Olen perustamassa osakeyhtiötä, johon pitäisi löytää kirjanpitotoimisto. Onko jotain suosituksia Joensuusta?
Vastaukset 10
- Mitä minä luin
En suosittele perustamaan osakeyhtiötä, jos ei osaa etsiä paikkakunnalta tilitoimistoa, ottaa niihin yhteyttä ja kilpailuttaa niitä.
- Yrittäjä
Tilitoimisto Tili-Satu.
- Anonyymi
En suosittele , palvelu huonoa.
- pitkä kokemus
Ole varovainen.Kirjanpitäjät ottaa edullisesti mutta korottaa jo seuraavana vuonna hintoja roimasti.Etsi yhdenhengen kirjanpitäjä.
- yri123
Samaa mieltä. Mutta ehdottomasti n. 40 vuotias, jos et halua maksaa kirjanpitäjälle harjoittelusta. Jotta homma toimii...pitää olla hieman kokemusta.
- Kirjanpitoa Joensuus
yri123 kirjoitti:
Samaa mieltä. Mutta ehdottomasti n. 40 vuotias, jos et halua maksaa kirjanpitäjälle harjoittelusta. Jotta homma toimii...pitää olla hieman kokemusta.
Millainen toimisto on tuo Tilitys? Ihan laadukkaalta näytti nettisivut ainakin.
- Anonyymi00010
yri123 kirjoitti:
Koulutus ja kokemus alata on tärkeä oikeasti !
Oli täys paska kirjanpitäjä,hyvä ettei konkurssi tullu kun kouluttamaton hoiti.
Huomatus tuli verottajalta,yllästys jo toinen ..halvin ei ole xxx.
- Anonyymi
Pyöritätkö sitten osakeyhtiötäsikin suomi24-palstan kautta?
- Anonyymi
🤣👍Joku saanut yhtäkkiä uuden liikeidean ja toteuttaa sitä täällä.Huomenna se on jo rauhoittunut ja toteaa jatkavansa juomista.
- Anonyymi00011
Tilitoimisto voi toimia missä tahansa koska aineiston voi lähettää toimistolle. Joensuussa ja p-karjalassa voi olla luotettavia toimistoja mutta alueella ei voi yleisesti luottaa ihmisiin joten suosittelen toimistoa muualta Suomesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521060
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust50981Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57603