Minne veisit palstalaisen treffeille?
Kenen palstalaisen kanssa haluaisit treffeille?
22
204
Vastaukset
- JukkaXY
DarkFearin!
- Kotiseudun tyyppi
Minäkin valkkaan DarkFearin. Mentäisiin Mäntybaariin oluelle.
- 12+3
Stellarian, veisin suomi24 sinkut palstalle treffeille, lähettäsin pixeleinä kahvin kuvakkeen ja voisin ehkä myös pullan kuvakkeenki tarjota, en oo turhan nuuka.
- YTM:n neuvot
Ottaisin DarkFearin homotreffeille kanssani. Veisin hänet Lahteen, armeijapubiin, jossa koskettelisimme toisiamme nalle-homojen ja rekkamies-nahka-homojen kanssa useita tunteja. Sitä ennen olisimme tietenkin käyneet parturissa ajamassa minun leijonanharjani sekä Darkkiksen säälittävän reuhkatukan suoraan helvettiin, jotta saisimme tuntea kaljuilla päälaillamme nahkaiset, latexiset ja vinyyliset ihanat armeijan varusteet.
Tämän jälkeen menisimme liittymään Persu-nuoriin yhdessä tuumin, sillä nuorella miehellähän parhaat äänestysvuodet ovat vasta edessäpäin!
Treffit olisivat menestys, ja DarkFear tajuaisi tuossa käsittelyssä oman homoutensa, joten muuttaisimme yhdessä tiiviiseen yksiöön rakastelemaan homosti päivittäin. Asuisimme Kotiseudun keskustassa ja sihtailisimme ikkunoistamme laserkynällä ohikulkevia vihreiden ja vasemmiston äänestäjän näköisiä tyyppejä silmiin.- 4+53
Kaunista! DarkFear on onnekas mies kun saa sinut
- atm.
En kenenkään, hulluja kaikki.
- Timpan tytär
- Kriittinen empaatti
Näin heteromiehenä täytyy todeta, ettei yksikään palstan naisista sytytä millään tavoin.
- 10+13
-M-:n tietenkin. Tylsästi varmaankin leffaa ja illallista tarjoaisin.
- neitsytatm
Kyllähän tuo pimppaloora vaikuttais mielenkiintosimmalta.
- ätmi
Kaikki palstan naiset ovat niin paljon vanhempia, että treffit tuntuisivat hiukan omituisilta.
- kisuli111
No joskus palstalla sanoo joku ilman vakionimimerkkiä oleva/olevat miehet jotain vetoovaa, mut nimimerkilliset on lähinnä itsesäälissä kieriviä runkkareita tai sen kuvan osaavat itsestään antaa, joten veisin Lottamarin, mutta sänkyyn en halua ;)
- 20+11
Neiti ruiskukan veisin piknikille.
Erkki-tädin, Kympin naisen ja Ratikkakuskin kanssa voitaisiin ottaa vaikka erä frisbeegolfia. Luulen, että siinä porukassa olisi aika hauskaa :)
- sieluni silmin
Kympin nainen flirttailisi pakkomielteisesti Ratikkakuskille ja Erkki-täti jupisisi yksinään miten frisbeegolf on moukkamainen harrastus.
- erkki-täti
sieluni silmin kirjoitti:
Kympin nainen flirttailisi pakkomielteisesti Ratikkakuskille ja Erkki-täti jupisisi yksinään miten frisbeegolf on moukkamainen harrastus.
Hah hah haa, Nuuksiossa olen jopa heitellyt lättyä joskus :D
erkki-täti kirjoitti:
Hah hah haa, Nuuksiossa olen jopa heitellyt lättyä joskus :D
Itse kyllä luulen että örkki-täti ja Kympin nainen ovat sama henkilö, niin samanlaista on heidän kirjoittamansa teksti ajoittain.
- örkki-täti
m36-intj kirjoitti:
Itse kyllä luulen että örkki-täti ja Kympin nainen ovat sama henkilö, niin samanlaista on heidän kirjoittamansa teksti ajoittain.
Ollaan kyllä tyystin eri henkilöt.
Ja en ole edes aina samaa mieltä Kympillä lähtevän kanssa :D örkki-täti kirjoitti:
Ollaan kyllä tyystin eri henkilöt.
Ja en ole edes aina samaa mieltä Kympillä lähtevän kanssa :DKumma juttu, teiltä tulee kyllä molemmilta sen verran samaa tekstiä, ja ihan samanlaisia musavideoitakin joskus, jotka ovat olleet huonoja.
- erkki-täti
m36-intj kirjoitti:
Kumma juttu, teiltä tulee kyllä molemmilta sen verran samaa tekstiä, ja ihan samanlaisia musavideoitakin joskus, jotka ovat olleet huonoja.
Sinulta nykyään harvemmin irtoaa mitään, edes sitä lässähtänyttä näkemystä elämästä.
Kiitos kuitenkin tästä, olet elossa. - Kympin Nainen
Hah, kuulostaa hauskalta :)
En tiedä oikein miksi, mutta minulle tulee mielikuva, että Ratikka ja Erkki-täti ovat känässä. Ratikalla on taskumatissa kirkasta ja Erkki-täti siemailee sivistyneesti portviiniä, tai ehkä calvadosta. Helkaa ja minua alkaa ärsyttää kun nuo kaksi vetävät jotain filosofisia keskusteluja kannon nokassa, joten helkan kanssa me kehittelemme jotain oheistoimintaa kuten polkkaa ja heittelemme filosofeja kävyillä. Kummallisia mielikuvia...
Ratikkaa minun kyllä käy tuossa sääliksi - ei siksi että minulla olisi tapana flirttailla varatuille miehille - vaan siksi, että jopa hän voisi olla hieman helisemässä tuossa porukassa. Ehkä siis joukkoon pitäisi kutsua muitakin miehiä?
- täti-ihminen
Minäkin vähän samoilla linjoilla. Voisin lähteä kaffeelle tai vaikka piknikille Erkki-tädin, Kympin naisen Ratikkamiehen kanssa. On täällä muitakin fiksuja, mutta kaikki ei kirjoita vakkarinikeillä, joten heitä on vaikea yksilöidä. Mukaan ottaisin myös sen Lord Selibacyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1604426- 1691601
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661407- 52814
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124777Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191721En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66699Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6697- 75690
- 40644