Ylpeä olen iloinen olen kiitollinen olen.. Luomukunnan luojalle

Tähtien alla

En koskaan voinut unelmoita tästä ja enkä koskaan voinut aavistaa,Kaikki vain tule suuremmaksi ja paremmaksi,Ei voi käsitä tätä näin pienellä aivoilla.Tämä on vasta alku suurenmoiselle tuhkimolle,tätä suuremmaksi asiat ei voi muutua!..Sitä katsoi pienenä paimentajana tähtiin ilman että käsitin luomukunnan luojan suurutta ja kaikkea sitä,Mutta olen aina tiennyt ja uskonut yhteen luojaan olemassaoloon vahvasti ilman epäilystä.. en olisi ikinä aavistanut ja uskonut että Luomukunnan luoja on suosinut ja antaisi niin paljon kun tähän asti on anttanut..Woah!! Todellakin on kantanut unelmia ja haaveita läpi harmaan kiven ja kaikkista ja suuremman mahdollisen unelman mitä voi pyrkiä on toteuttamassa..jos luomukunnan luoja sen suo.Ei ole kyse rahasta,materiallisesta maailmasta ollenkaan.Kunnia,ikuisuus, ääretön hyvyys,onnellisuus,Täydellisyys on sanoja jotka kuvaa tätä kaikkea ja siihen mihin pyrkin.elämäni alussa alku oli vaatimatton sitä se oli ja sitä ei tiennyt huomisesta mitän ja välillä piti selvittyä sisukasti ja syödä sitä ja tätä selvittääkseen,Mutta en ikinä ollut yksin,Kiitos kuulu luomukunnan luojalle joka on anttanut kunnian olla vahvan ja periksi antamattoman Äitin poika, Äitin joka on täynnä rakkauta ja huolenpitoa lapsenssa kohtaan.Äiti joka on tehnyt paljon niissä rajallisessa olosuhteissa missä muut mammat romahtaisivat ja antanut niin paljon..Toivon Luojan äärettömän hyvyydessä että luoja suosisi äitini niinku on suosinut minut elämässäni..Amen!.kun olin pieni ja hauras minulla ei ollut mitän käsitystä maailmasta puhumattakaan luomukunnan luojan mahti ponttisesta maailman kaikeudesta ja mitä siihen kuului,nytte siitä on kaun kun olin 6 vuotias ja paimenttaja ja sitä tajua jumalan mahtavuutta ja nytte olleen osaa sitä..Jumala on rakastava nöyräät sekä korottava nöyräät ja yritän olla nöyrä mahdollismman nöyrä..Luomukunnan luojalla on elämää suuremppa suunitelmia mikän ei vetää vertaa sille mahtipontiselle suunitelmalle.Hyvyys ja jalous,Oikeudenmukaisuus on päämäräni..Todellakin.Mitä ikinä tulekin vastaan niin ei Minua masenna eikä taivutta.. niin kaun kun luomukunnan luoja on tukena.Kuolen ja elään luomukunnan herralle taistelen paremman puolesta luomukunnan herralle.tavoitteleen luomukunnan suosioita ja kunnia ..Woah!! se päivä tule kun kaikki loppu ja haluan olla parhaiten,kunnioitettujen ja siunattujen tähtisikermän tähtisikermä.. Tähtäimenä hyvyyden kruunu ja tämän luomukunnan luojan siunaus.

0

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Terveys
        325
        7788
      2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        66
        2186
      3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        177
        1876
      4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
        Kajaani
        16
        1432
      5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
        Ikävä
        112
        1297
      6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
        Suomalaiset julkkikset
        9
        1271
      7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
        Maailman menoa
        170
        1241
      8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
        Puolanka
        60
        1220
      9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
        Ikävä
        41
        1091
      10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        290
        1039
      Aihe