Sinä 25-35v. Uskollinen,luotettava,huumorintajuinen,herkkä,suloinen,ihana,lumoava,haastava,avarakatseinen,eläinrakas ,tai muuten vaan mukava. Olet tumma tai vaalea,ujo tai sanavalmis,pitkä tai lyhyt... Kaikki käy kunhan olet sisältäsi lämmin aikuinen ihminen Minä myös täytän suurimman osan kaikista edellämainituista adjektiiveistä. Tunsitko rinnassasi,että minä voisin olla sinulle juuri se! Haluaisin jonkun jonka kanssa jakaa ilot ja surut.Olen 32 vuotias savuton,kiltti,ennenkaikkea uskollinen,huumorintajuinen rentoreino helsingistä. Huonoja puolia usto tai älä on aika vähän.Minä olen myös eläin rakas josta todisteena on kaksi kissaa ja lapset on myöskin lähellä sydäntä.( ei omia ) Kaipaisin kaveria Myrskyisiin syysöihin,aurinkoisiin talvipäiviin,kirkkaisiin kevätaamuihin ja Lämpimiin kesäiltoihin. Jos tunnet samoin niin vastaile vikkelästi,niin katsotaan olisimmeko samoilla jäljillä.
S.O.S
19
828
Vastaukset
- kaurisnainen64
Hei!
Oli pakko vastata....maailmassa ei voi olla noin täydellistä miestä/naista olemassa....usein emme vaan näe omia vikojamme.- Vesimies72
Tervepä terve! Asiahan on niin,että kirjoitin vaan miltä sydämessäni tuntuu,eikä minulla ole tarvetta liioitella asioita, enkä todellakaan pidä itseäni täydellisenä. Päin vastoin minusta tuntuu,että parhaat puoleni eivät pääse oikeuksiinsa yksin ollessa ja miten se menikään,että kaksin aina kaunihimpi tai jotain...Jos sieltä ruudun toisella puolella tuntuu että sinussa on luettelemiani hyveitä,niin ei muutakun "kynä" sauhuamaan ja vaihdetaan kuulumisia. Eihän sitä koskaan tiedä?
- kaurisnainen64
Vesimies72 kirjoitti:
Tervepä terve! Asiahan on niin,että kirjoitin vaan miltä sydämessäni tuntuu,eikä minulla ole tarvetta liioitella asioita, enkä todellakaan pidä itseäni täydellisenä. Päin vastoin minusta tuntuu,että parhaat puoleni eivät pääse oikeuksiinsa yksin ollessa ja miten se menikään,että kaksin aina kaunihimpi tai jotain...Jos sieltä ruudun toisella puolella tuntuu että sinussa on luettelemiani hyveitä,niin ei muutakun "kynä" sauhuamaan ja vaihdetaan kuulumisia. Eihän sitä koskaan tiedä?
olen samaa mieltä siitä, että yksinolon huonoja puolia on se, että muut ei näe kuinka ihana ihminen voi olla kyseessä....jos vain löytyy samalla ajattelun/tunnetasolla oleva ihminen...mielestäni se on lottovoittoakin parempi! Tosin huomasit varmaankin, että en täytä kriteereitäsi....olen vanhempi iältäni...mitä olit esittänyt vaatimuksena, mutta vastasin kuitenkin, koska halusin....olen onnex nuorekas...en ränsistynyt 40v...vaan aivan jotain muuta...nyt mietin....miksi kirjoitan sulle...olen ehkä liian tunteellinen:)
- Vesimies72
kaurisnainen64 kirjoitti:
olen samaa mieltä siitä, että yksinolon huonoja puolia on se, että muut ei näe kuinka ihana ihminen voi olla kyseessä....jos vain löytyy samalla ajattelun/tunnetasolla oleva ihminen...mielestäni se on lottovoittoakin parempi! Tosin huomasit varmaankin, että en täytä kriteereitäsi....olen vanhempi iältäni...mitä olit esittänyt vaatimuksena, mutta vastasin kuitenkin, koska halusin....olen onnex nuorekas...en ränsistynyt 40v...vaan aivan jotain muuta...nyt mietin....miksi kirjoitan sulle...olen ehkä liian tunteellinen:)
Ikähän on vain numero,eikö? Se mitä tapahtuu tai pitäisi tapahtua pään sisällä on tärkeämpää kuin se,mitä numerot osoittaa. Sitäpaitsi tuo minun haarukoima ikäjakauma on viitteellinen,eikä siksi rajaa ketään pois. Toiseksikin kaipaan aikuista naista,enkä mitään tytön hupakkoa!
