Kokeelliset evoaskeleet toistettu Helsingin yo:ssa

KATin haamu

Evoluutiota voi jäljittää taapäin kokeellisesti, tässä hampaiden kehitysoppia:

"Hampaiden evoluutioaskeleet toistettu laboratoriossa"

http://uutiset.helsinki.fi/2014/08/08/hampaiden-evoluutioaskeleet-toistettu-laboratoriossa/?utm_source=is&utm_medium=boksi&utm_content=keskustelut&utm_campaign=is-boksi#.U-8cE_l_vT8

Julkaistu arvovaltaisessa tiedelehdessä NATURE:ssa.:
Artikkeliotsikkona Nature-lehdessä: ”Replaying evolutionary transitions from the dental fossil record”

27

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotellaan

      Jäämme odottamaan Torpan kommenttia, hänen itsensä tuottamaa viiltävän analyyttistä tyrmäystä tieteellisin perustein tälle uutiselle. Ei siis copy/pastea Raamatusta tai Leisolalta kump.

    • iewuigh

      Laboratorioissa jäljitellään luomistyötä ei evoluutiota.

      • tieteenharrastaja

        Tarkoittanet siis evoluutiolla luomista.


      • Sinun kirjoituksesi ovat viime aikoina olleet sekä kreationismi- että ateismipalstan ylivoimaisesti parasta antia. Niiden yksityiskohtainen tieteellinen tarkkuus ja viimeistä myöten täydellinen kieliasu eivät voi olla vakuuttamatta kaikkia jotka niitä vain vilkaisevatkin.


      • ???=???
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Tarkoittanet siis evoluutiolla luomista.

        Laboratoriossa?


      • itte.piru kirjoitti:

        Sinun kirjoituksesi ovat viime aikoina olleet sekä kreationismi- että ateismipalstan ylivoimaisesti parasta antia. Niiden yksityiskohtainen tieteellinen tarkkuus ja viimeistä myöten täydellinen kieliasu eivät voi olla vakuuttamatta kaikkia jotka niitä vain vilkaisevatkin.

        Kuten viestihierarkia oikein luettaessa kertoo, vastasin tietysti nimimerkille iewuigh. Hänen uurastuksensa kymmenin eri taiteilijanimin (jotteivät evot tunnista hänen oikeaa henkilöllisyyttään, vaikka minä sen toki tiedänkin) kertoo vastaansanomattomasti kreationismin voittokulusta.


      • Sokea
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Tarkoittanet siis evoluutiolla luomista.

        Siis edustaako tuo hampaita kasvattanut tutkijaryhmä älyä vai sattumaa?


      • tieteenharrastaja
        ???=??? kirjoitti:

        Laboratoriossa?

        Niin, tulkitaan Luojan välittömästä ilmoituksesta luomakunnassaan tapoja, joilla Hän kertoo luomistyön tehneensä.


      • tieteenharrastaja
        Sokea kirjoitti:

        Siis edustaako tuo hampaita kasvattanut tutkijaryhmä älyä vai sattumaa?

        Edustaa älyä jäljittämässä sattuman ja valinnan toimintaa.


      • ???=???
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Niin, tulkitaan Luojan välittömästä ilmoituksesta luomakunnassaan tapoja, joilla Hän kertoo luomistyön tehneensä.

        Evoluutiolla luomista harrastetaan laboratoriossa?
        Ja Luojan välittömässä valvonnassa?


      • oho
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Edustaa älyä jäljittämässä sattuman ja valinnan toimintaa.

        Olipa hassu sattuma!


      • tieteenharrastaja
        ???=??? kirjoitti:

        Evoluutiolla luomista harrastetaan laboratoriossa?
        Ja Luojan välittömässä valvonnassa?

        Käsität väärin. Ei laboratoriossa tehdä silakoitakaan, jos niitä siellä tutkitaan.


      • itte.piru kirjoitti:

        Kuten viestihierarkia oikein luettaessa kertoo, vastasin tietysti nimimerkille iewuigh. Hänen uurastuksensa kymmenin eri taiteilijanimin (jotteivät evot tunnista hänen oikeaa henkilöllisyyttään, vaikka minä sen toki tiedänkin) kertoo vastaansanomattomasti kreationismin voittokulusta.

        >Hänen uurastuksensa kymmenin eri taiteilijanimin (jotteivät evot tunnista hänen oikeaa henkilöllisyyttään, vaikka minä sen toki tiedänkin) kertoo vastaansanomattomasti kreationismin voittokulusta.

        Jumala on suuri!

        Eiku, anteeksi, siis Sinä olet...


      • ???=???
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Käsität väärin. Ei laboratoriossa tehdä silakoitakaan, jos niitä siellä tutkitaan.

        EIpäs!
        Sinä vaan latelet asioita ikäänkuin sinuun pitäisi noinvain uskoa.
        Ja jos vaadit asiat tarkistettaviksi muista lähteistä kuin kirjoituksestasi, olet säälittävä vastuustalipeäjä.
        Laboratoriossa tekemisiä ei kukaan voi valvoa täältäkäsin, joten pitääkö esittämänne asiat uskoa sellaisenaan oikeiksi?
        Kohta vaaditte uskomaan sciencefictioniiinkin!


