Rappeutumaton kaljurotta

Kaljurotta ei saa syöpää,
http://www.hs.fi/tiede/a1372297028210

eikä merieliö Turritopsis nutricula kuole!

Voivatko kreationistit selittää miksi paradiisillisen syntiinlankeemuksen yhteydessä nämä eliöt säästyivät mainituilta vaivoilta ja vitsauksilta.

23

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaljurotta tasapainottaa syövättömyydestään johtuvan kateuskertoimen pääsemällä nisäkkäiden rumuuskilpailun kakkoseksi.

      http://cdn.list25.com/wp-content/uploads/2013/10/Slide28.jpg

      Mitä tulee listan http://list25.com/25-mammals-that-are-shockingly-ugly/2/
      seitsemäntenä olevaan elikkoon Oriental Yeti ... "This nickname was given to a creature captured in China on April 5, 2010."

      http://cdn3.list25.com/wp-content/uploads/2013/10/Slide73.jpg

      ...omasta puolestani epäilen että arvio "Scientists believed it was a civet that lost its hair due to disease but since then the world hasn’t heard much of anything concerning the animal." on väärä. Minusta tuo näyttää kaljuuntuneelta (sepel?)karhulta.

      • Ei tuo tosiaan mikään sivettikissa ole. Ilmeinen karhu.


    • xxxxx Voivatko kreationistit selittää miksi paradiisillisen syntiinlankeemuksen yhteydessä nämä eliöt säästyivät mainituilta vaivoilta ja vitsauksilta xxxxxx

      Mitään todistetta, että mainitut eläimet eivät sairastuisi syöpään ei ole. Kukaan tutkija ei vain tähän mennessä ole tavannut syöpään sairastunutta kaljurottaa. Muutenkin kaikki muutkin eläimet harvoin sairastuvat samoihin tauteihin kuin ihmiset, koska ne eivät porskuta kaikissa synnin rapakoissa kuten ihmiset.

      • ilkimyksen enovainaa

        "Kukaan tutkija ei vain tähän mennessä ole tavannut syöpään sairastunutta kaljurottaa."

        Et sitten vaivautunut lukemaan uutista: "Tutkijat osoittivat hylauronihapon vaikutuksen estämällä sen vaikutuksen kaljurotan tietyissä kudoksissa. Kun hyaluronihapon suojaava vaikutus oli poissa, näihin kudoksiin kehittyi jotakin, mitä ei vielä koskaan ollut nähty – syöpäkasvaimia kaljurotalla."

        Ja kun seuraavaksi iniset, että siinäs näette, kaljurottakin s a a syövän, niin muista että kyseessä oli älykkäällä suunnittelulla aikaansaatu syöpä.


      • söin hänet

        ... Muutenkin kaikki muutkin eläimet harvoin sairastuvat samoihin tauteihin kuin ihmiset, koska ne eivät porskuta kaikissa synnin rapakoissa kuten ihmiset. ...

        Koirat ovat varmaan saaneet ihmiseltä syntitartunna, koska niillä esiintyy mm. syöpää ja diabetestä. Toinen mahdollisuus on tietysti, että alttius noihin tauteihin johtuu älykkäästä suunnttelusta.


      • ilkimyksen enovainaa kirjoitti:

        "Kukaan tutkija ei vain tähän mennessä ole tavannut syöpään sairastunutta kaljurottaa."

        Et sitten vaivautunut lukemaan uutista: "Tutkijat osoittivat hylauronihapon vaikutuksen estämällä sen vaikutuksen kaljurotan tietyissä kudoksissa. Kun hyaluronihapon suojaava vaikutus oli poissa, näihin kudoksiin kehittyi jotakin, mitä ei vielä koskaan ollut nähty – syöpäkasvaimia kaljurotalla."

        Ja kun seuraavaksi iniset, että siinäs näette, kaljurottakin s a a syövän, niin muista että kyseessä oli älykkäällä suunnittelulla aikaansaatu syöpä.

        xxxxxxx Et sitten vaivautunut lukemaan uutista: "Tutkijat osoittivat hylauronihapon vaikutuksen estämällä sen vaikutuksen kaljurotan tietyissä kudoksissa. Kun hyaluronihapon suojaava vaikutus oli poissa, näihin kudoksiin kehittyi jotakin, mitä ei vielä koskaan ollut nähty – syöpäkasvaimia kaljurotalla." xxxxxxx

        Kaljurotta sairastuu syöpään yhtä hyvin kuin muutkin eläimet. Tutkijat eivät vain ole vielä tähän mennessä tavanneet sellaista kaljurottaa, jonka hyloronihappo olisi jostain syystä poistunut ja rotta saanut syövän.
        Koska eläimet eivät ryve synneissä kuten ihmiset, niillä on säilynyt suoja monia sairauksia vastaan.

        xxxxx Ja kun seuraavaksi iniset, että siinäs näette, kaljurottakin s a a syövän, niin muista että kyseessä oli älykkäällä suunnittelulla aikaansaatu syöpä xxxx

