Olen tässä miettinyt, että löytyisiköhän paikkakunnalta innokkaita ja osaavia ihmisiä pyörittämään kamppailuseuraa?
Aikaisemminhan oli pystyssä ainakin savate-seura, mutta laji on muutenkin melko marginaalinen Suomessa, joten ei sinänsä ihme ettei lähtenyt lentoon Mäntsälässäkään.
Itse olen lähinnä keskittynyt thainyrkkeilyyn. Asustelen pääasiassa Helsingissä, mutta liikun usein myös Mäntsälässä ja luulen että osaamiseni riittäisi treenien vetämiseen tai ainakin apuohjaajana toimimiseen. Oli minullekkin hyödyllistä päästä harjoittelemaan myös silloin kun liikun täällä.
Tietenkin vapari on myös nykyisin niin suosittua että se varmasti vetäisi porukkaa puoleensa. Kyllähän täälläkin näkee kuntosaleilla ja muualla koviksia tapout -paidoissaan niin jos nämä tyypit vaivautuisivat tulemaan edes peruskurssille asti, olisi seuralla jo jonkinlainen kävijäkunta.
Tietenkin haasteita tuo toiminnan vakiintumiseen liittyvä riski, perustamista vaadittavien hankintojen tekemiseen nähden. Pystyottelutreenejä varten ainakin potkutyynyt on ehdottomat, eivätkä mikään halpa hankinta heti alussa. Tilat varmaan löytyy vaikka monikselta aluksi.
Ja tietenkin jos saisi olemassaolevat seurat yhdistymään, judo ym. seurat, saisi paremmat tilat ja tavarat.
Kamppailuseura Mäntsälään?
mlämuaythai
1
209
Vastaukset
- mustat silmät
Se on paljon helpompaa ja halvempaa harjoitella jotain bodarijudokaa vastaan aina viikonloppuisin snagarijonossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242