Mistä Putin lohta saa sastamalasta ??

Niäriä

Joko Putin lohi kaupoissa??

Venäjän elokuussa asettama vuoden mittainen tuontikielto koskee myös norjalaista kassilohta.
Ukrainan kriisi saattaa tuoda suomalaisten ruokapöytiin pilkkahintaisen juuston ja jugurtin lisäksi myös halvan lohen.

6

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohta Vammaskskesta ylös

      Tietääkseni norjalaiset ovat kärränneet noita kasvatuskasseistansa ennenaikaisesti tappamiansa Putinin lohia todella, todella edullisesti maasta ulos.

      Nokian kaupunkiinkin on paikallinen kalatukkuri tilannut parikymmentä kylmärekallista isoa merilohta.
      Sitä tuodaan sieltä tänne Sastamalaankin laivakuljetuksena jo torstaiksi, tuolla Nokian vastikään hankkimalla uudella jättialuksella.
      http://www.hs.fi/kotimaa/a1406949587612

      Tiettävästi Putinin halpaa lohta myyvä parkkeeraa Vammaskosken sillanpieleen. Tai kovan tuulen sattuessa mahdollisesti Kaalisaareen. Maksu vain käteisellä, Visa Debitit ei nyt kelpaa.

    • rasPutinko

      Täytyykö olla ruplia vai kelpaako euro maksuksi??

      • Tutut miähet käy

        Ei ole niin tarkkaa. Kaikki setelirahat joissa on Leninin tai Putinin kuvat, ne käy torstaina Vammaskoskella mainiosti.


    • Torilla tavataan

      Lohta myy Hukkanen, onko se puutinin kalaa?

    • Putinkala

      Hyvää sekin kala on.

    • lidll

      Lidlin kala on hyvää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe