Ei Selänne niin suuri stara jenkeissä ole ,kuin meidän media on antanut ymmärtää
Eihän sitä edes tunneta siellä kuin lätkäpiireissä koska tiedämme kuinka marginaalinen laji lätkä siellä on.Vaikka NHL on meillä täällä iso asia ei se sitä jenkeissä suinkaan ole.Siellä on amerikkalainen jalkapallo ja baseball niitä lajeja jotka jokainen amerikkalainen tietää ja tuntee.Niiden lajien huiput on siellä ISOJA STAROJA kansan epäjumalia.Ei jääkiekkoilijat ole siellä suurellekansalle mitään
Selänteestä!
4
171
Vastaukset
- Hese.
1. Mario Lemieux(TODELLINEN TAIKURI)
2.Pavel Datsyuk
3.Alexei Kovalev(sai myös kiekon katoamaan, mut valitettavasti motivaatiovammainen pelaaja)
4.Zigmund Palffy
5.Peter Forsberg(temput ei loppuneet kesken, saattoi pelata myös sikaa)
6.Wayne Gretzky
7.Mats Sundin(ohitti kaikki vaivattomasti)
8.Sergei Fedorov
9.Mike Modano
10.Maxim Afinogenov(mr soolokuningas, joka ei ollu oikein joukkuepelaaja, mut tosi taitava)
Tässä parhaat. Teemu voi olla sadan pahaan loppupäässä.- Pilaat palstan
Aloitus oli asiallinen ja täyttä totta, mutta sitten tänne tulee tällainen provo. Selänne on historian parhaita NHL-pelaajia jo tulokaskauden piste-ennätyksen perusteella. Hän mahtuu helposti historian top-25 listalle. Sinun listasi on muutenkin huono. Tätä ei tarvitse edes perustella kun sen näkee jo omilla silmilläkin kuinka huono se on.
- lkjhgö
Lisätään tuohon listaan vielä soccer joka on suosirtumpi laji kuin jääkiekko usassa.
- Teemu Fani
Teemu on kyllä yks parhaista.Inhottaa kattoa ko kaikki parhaaat pelaajat on lähteny NHL.ään tai jääny eläkkeelle. Tässä esimerkki.
1.Teemu Selänne
2.Tuukka Rask
3.Mikael Granlund
4.Leo Komarov
5.Petri Kontiola
Tämä lista kyllä jatkuisi vielä kyllä aika pitkälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191