evoluution todisteeksi ."

        Ei sinulle tietenkään, ajatteleville ihmisille se on yksi lisätodiste evoluutiosta.


      • oho
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Eihän tuo koe viitannut millään tavalla evoluutioon."

        Viittasi se. Katsos kun siinä tutkijat jäljittelivät sitä mitä on tapahtunut evoluution kuluessa.

        "Ei kelpaa evoluution todisteeksi ."

        Ei sinulle tietenkään, ajatteleville ihmisille se on yksi lisätodiste evoluutiosta.

        Eli evoluutiota puuhataankin niska limassa laboratorioosanne?
        Pesetkö kätes kanssa?


      • oho kirjoitti:

        Eli evoluutiota puuhataankin niska limassa laboratorioosanne?
        Pesetkö kätes kanssa?

        "Eli evoluutiota puuhataankin niska limassa laboratorioosanne?
        Pesetkö kätes kanssa?"

        Ei minulla ole laboratoriota. Sen sijaan minulla on typerys keskustelukumppanina.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Eli evoluutiota puuhataankin niska limassa laboratorioosanne?
        Pesetkö kätes kanssa?"

        Ei minulla ole laboratoriota. Sen sijaan minulla on typerys keskustelukumppanina.

        >Sen sijaan minulla on typerys keskustelukumppanina.

        Etpä ole ainoa. Perähikiä nylkyttää taas vähän joka lahjetta, ja pyykkiä piisaa.


    • KATin haamu

      Evoluutiota kotona:
      Jätä käytetty juomavesipullo puolillaan vettä viikoksi huoneen lämpöön..

      ..aina sinne muutama uusi mutaatio ja luonnonvalinta pamahtaa..
      ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe