kuka ajaa avolava mopoatoa

Kanssa autolija

Tiedättekö kuka Parkanossa ajaa avolava mopoautoa?

Kyseinen pojankloppi ei tajua liikennekäyttäytymisestä yhtään mitään.
Kun näin hänen lähestyvän autoani pään pyöriessä joka suuntaan tuli annettua hänelle äänimerkki, jotta huomaa olevansa törmäys linjalla autooni.
Sain kiitokseksi häneltä vain epäasiallisen huudon...

Pelastin hänet törmäämästä autooni ja siinä kiitos. Jos joku tietää kuka kyseistä ajoneuvoa ajaa niin olisin kiitollinen, opettaisin pojalle uudelleen liikennekäyttäytymistä...

39

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahoitu rotta

      aikuinen liikennesankari lasten kimpussa.. laittomien uhkausten sijaan olisit voinut soittaa poliisille.

      • kanssa autoilija

        Onko opettaminen laitonta?


      • kanssa autoilija
        kanssa autoilija kirjoitti:

        Onko opettaminen laitonta?

        Saatan vielä poliisille soittaakin.


      • kylkimyyrääjä

        Aapeli ajaa sillä.


    • laser

      Poliisille pitäis tollainen ilmoittaa ja vielä siten, että mopoauton lavalla on kuollut susi!!! Silloin tuliisi poliisilta toimintaa, muuten tuskin välittäisivät...

    • 8778578

      Onkohan tämä palsta oikea paikka kirjoitella tällaisia.

    • karva noppa

      Poika toimi aivan oikein siinä tilanteessa. Keskisormen näyttö
      ja vittuilu on sallittavia asioita tälläisissä tilanteissa.

    • pahin pelkosi

      Sanos karva noppa millä autolla ajat niin rupeen huuteleen ja näyttään kesoo sulle.
      Joka ikinen kerta kun näen.
      Kyllästymiseesi asti...

      • kuka valvoo

        Samainen poika tuli eteeni Keskuskadulta,kun olin sinne kääntymässä, paniikkijarrutus auttoi tässä tilanteessa. Onneksi takanani ei ollut ketään,
        olisin varmaan saanut auton perän ruttuun.
        Samallalailla hurjastelee myös Pentinalueella, takuulla yli 40 km/ h.
        Pelottaa pienten koululaisten puolesta.


      • Parkanolainen
        kuka valvoo kirjoitti:

        Samainen poika tuli eteeni Keskuskadulta,kun olin sinne kääntymässä, paniikkijarrutus auttoi tässä tilanteessa. Onneksi takanani ei ollut ketään,
        olisin varmaan saanut auton perän ruttuun.
        Samallalailla hurjastelee myös Pentinalueella, takuulla yli 40 km/ h.
        Pelottaa pienten koululaisten puolesta.

        meneppä "aikuinen" peilin eteen ja mieti miten peilistä näkyvä henkilö itse noudattaa liikennesääntöjä. Ylitätkö itse jalkaisin kulkiessasi tien suojatienkohdalta, käytätkö vilkkua kiertoliittymästä poistuessasi, pihasta tai parkkipaikalta tielle tullessasi. Parkkeeratko aina oikei parkkiruutuun jne jne. Tässä muutama liikennesääntö mitä tosi moni Parkanolainen "aikuinen" rikkoo päivittäin. Ja jopa kiertoliittymässä ajetaan väärään suuntaan ja otetaan kaksi lasta etupenkille (missä vain yksi paikka kuskin lisäksi) ilman turvavyötä lähdetään liikenteeseen. ompa nä mä hyviä esimerkkejä nuorille.Ja "aikuiset" joille asiasta mainitsee hyvä ettei päälle käy, kun eivät osaa liikennesääntöjä.


