Kamppailuseura Mäntsälään?

mlämuaythai

Olen tässä miettinyt, että löytyisiköhän paikkakunnalta innokkaita ja osaavia ihmisiä pyörittämään kamppailuseuraa?

Aikaisemminhan oli pystyssä ainakin savate-seura, mutta laji on muutenkin melko marginaalinen Suomessa, joten ei sinänsä ihme ettei lähtenyt lentoon Mäntsälässäkään.

Itse olen lähinnä keskittynyt thainyrkkeilyyn. Asustelen pääasiassa Helsingissä, mutta liikun usein myös Mäntsälässä ja luulen että osaamiseni riittäisi treenien vetämiseen tai ainakin apuohjaajana toimimiseen. Oli minullekkin hyödyllistä päästä harjoittelemaan myös silloin kun liikun täällä.

Tietenkin vapari on myös nykyisin niin suosittua että se varmasti vetäisi porukkaa puoleensa. Kyllähän täälläkin näkee kuntosaleilla ja muualla koviksia tapout -paidoissaan niin jos nämä tyypit vaivautuisivat tulemaan edes peruskurssille asti, olisi seuralla jo jonkinlainen kävijäkunta.

Tietenkin haasteita tuo toiminnan vakiintumiseen liittyvä riski, perustamista vaadittavien hankintojen tekemiseen nähden. Pystyottelutreenejä varten ainakin potkutyynyt on ehdottomat, eivätkä mikään halpa hankinta heti alussa. Tilat varmaan löytyy vaikka monikselta aluksi.

Ja tietenkin jos saisi olemassaolevat seurat yhdistymään, judo ym. seurat, saisi paremmat tilat ja tavarat.

1

256

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustat silmät

Se on paljon helpompaa ja halvempaa harjoitella jotain bodarijudokaa vastaan aina viikonloppuisin snagarijonossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1346
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      1002
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      33
      907
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      708
    6. 32
      665
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      19
      606
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      23
      600
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      543
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      11