Miksi täällä sallitaan keskustelu adventtikirkon Suomen jäsenmäärästä! Tämä keskustelu ei palvele ketään, vaan aiheuttaa riitoja. Minusta lukumäärät eivät ole tärkeitä edes. Tiedämme joka tapauksessa, että Viimeisinä päivinä ihmiset ottavat suurin joukoin Adventtitotuudet vastaan.
Vastaukset 5
- Oskari Olematon
Ei kukaan voi ottaa vastaan mitään sellaista, jota ei ole edes olemassa! "The Advent Truth" doesn't exist!
- pyh!
Kyllä on. Sinä vain et sitä tiedä.
Miksi ette voi hyväksyä totuutta? Onko Saatana teille niin rakas, vai oletteko aineissa?
levollinen_mieli kirjoitti: «Miksi ette voi hyväksyä totuutta? Onko saatana teille niin rakas, vai oletteko aineissa?»
Voitko itse hyväksyä Islamin uskontunnustuksen?
Jos et, johtuuko se siitä, että saatana on sinulle rakas vai siitä, että olet aineissa?
Kun löydät oikean vastauksen, voit löytää myös syyn siihen, että joku ei voi hyväksyä adventtikirkon tunnustusta.- Surkea tapaus
V.aari:lle. Tämä levollisen_mielen uusin "keksintö" näkyy olevan syyttää toisia kirjoittajia huumeiden käytttäjiksi ja juopoiksi. Taitaa peilata omaelämäkertaansa tänne. Ilmeisesti "aineet" ovat sekoittaneet pään, järjen ja mielenterveyden.
Psykiatrinen apu olisi tarpeen, mutta kun henkilö on sitä mieltä, että itse on OK, ja "nuo muuthan ne ovat niitä...", niin jälki näkyy sitten näillä palstoilla. Taitaa olla "pyh!":n jakautunut toinen persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64791
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511693Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551