      • autoilija4
        Parkanolainen kirjoitti:

        meneppä "aikuinen" peilin eteen ja mieti miten peilistä näkyvä henkilö itse noudattaa liikennesääntöjä. Ylitätkö itse jalkaisin kulkiessasi tien suojatienkohdalta, käytätkö vilkkua kiertoliittymästä poistuessasi, pihasta tai parkkipaikalta tielle tullessasi. Parkkeeratko aina oikei parkkiruutuun jne jne. Tässä muutama liikennesääntö mitä tosi moni Parkanolainen "aikuinen" rikkoo päivittäin. Ja jopa kiertoliittymässä ajetaan väärään suuntaan ja otetaan kaksi lasta etupenkille (missä vain yksi paikka kuskin lisäksi) ilman turvavyötä lähdetään liikenteeseen. ompa nä mä hyviä esimerkkejä nuorille.Ja "aikuiset" joille asiasta mainitsee hyvä ettei päälle käy, kun eivät osaa liikennesääntöjä.

        Kaikki ne samanlaisia on mopoauton kuljettajat parkanos...en tiä millä ovat saaneet kortin...mut onnes on lakialoite vireillä et mopoautot kielletään pian...aiheuttaneet kolareita p....i


    • huh huh

      samainen lavamopoauto teki pentin alueella lukkojarrutuksen keskellä suoraa tietä ja jäi jutteleen joidenki tyttöjen kanssa...onneksi sain väistettyä.

      • pahin painajaisesi

        Yllättävän moni kärsii kyseisen nuoren herran tempauksista...
        Onko joku joka tuntee paremmin ja voisi keskustella hänen kanssaan, poliisille tietysti kuuluu informoida että tällaista tapahtuu.
        Se on kuitenkin eri tarina miten he tähän puuttuuvat jos puuttuvat.


    • kansan auto

      Aloittaja on vaan kateellinen hänen hienosta autostaan . Jollaista ei pysty itse hankkimaan. Sen tyylikkäämpää kuljettajaa saa hakea. Hän ajaa varmoin ottein ja autonsa lipuu sulavasti liikennevirrassa.

      • autoilija vain

        Taidat olla itse keskustelun sankari.


    • ei mopoautoa

      Mikä pojan etunimi? En ole täällä Pentin alueella nähnyt kuin yhden avolava mopoauton. En usko hänestä edellä kerrottua.

    • Nuoruus

      Jokainen elää nuoruutensa... Toivon mukaan ei loukkaa itseensä.

    • karviswer

      lisää kaljaa koneeseen ja lavahelvettiä linkkuun..

      • RunQQari

        karviswer
        "lisää kaljaa koneeseen ja lavahelvettiä linkkuun.."


        No johan sieltä tuli asiallista tekstiä kunno bailut pystyy lavahelvetillä ja linkkutelua kylää ympäri :D


      • vitubmopoautot
        RunQQari kirjoitti:

        karviswer
        "lisää kaljaa koneeseen ja lavahelvettiä linkkuun.."


        No johan sieltä tuli asiallista tekstiä kunno bailut pystyy lavahelvetillä ja linkkutelua kylää ympäri :D

        Se on se vitun heinosen kakara


    • vituttaa jo

      eikö tota saatanan karvanoppaa saada hiljaseks. onkohan se taas jonku kermaperseen tutun tuttu vai mikä on kun ei saada lähetteleen kirjeitä johoni muualle.

      • poi6

        olen samaaa mieltä karvanopasta että tarttis nutia uudelleen ja panna vällyihin mut taitaisi saada siastakin hieromalla paremman keskustelijan.
        '


    • seko

      satuin näkeen ton kyseisen lava-auton kun junnas sata kertaa eestaas pahkalas yöllä..kun sattuu mun reitille niin kaadan koko auton kuljettajineen ojaan oppii ajaan,,ilmottakoon poliisille jos tykkää ei haittaaa,,hammas hampaasta....

      • Legoauto

        Älköö enää väistäkö sitä. Saa poika maksaa :D tai oikeestaa kyllä isi.