PS. Pidä kiinni tosta tunteellisuudesta,se on aika arvokas asia tässä nykymaailmassa,joka on hyvin kylmä. - kaurisnainen64
Vesimies72 kirjoitti:
Ikähän on vain numero,eikö? Se mitä tapahtuu tai pitäisi tapahtua pään sisällä on tärkeämpää kuin se,mitä numerot osoittaa. Sitäpaitsi tuo minun haarukoima ikäjakauma on viitteellinen,eikä siksi rajaa ketään pois. Toiseksikin kaipaan aikuista naista,enkä mitään tytön hupakkoa!
PS. Pidä kiinni tosta tunteellisuudesta,se on aika arvokas asia tässä nykymaailmassa,joka on hyvin kylmä.oikeassa...ikä on vain luku, mutta on kuitenkin niitä ihmisiä, joille ikuisen nuoruuden tavoittelu on elämän päätavoite, jolloin me 40v ollaan jo liian vanhoja...tosin mihin me ollaan liian vanhoja;)
Olen ylpeä siitä, että olen tunteellinen ja lämmin ihminen....en jaksa ymmärtää miksi se aika mikä meille jokaiselle on annettu....pitäisi elää tunteettomasti, jo pelkkä kosketus, voi sisältää sanomattoman määrän tunteita, jos vain haluaa nähdä maailman pahuuden läpi kaiken sen kauneuden mitä elämä voi antaa!
En ole mikään uskovainen ....vain nainen, joka rakastaa seksiä, jolla on kuitenkin kuten eräs mies totesi ...suuri sydän.
Äsh...jos jaksoit lukea kaiken kirjoittamani....teit minut onnelliseksi:) - Vesimies72
oikeassa...ikä on vain luku, mutta on kuitenkin niitä ihmisiä, joille ikuisen nuoruuden tavoittelu on elämän päätavoite, jolloin me 40v ollaan jo liian vanhoja...tosin mihin me ollaan liian vanhoja;)
Olen ylpeä siitä, että olen tunteellinen ja lämmin ihminen....en jaksa ymmärtää miksi se aika mikä meille jokaiselle on annettu....pitäisi elää tunteettomasti, jo pelkkä kosketus, voi sisältää sanomattoman määrän tunteita, jos vain haluaa nähdä maailman pahuuden läpi kaiken sen kauneuden mitä elämä voi antaa!
En ole mikään uskovainen ....vain nainen, joka rakastaa seksiä, jolla on kuitenkin kuten eräs mies totesi ...suuri sydän.
Äsh...jos jaksoit lukea kaiken kirjoittamani....teit minut onnelliseksi:)Saat mut iloiseksi noilla kirjoituksillasi,onko sinunlaisiasi oikeasti olemassa? Ihanaa "mussutusta"=)
- kaurisnainen64
Vesimies72 kirjoitti:
Saat mut iloiseksi noilla kirjoituksillasi,onko sinunlaisiasi oikeasti olemassa? Ihanaa "mussutusta"=)
lihaa ja verta...olen siis aikuisten oikeesti olemassa. Kiva tietää, että kijoituksellani ei ole ollut negatiivinen vaikutus....siis saan sinut iloiseksi...todella kauniisti sanottu kaiken tämän syyssynkkyyden keskellä:)
"Minunlaisia"....älä luo vaan minusta todellisuutta parempaa kuvaa....olen "mussukka", jolla ei tietääkseni ole vihammiehiä, mutta kateellisia naisia....miksi käyttää aivoja toisen ihmisen kadehtimiseen....sekin aika kannattaa käyttää itsenä kasvattamiseen...kukaan meistä ei ole täydellinen.....kaikilla on vielä paljon oppimista elämänkoulussa kuten minulla, sinulla, hänellä, heillä....tätä kirjoitellassa miten mikä oikein olet miehiään;) - Vesimies72
lihaa ja verta...olen siis aikuisten oikeesti olemassa. Kiva tietää, että kijoituksellani ei ole ollut negatiivinen vaikutus....siis saan sinut iloiseksi...todella kauniisti sanottu kaiken tämän syyssynkkyyden keskellä:)
"Minunlaisia"....älä luo vaan minusta todellisuutta parempaa kuvaa....olen "mussukka", jolla ei tietääkseni ole vihammiehiä, mutta kateellisia naisia....miksi käyttää aivoja toisen ihmisen kadehtimiseen....sekin aika kannattaa käyttää itsenä kasvattamiseen...kukaan meistä ei ole täydellinen.....kaikilla on vielä paljon oppimista elämänkoulussa kuten minulla, sinulla, hänellä, heillä....tätä kirjoitellassa miten mikä oikein olet miehiään;)Täähän alkaa syvenemään selkeesti,vai tuntuuko musta vaan siltä? Kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssas. Joo syksy on näyttäny jo parhaan puolensa eli ruskan ja noi jokapäiväiset sateet alkaa jo kyllästyttää=,( By the way mistäspäin maailmaa lähtee noin kivoja ajatuksia?
- kaurisnainen64
Vesimies72 kirjoitti:
Täähän alkaa syvenemään selkeesti,vai tuntuuko musta vaan siltä? Kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssas. Joo syksy on näyttäny jo parhaan puolensa eli ruskan ja noi jokapäiväiset sateet alkaa jo kyllästyttää=,( By the way mistäspäin maailmaa lähtee noin kivoja ajatuksia?
parhaimmillaan...hmn...siis minä vai sinä;) Siis omista tunteista pitää puhua....syvällä sisälläni on todella herkkä ihminen...jospa olet sen jotenkin vaistonnut....olen myös itkenyt tuhansia kyyneleitä elämäni aikana....mutta osaan nauttia elämästä...sen minkä voisi tehdä huomennakin, mutta teen sen tänään.....jos en näe edes huomista!
- Vesimies72
parhaimmillaan...hmn...siis minä vai sinä;) Siis omista tunteista pitää puhua....syvällä sisälläni on todella herkkä ihminen...jospa olet sen jotenkin vaistonnut....olen myös itkenyt tuhansia kyyneleitä elämäni aikana....mutta osaan nauttia elämästä...sen minkä voisi tehdä huomennakin, mutta teen sen tänään.....jos en näe edes huomista!
Etkai vaan ole niitä viimeisen päivän eläjiä?
Kyllä mun mielestä elämää pitää myös osata suunnitella eteenpäin,jos on siihen tilaisuus ja vakaa elämäntilanne, jota tietenkään ei nyt voi olla...yksin. Herkkyys on aivan loistava asia,koska herkkä ihminen on aina mun mielestä myös luotettavampi,koska herkkyys ja omatunto ovat sukulaisia. Onneksi elän sikäli aivan ihanaa aikaa,että hyviä kavereita riittää ja elämä hymyilee muutenkin. Ainoa asia mikä on ja tuntuu pysyvän on minä. Yksin! - kaurisnainen64
Vesimies72 kirjoitti:
Etkai vaan ole niitä viimeisen päivän eläjiä?
