Päätös

filminauha

Jos en kolmen viikon sisällä yhtäkkiä rikastu merkittävästi, voita vaikkapa 7 oikein lotossa, niin teen itsemurhan. Olen siis muutenkin suunnitellut itsemurhaa jo kauan, mutta päätin vielä katsoa kolme viikkoa, että jos sattuukin tapahtumaan jokin "ihme" ja rikastuisin. Tiedän tietenkin, että tuota ihmettä ei tule tapahtumaan, mutta katsotaan nyt ihan "läpällä" vielä tämä kolme viikkoa, kun kerran reilut 20 vuottakin on kestetty.

Muuta apua olen saanut ja kaikkea melkeinpä kokeiltu, mutta mikään ei koskaan auta pysyvästi, enkä enää jaksa tätä soutaamista ja huopaamista, vaikka vähäksi aikaa helpottaisikin niin kohta olisin taas alkupisteessä.

Tällä hetkellä en ole edes masentunut vaan kokemuksien kautta olen tämän tajunnut ja tyhmä olisin jos muka enää uskoisin tulevaisuuteen. Tässä vaiheessa viimeistään jo täytyy olla realisti, kun kerran niin monta kertaa on mennyt kaikki perseelleen.

Eihän se lotossa voittaminenkaan mua parantaisi, mutta sillä saisin ainakin puitteet kuntoon, voisin ilahduttaa läheisiäni ja matkustella. Mikään ei saa mun elämänhalua pysyvästi enää takaisin, mutta olisihan se ihan jees, että ainakin muutama kuukausi/vuosi aikuisiästä olisi olleet hyviä.

Anteeksi, jos tämä tuli nyt väärälle palstalle, kun en oikeen tiennyt, että mikä palsta olisi tälle oikea...

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        97
        2713
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        104
        2300
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        91
        2060
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        15
        1797
      5. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1711
      6. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        36
        1686
      7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1676
      8. 92
        1612
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        129
        1467
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1284
      Aihe