    • juippisuippiduuduu

      On täällä muitakin kaahareita.

      Niin kuineräät veljekset.
      Ja niiden kaveri mustalla M:lla.

      Vauhtia riittää.....

    • ei apinaa rattiin

      Eipä tuo mopokoppero niin vaarallinen kumminkaan ole, kuin monet kaaharit oikeilla autoilla. Semmoinen musta vanhempi bemari ainakin keväämmällä kaahasi usein taitaa vieläkin. Pitkäkätinen apinan näköinen nuorimies sillä ajaa. Olikohan etulokari harmaa jommallakummalla puolella, monet siitäkin kahelista ovat valittaneet. Kortti pois ja autokouluun parin vuoden jäähyn jälkeen olisi sopiva ragaistus.

    • Tämän nähnyt

      Tuo samainen lavamopoautoilija ajelee tupakka suussaan. Tuollaista kaaharia ei saisi päästää liikenteeseen. Epäonnistunut kasvatus sekä ajoliikenteen opetus.

    • Jsjjqiqo

      Sellanen erityisoppilashan se taitaa olla, mitäpä voi sellaselta odottaakkaan.. :)

      • Terävin kynä?

        Sanoo henkilö, joka kirjoittelee shaissee anonyymisti.


    • käräyttäjä

      Se on sen siwassa olevan oranssitukkasen poika

      • jaa

        Ei ole kenenkää siwan työntekijän poika


    • ota selevä

      No ei oo kyllä siwan tätin poikia ja kyseinen lavakoppimopon kuljettaja on mukava poika.

    • ÄLYHOI ÄLÄ JÄTÄ

      On samainen "kloppi" aiheuttanut monille muillekkin vastaavia tilanteita. Samoin on laita näiden muiden mopoautolelukuskien kohdalla. Se on sitä taas, että jotain pahaa täytyy tapahtua, ennenkuin siihen saadaan stoppi. MOPOAUTOILIJAT AIHEUTTAVAT JOKA PÄIVÄ VAARALLISIA TILANTEITA PARKANOSSA. Siitä aionkin seuraavaksi laittaa poliisisivustolle maininnan. Kyllä vanhemmat, jotka ostavat alaikäiselle lapselle tuon lelun pitäisi kans vähä valvoa tämän lapsensa liikennekäyttäytymistä.

    • Pelolla liikenteessä

      Olen samaa mieltä kanssasi "kanssa autoilija". Olen niin monta kertaa ollut samassa tilanteessa kanssasi, että olen päättänyt et, jos nämä lasikuitukopperot haluavat ajaa alle/kylkeen niin tervetuloa vaan . Kokeilen vuorostani pelaako näiden lelujen jarrut. Eihän taannoin tuolla rajallakaan ambulanssin kans jääny ehjää ku yksi rengas liikennemerkkiä vaste (ja jarruttamatta sielläki mentiin suoraa 3-tielle) ja monta muuta. Et ei noiden lasten kantsis kamalasti isotella. Ja tosiaan vanhemmat. Miettikää haluatteko tosiaan lapsistanne eroon, kun tommosii rahaa laitatte kiinni ja velkaa teette se vuoksi. Minä en ole suostunut ostamaan. Kun saa ajokortin 18v. niin silloin on asia eri. Ja viisauttakin enemmän

    • hu3

      kaikki syyttää mautoilijoita tai mopoilijoita että ei osaa ajaa on nähty monta autoilijaakin jotka ovat saaneet korttinsa varmaankin veikkauksesta

    • Lättyviikari

      Jos alatte kiusaa lavamossemotoilijaa, tulee Hauberi äijät ja vetää teitä lättyyn..

    • turvallinen-

      mopoilijat ovat turvallisia!

    • erttyyyyyy

      vittu..evvk

    • mikavirt

      tuossa se naapurissa asuu....

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      397
      2735
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1885
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1728
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1522
    Aihe