      • ???=??? kirjoitti:

        EIpäs!
        Sinä vaan latelet asioita ikäänkuin sinuun pitäisi noinvain uskoa.
        Ja jos vaadit asiat tarkistettaviksi muista lähteistä kuin kirjoituksestasi, olet säälittävä vastuustalipeäjä.
        Laboratoriossa tekemisiä ei kukaan voi valvoa täältäkäsin, joten pitääkö esittämänne asiat uskoa sellaisenaan oikeiksi?
        Kohta vaaditte uskomaan sciencefictioniiinkin!

        Eli laboratoriotutkimus on mitätön, jos Perähikiä ei ole itse sitä valvonut. :D

        Jos vaikka valvoisitkin, ymmärtäisitkö pölähtävääkään siitä mitä tutkijat kulloinkin tekevät?


    • "Evoluutio lässyn lässyn torpattu lässyn lässyn lässyn lässyn Leisola lässyn lässyn lässyn lässyn." - t-torppa

      "Ilman Jumalaa ei olisi mitään laboratoriota lässyn lässyn lässyn lässyn. Lisäksi lässyn lässyn lässyn lässyn Raamattu todistaa lässyn lässyn. Mitään ristiriitaa ei siten ole." - Jaakob

      "Evouskovien on helppo tarttua mihin tahansa oljenkorteen kieltääkseen Jumalan luomistyön. Niinpä lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn ... piip piip piip ... Puhelu katkesi teknisistä syistää. Olkaa hyvä ja odottakaa sulkematta puhelintaa." - *JC

      • huhhuh!

        Veli todisti väkevähkösti.
        Kääntyisisinkö nyt evolutionistiksi?
        Välillä kummastuttaa ajatteletteko että teidät voi ottaa vakavasti?


      • huhhuh! kirjoitti:

        Veli todisti väkevähkösti.
        Kääntyisisinkö nyt evolutionistiksi?
        Välillä kummastuttaa ajatteletteko että teidät voi ottaa vakavasti?

        Tavaa nyt vain edelleen sitä raamattuasi, se sopii sulle kuin nenä hanuriin.

        Ja välipaloiksi salaliittovideoita.


      • hahhahhaaaaaa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tavaa nyt vain edelleen sitä raamattuasi, se sopii sulle kuin nenä hanuriin.

        Ja välipaloiksi salaliittovideoita.

        Sopiiko sinulla nenä noin hyvin hanuriin?
        Tai kyllähän minä sen tiedän kysymättäkin.


      • tieteenharrastaja
        hahhahhaaaaaa kirjoitti:

        Sopiiko sinulla nenä noin hyvin hanuriin?
        Tai kyllähän minä sen tiedän kysymättäkin.

        Nuo kuittailusi sopisivat hyvin seiskaluokkalaisten välitunnille, mistä ne kaiketi ovatkin peräisin.


      • >=3
        hahhahhaaaaaa kirjoitti:

        Sopiiko sinulla nenä noin hyvin hanuriin?
        Tai kyllähän minä sen tiedän kysymättäkin.

        "Sopiiko sinulla nenä noin hyvin hanuriin?"

        Kaikki Jumalan luoma on kaunista. Muista se.


    • paljastu hoax

      Eihän tuo koe viitannut millään tavalla evoluutioon.
      Ei kelpaa evoluution todisteeksi .

      • "Eihän tuo koe viitannut millään tavalla evoluutioon."

        Viittasi se. Katsos kun siinä tutkijat jäljittelivät sitä mitä on tapahtunut evoluution kuluessa.

        "Ei kelpaa evoluution todisteeksi ."

        Ei sinulle tietenkään, ajatteleville ihmisille se on yksi lisätodiste evoluutiosta.


      • oho
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Eihän tuo koe viitannut millään tavalla evoluutioon."

        Viittasi se. Katsos kun siinä tutkijat jäljittelivät sitä mitä on tapahtunut evoluution kuluessa.

        "Ei kelpaa evoluution todisteeksi ."

        Ei sinulle tietenkään, ajatteleville ihmisille se on yksi lisätodiste evoluutiosta.

        Eli evoluutiota puuhataankin niska limassa laboratorioosanne?
        Pesetkö kätes kanssa?


      • oho kirjoitti:

        Eli evoluutiota puuhataankin niska limassa laboratorioosanne?
        Pesetkö kätes kanssa?

        "Eli evoluutiota puuhataankin niska limassa laboratorioosanne?
        Pesetkö kätes kanssa?"

        Ei minulla ole laboratoriota. Sen sijaan minulla on typerys keskustelukumppanina.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Eli evoluutiota puuhataankin niska limassa laboratorioosanne?
        Pesetkö kätes kanssa?"

        Ei minulla ole laboratoriota. Sen sijaan minulla on typerys keskustelukumppanina.

        >Sen sijaan minulla on typerys keskustelukumppanina.

        Etpä ole ainoa. Perähikiä nylkyttää taas vähän joka lahjetta, ja pyykkiä piisaa.


    • KATin haamu

      Evoluutiota kotona:
      Jätä käytetty juomavesipullo puolillaan vettä viikoksi huoneen lämpöön..

      ..aina sinne muutama uusi mutaatio ja luonnonvalinta pamahtaa..
      ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe