Vituttaaa kun työkkärin paskavirkalijat kokoajan pakottamassa jonnein koulutukseen tai ilmaistöihin. Eikö ne helvetti tajua, että mua ei kinosta työ tai opiskelu!
Kun työ ja opiskelu ei kiinnosta
4
323
Vastaukset
- toisaalta,
miksi olet kirjoilla työkkärissä? siksi että saat isot rahat? työkkärin on tarkoitus antaa rahaa vain oikeille työnhakijoille. sinun kuuluisi olla sossurahalla.
itse en kehtaisi valehdella hakevani yöitä, vain saadakseni isommat rahat. siksi olen rehellinen sossupummi. - tajuaitse
Etkö itse helvatti tajua, että töitä on vaan tehtävä, vaikka ei kiinnosta! Etkö tajua, että minua ei kiinnosta elättää laiskamatoja?
- Anonyymi
No työnantajia ei kiinnosta maksaa palkkaa. Tarjotaan aina vaan 9€/päivä tuet työtä. Töitä on haettu ja kyselty, mutta ei niitä työantajia kiinnosta ketään syrjäytynyttä palkata!' Toki heti otetaan kun ei tarvi palkkaa maksaa, mutta heti kuin pitäisi maksaa ei jatketa sopimusta.
Kysmys ei ole siitä, että en tee töitäni. Kyllä teen. Kyse on lähinnä siitä, että olen hiljainen ja ujo niin minusta ei pidetä. Ihmisiä tuntuu vaan kiinnostavan aina samat keverit. Heillä on aina sama kaveriporukka johon on vaikea mennä mukaan.
- Anonyymi
Nyt kun 8 vuotta on kulunut, niin olisi kiva tietää onko työ jo alkanut kiinnostaa, vai aiotko viettää koko loppuelämäsi vätyksenä, mikä välttelee opiskelua ja työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648