Omantunnon rauhoittamiseksi.

näin on

Ateistin on pakko vaimentaakseen omaatuntoaan ja paetakseen vastuutaan Jumalan ja iankaikkisuuden edessä, yrittää kieltää Jumalan olemassaolo.
Tätä totuus ja tieto että elämä ei lopu fyysiseen kuolemaan on alitajuisena hänen sisimmässään.

16

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on tosiaan

Kirjoitin juuri samalla nikillä enkä tiennyt että se oli jo käytössä, sori.

näin on
      19.8.2014 12:09

"huomannut että islamin ja ateismin kesken on paljon yhtäläisyyksiä."

Moni on tullut tutkimuksissaan samaan johtopäätökseen.

• Ateisti81

ei oo jumalaa olemassa. mutta Aku Ankka on!!

• Oletetaan, että aloittaja on tosissaan.

Minä suhtaudun sinun Jumalaasi, kuten sinä suhtaudut muiden Jumaliin eli ohitan sen epäuskottavana.
      Ja ei tuo sun VT:n kurttuotsainen Koston Jumala ole sen uskottavampi saati sympaattisempi kuin muutkaan Jumalat. Eli pidä vain hyvänäsi.

• .-,

''Jokainen kristitty tietää syvällä sisimmässään, ettei Jumalaa ole olemassa. Mutta koska kuoleman jälkeistä tyhjyyttä ei pystytä hyväksymään, seurauksena on Jumalan olemassaolemattomuuden kieltäminen.''

-en muista kuka.

• minä

Jokainen ateisti tietää syvällä sisimmässään, että Jumala on olemassa. Mutta koska kuoleman jälkeistä tyhjyyttä ei pystytä hyväksymään, seurauksena on Jumalan olemassaolon kieltäminen.

• Oletko?

Papukaija.

• Oletko? kirjoitti:

Papukaija.

Se osaa väittää, mutta ei vastata eli kyllä, se on papukaija.
        Sama vinyyli pyörinyt ehkä jo vuosikymmenen.

• Nimi merkki.

Ja uskovien omatunto ei sano mitään siitä että levitetään alatyylisiä solvauksia, vihanlietsontaa ja törkeitä valheita päivittäin? On se vaan kumma omatunto, kun yleensä tuolla tavalla käyttäytyvät vain sellaiset joilla ei ole mitään moraalia.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12429959

Hedelmistään puu tunnetaan.

• Olisiko kyseessä ns mätä omena?

• observoimassa

Jätitte sitten kertomatta, että nikki ateisti81 kirjoitti ENSIN tuon tekstin USKOVISTA..

Sitähän ei kukaan ateisti kommentoinut. Mutta nyt kun trolli kopioi sen ja korvasi uskovan ateisti sanalla, niin nousi iso haloo ketjuun.

Hyvin huomaa mikä tällä palstalla "pelin henki". Te ateistit, ainakin nuo kommentoineet, olette KAKSINAISMORALISTEJA.

Tässä teille vielä linkki, niin voitte lukea itse.

Mielenkiintoista tutustua tähän, millä lailla palstalaiset ajavat agendaansa.

• observoimassa
        observoimassa kirjoitti:

Jätitte sitten kertomatta, että nikki ateisti81 kirjoitti ENSIN tuon tekstin USKOVISTA..

Sitähän ei kukaan ateisti kommentoinut. Mutta nyt kun trolli kopioi sen ja korvasi uskovan ateisti sanalla, niin nousi iso haloo ketjuun.

Hyvin huomaa mikä tällä palstalla "pelin henki". Te ateistit, ainakin nuo kommentoineet, olette KAKSINAISMORALISTEJA.

Tässä teille vielä linkki, niin voitte lukea itse.

Mielenkiintoista tutustua tähän, millä lailla palstalaiset ajavat agendaansa.

Anteeksi, tarkennus: Siis teistä saa sen käsityksen, että te olette kaksinaismoralisteja. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

• Minulla ei ole omaatuntoa eikä moraalia koska en ole kristitty. Minua estää ryöstämästä ja raiskaamasta ja murhaamasta pelkkä luontainen laiskuuteni.

• valintoja tehdään

Osaat kumminkin valita laiskuuden, sinä sait valinnan vapauden Jumalalta

• valintoja tehdään kirjoitti:

Osaat kumminkin valita laiskuuden, sinä sait valinnan vapauden Jumalalta

Heh heh sun jumalas! Ja sinä valitsit trollaamisen, ihan Jumalasi antamalla vapaalla tahdolla. Anna mun nauraa: hahahaaa!!

• Kyllästynyt

Niinhän te jotkut uskovaiset tuppaatte asian näkemään. Minua aina ihmetyttääkin, miten teistä moinen on olevinaan loogista. Jos uskoisi johonkin ikuseen kohtaloon, niin silloinhan nimenomaan ei pakenisi, sehän olisi hullua. Ette ikään kuin näe sen oman uskonne ohi. Ette huomaa, ettette tekään ole uskomatta ties mihin jumaliin vain paetaksenne vastuutanne.

Mutta mihin pakenee uskovainen, joka lukee Raamatusta, etteivät Jeesuksen seuraajan tunnusmerkit ilmenekään hänessä itsessään? Onko muita pakoteitä kuin mitätöidä Jeesuksen sanat ja jatkaa uskomista, että ilman tekojakin oma usko jotenkin riittää ja pelastuu silti, vaikka Raamatussa Jeesus sanoo päinvastoin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe