Kannabiksella lähtevät järki, työpaikka ja vaimo

Järjestys saattaa vaihdella, mutta huumeita käyttämällä menetät kaiken, lopuksi henkesi. Tästä on miljoonia ja taas miljoonia esimerkkejä.

Kaikki eivät sorru porttihuumeeseen, mutta suurin osa sortuu.

Kannabiksen polttaminen on kuin venäläistä rulettia, viimeistään kuudennella kerralla häviät.

8

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuudes aisti

Miksi vähättelet noin vaarallisen huumeen seurauksista? kannabisken polttaminen on kuin venäläistä rulettia Täydellä Rullalla,no tsääns siis heti alkuunsa.

Vain leffoissa se voi mennä kuudenteen kertaan,mutta ei oikeassa elämässä.

Muista se poika aina.

• Hyvä myös muistaa

Mutta vaimolla lähtee järki ja työpaikka eikä voi polttaa...

• Onko kukaan tavannut henkilöä joka käyttää vain kannabista? Minä en tiedä yhtäkään, sillä kaikki juovat myös viinaa, polttavat tupakkaa ja käyttävät myös kovempia aineita, ts. kaikki mitä eteen kannetaan, kelpaa.
        Lukekaapa mitä mieltä Rosa Meriläinen on aineista http://www.hs.fi/elama/Kaipaan puhtaita pirinistejä/a1408413924831

• Hegoma
    • Rbin

"Kaikki eivät sorru porttihuumeeseen, mutta suurin osa sortuu. "

Suomessa todellakin monet aloittavat heti suoraan kovilla huumeilla, alkoholilla, amfetamiinilla ja subutexillä, ja ongelmat ovat sitten moninkertaisia vaikkapa Hollantiin verrattuna, jossa kannabis on ollut käytännössä täysin laillista jo vuosikymmenien ajan.

• Arto L

Onko tästä kannabiksesta olemassa sellaista miedompaa versiota, jota polttelemalla lähtisi vain tuo vaimo ?

• Hettos

Lääkekannabista voit käyttää useitakin grammoja päivässä, eikä sillä ainakaan lähde järki, eikä varmasti vaimokaan. Johtuu todennäköisesti siitä, että lääkekannabis on erittäin vahvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10232
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6833
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      43
      4922
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4547
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      71
      4257
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      32
      3829
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2888
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36