Kyllä mun mielestä elämää pitää myös osata suunnitella eteenpäin,jos on siihen tilaisuus ja vakaa elämäntilanne, jota tietenkään ei nyt voi olla...yksin. Herkkyys on aivan loistava asia,koska herkkä ihminen on aina mun mielestä myös luotettavampi,koska herkkyys ja omatunto ovat sukulaisia. Onneksi elän sikäli aivan ihanaa aikaa,että hyviä kavereita riittää ja elämä hymyilee muutenkin. Ainoa asia mikä on ja tuntuu pysyvän on minä. Yksin!ole niitä viimeisen päivän eläjiä....olen akateemisesti koulutettu...enkä olisi sitä jos eläisin kuin viimeistä päivää. Ehkäpä ilmaisin itseni väärin...tarkoitin yleensä sitä kuinka pienestä kaikki voi olla kiinni....elää ja nauttia elämästä ei tarkoita sitä ettei voisi ymmärtää elämän rajallisuutta.
Siis minullakin on todella paljon todella hyviä kavereita....olen todella hyvässä valtion virassa...taloudellinen tilanteeni ihanteellinen...mutta, mutta...etsin kuitenkin jotain... en tiedä itsekään mitä....haluan vielä niin paljon elämältä....haluan;) - Vesimies72
ole niitä viimeisen päivän eläjiä....olen akateemisesti koulutettu...enkä olisi sitä jos eläisin kuin viimeistä päivää. Ehkäpä ilmaisin itseni väärin...tarkoitin yleensä sitä kuinka pienestä kaikki voi olla kiinni....elää ja nauttia elämästä ei tarkoita sitä ettei voisi ymmärtää elämän rajallisuutta.
Siis minullakin on todella paljon todella hyviä kavereita....olen todella hyvässä valtion virassa...taloudellinen tilanteeni ihanteellinen...mutta, mutta...etsin kuitenkin jotain... en tiedä itsekään mitä....haluan vielä niin paljon elämältä....haluan;)mennäänpä asiassa askel eteenpäin. Mitä haluat minusta?=)Pidätkö nettikaverina vai haluatko/etsitkö itsellesi seuraa?
- kaurisnainen64
Vesimies72 kirjoitti:
mennäänpä asiassa askel eteenpäin. Mitä haluat minusta?=)Pidätkö nettikaverina vai haluatko/etsitkö itsellesi seuraa?
...suoraan kysymykseen suora vastaus;) En tavallaan etsi mitään....haluan seuraa...ehkä olen hieman pervo, mutta juuri tällaiset tuntemattoman ihmisen kanssa jutustelut ja sitten...ehkä eka tapaaminen....tuntemattoman miehen kanssa saa meikäläisen hormoonit ylikierrokselle. Tottahan baareista ja rafloista saa aina seuraa;), mutta....jotenkin tämä tuntemattomuus on sitä jotain, koska....koskaan ei tiedä....jos sinä olisit juuri se...jonka haluan;)
Se siinä kaikessa lyhkäisyydessään....muuten en ole tumma enkä vaalea....vaan räiskyvän punatukkainen;) - Vesimies72
...suoraan kysymykseen suora vastaus;) En tavallaan etsi mitään....haluan seuraa...ehkä olen hieman pervo, mutta juuri tällaiset tuntemattoman ihmisen kanssa jutustelut ja sitten...ehkä eka tapaaminen....tuntemattoman miehen kanssa saa meikäläisen hormoonit ylikierrokselle. Tottahan baareista ja rafloista saa aina seuraa;), mutta....jotenkin tämä tuntemattomuus on sitä jotain, koska....koskaan ei tiedä....jos sinä olisit juuri se...jonka haluan;)
Se siinä kaikessa lyhkäisyydessään....muuten en ole tumma enkä vaalea....vaan räiskyvän punatukkainen;)...tilanne on selkeä,joten pidetään jännitystä yllä jonkin aikaa. Olen samaa mieltä tästä tapauksen hämyisyydestä,se kiehtoo ja ehkä jopa jollain lailla kiihottaakin! Punatukkaisuutesi sopii vallan mainiosti...Näen PUNAISTA! Poistun viikonlopuksi mökkeilemään ja latautumaan tuleviin koitoksiin,joten palaillaan ensiviikolla samalla kanavalla.Ei muuta kuin hyvät viikonloput sinne päin. Jännää!
