Miksi täällä sallitaan keskustelu adventtikirkon Suomen jäsenmäärästä! Tämä keskustelu ei palvele ketään, vaan aiheuttaa riitoja. Minusta lukumäärät eivät ole tärkeitä edes. Tiedämme joka tapauksessa, että Viimeisinä päivinä ihmiset ottavat suurin joukoin Adventtitotuudet vastaan.
Lopulta totuus voittaa!
5
65
Vastaukset
- Oskari Olematon
Ei kukaan voi ottaa vastaan mitään sellaista, jota ei ole edes olemassa! "The Advent Truth" doesn't exist!
- pyh!
Kyllä on. Sinä vain et sitä tiedä.
Miksi ette voi hyväksyä totuutta? Onko Saatana teille niin rakas, vai oletteko aineissa?
levollinen_mieli kirjoitti: «Miksi ette voi hyväksyä totuutta? Onko saatana teille niin rakas, vai oletteko aineissa?»
Voitko itse hyväksyä Islamin uskontunnustuksen?
Jos et, johtuuko se siitä, että saatana on sinulle rakas vai siitä, että olet aineissa?
Kun löydät oikean vastauksen, voit löytää myös syyn siihen, että joku ei voi hyväksyä adventtikirkon tunnustusta.- Surkea tapaus
V.aari:lle. Tämä levollisen_mielen uusin "keksintö" näkyy olevan syyttää toisia kirjoittajia huumeiden käytttäjiksi ja juopoiksi. Taitaa peilata omaelämäkertaansa tänne. Ilmeisesti "aineet" ovat sekoittaneet pään, järjen ja mielenterveyden.
Psykiatrinen apu olisi tarpeen, mutta kun henkilö on sitä mieltä, että itse on OK, ja "nuo muuthan ne ovat niitä...", niin jälki näkyy sitten näillä palstoilla. Taitaa olla "pyh!":n jakautunut toinen persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594