- kaurisnainen64
Vesimies72 kirjoitti:
...tilanne on selkeä,joten pidetään jännitystä yllä jonkin aikaa. Olen samaa mieltä tästä tapauksen hämyisyydestä,se kiehtoo ja ehkä jopa jollain lailla kiihottaakin! Punatukkaisuutesi sopii vallan mainiosti...Näen PUNAISTA! Poistun viikonlopuksi mökkeilemään ja latautumaan tuleviin koitoksiin,joten palaillaan ensiviikolla samalla kanavalla.Ei muuta kuin hyvät viikonloput sinne päin. Jännää!
...sama meininki olen katinkullassa...viikon isossa mökissa, jossa olisi tila miehelle, joka haluaa jotain alkuperäistä suomalaista naista...luomusellaista;) Tulin juuri saunasta ja juon siideriä...mietin huomisillan kujeita;)
Palaillaan!!!! - Vesimies72
...sama meininki olen katinkullassa...viikon isossa mökissa, jossa olisi tila miehelle, joka haluaa jotain alkuperäistä suomalaista naista...luomusellaista;) Tulin juuri saunasta ja juon siideriä...mietin huomisillan kujeita;)
Palaillaan!!!!...sentään ai onko sulla loma päällä,onneks olkoon vaan ois maistunu mullekki. Mitä sä katinkullassa teet,ootko pitkäänkin? Viel viikon vai?
PS.Luomunaikkoset kiinnostaa kyllä=) - kaurisnainen64
Vesimies72 kirjoitti:
...sentään ai onko sulla loma päällä,onneks olkoon vaan ois maistunu mullekki. Mitä sä katinkullassa teet,ootko pitkäänkin? Viel viikon vai?
PS.Luomunaikkoset kiinnostaa kyllä=)mielessä olen täällä kynsiä teroittamassa ja naukumassa nurkissa...jospa sais kollia;) Heh, heh...olen kahden lapseni kanssa....lomaosakkeen omistajana sain tämä viikon, mutta lähden torstaina pois....tulimme perjantaina.
Loman kannalta olen ottanut...olen niin vitun liikkuvaa sorttia, et on ihan paikallaan joskus rauhottua ...nuo lapset vievät väkisin siihen toiseen maailmaan, jossa on mukava olla itsekin hieman "hupakko"....työnilos sulle!!! - Vesimies72
mielessä olen täällä kynsiä teroittamassa ja naukumassa nurkissa...jospa sais kollia;) Heh, heh...olen kahden lapseni kanssa....lomaosakkeen omistajana sain tämä viikon, mutta lähden torstaina pois....tulimme perjantaina.
Loman kannalta olen ottanut...olen niin vitun liikkuvaa sorttia, et on ihan paikallaan joskus rauhottua ...nuo lapset vievät väkisin siihen toiseen maailmaan, jossa on mukava olla itsekin hieman "hupakko"....työnilos sulle!!!sentään mitä paljastuksia lapsia siis löytyy, mutta missä on JJ? Eikun isä? Minkäs ikäsiä ja mallisia? Minulla ei ole vielä lapsia, pari mirriä??? kainalossa kylläkin. Oon kyl aika lapsirakasta sortimenttia ja meinaan niitäkin hommailla...houpsou=)
- Vesimies72
mielessä olen täällä kynsiä teroittamassa ja naukumassa nurkissa...jospa sais kollia;) Heh, heh...olen kahden lapseni kanssa....lomaosakkeen omistajana sain tämä viikon, mutta lähden torstaina pois....tulimme perjantaina.
Loman kannalta olen ottanut...olen niin vitun liikkuvaa sorttia, et on ihan paikallaan joskus rauhottua ...nuo lapset vievät väkisin siihen toiseen maailmaan, jossa on mukava olla itsekin hieman "hupakko"....työnilos sulle!!!Ootko elossa? Dont miss me!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948