        Sairaudet eivät tule Jumalalta vaan paholaiselta


      • ilkimyksen enovainaa
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxxxx Et sitten vaivautunut lukemaan uutista: "Tutkijat osoittivat hylauronihapon vaikutuksen estämällä sen vaikutuksen kaljurotan tietyissä kudoksissa. Kun hyaluronihapon suojaava vaikutus oli poissa, näihin kudoksiin kehittyi jotakin, mitä ei vielä koskaan ollut nähty – syöpäkasvaimia kaljurotalla." xxxxxxx

        Kaljurotta sairastuu syöpään yhtä hyvin kuin muutkin eläimet. Tutkijat eivät vain ole vielä tähän mennessä tavanneet sellaista kaljurottaa, jonka hyloronihappo olisi jostain syystä poistunut ja rotta saanut syövän.
        Koska eläimet eivät ryve synneissä kuten ihmiset, niillä on säilynyt suoja monia sairauksia vastaan.

        xxxxx Ja kun seuraavaksi iniset, että siinäs näette, kaljurottakin s a a syövän, niin muista että kyseessä oli älykkäällä suunnittelulla aikaansaatu syöpä xxxx

        Sairaudet eivät tule Jumalalta vaan paholaiselta

        Ja paholainen on jumalaa voimakkaampi, koskapa jumala ei kykene estämään sairauksia - tai ehkäpä hän ei halua. Paholainen rules ja paholaisen älykäs suunnittelu beats the god. Elä sen kanssa, pyhä mies.


      • söin hänet kirjoitti:

        ... Muutenkin kaikki muutkin eläimet harvoin sairastuvat samoihin tauteihin kuin ihmiset, koska ne eivät porskuta kaikissa synnin rapakoissa kuten ihmiset. ...

        Koirat ovat varmaan saaneet ihmiseltä syntitartunna, koska niillä esiintyy mm. syöpää ja diabetestä. Toinen mahdollisuus on tietysti, että alttius noihin tauteihin johtuu älykkäästä suunnttelusta.

        xxxxxx Koirat ovat varmaan saaneet ihmiseltä syntitartunna, koska niillä esiintyy mm. syöpää ja diabetestä. Toinen mahdollisuus on tietysti, että alttius noihin tauteihin johtuu älykkäästä suunnttelusta xxxxx

        Monet eläinten sairaudet ovat ihmisen joko suoraan tai välillisesti aiheuttamia.
        Ne eläimet, jotka saavat elää vapaana luonnossa, jota ihminen ei ole päässyt turmelemaan, sairastuvat hyvin harvoin.

        Kaikki sairaudet ovat kuitenkin alun perin lähtöisin ensimmäisten ihmisten syntiinlankeemuksesta.


      • ilkimyksen enovaivaa
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxxxx Et sitten vaivautunut lukemaan uutista: "Tutkijat osoittivat hylauronihapon vaikutuksen estämällä sen vaikutuksen kaljurotan tietyissä kudoksissa. Kun hyaluronihapon suojaava vaikutus oli poissa, näihin kudoksiin kehittyi jotakin, mitä ei vielä koskaan ollut nähty – syöpäkasvaimia kaljurotalla." xxxxxxx

        Kaljurotta sairastuu syöpään yhtä hyvin kuin muutkin eläimet. Tutkijat eivät vain ole vielä tähän mennessä tavanneet sellaista kaljurottaa, jonka hyloronihappo olisi jostain syystä poistunut ja rotta saanut syövän.
        Koska eläimet eivät ryve synneissä kuten ihmiset, niillä on säilynyt suoja monia sairauksia vastaan.

        xxxxx Ja kun seuraavaksi iniset, että siinäs näette, kaljurottakin s a a syövän, niin muista että kyseessä oli älykkäällä suunnittelulla aikaansaatu syöpä xxxx

        Sairaudet eivät tule Jumalalta vaan paholaiselta

        "Koska eläimet eivät ryve synneissä kuten ihmiset, niillä on säilynyt suoja monia sairauksia vastaan."

        Kyllä rypevät.

        https://www.youtube.com/watch?v=kytPpO_T6oM

        (Kyseessä ei ole eläinporno vaan luontodokumentti, koska koira rypee synnissään ihan omin neuvoin.)


      • ilkimyksen enovainaa
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxxx Koirat ovat varmaan saaneet ihmiseltä syntitartunna, koska niillä esiintyy mm. syöpää ja diabetestä. Toinen mahdollisuus on tietysti, että alttius noihin tauteihin johtuu älykkäästä suunnttelusta xxxxx

        Monet eläinten sairaudet ovat ihmisen joko suoraan tai välillisesti aiheuttamia.
        Ne eläimet, jotka saavat elää vapaana luonnossa, jota ihminen ei ole päässyt turmelemaan, sairastuvat hyvin harvoin.

        Kaikki sairaudet ovat kuitenkin alun perin lähtöisin ensimmäisten ihmisten syntiinlankeemuksesta.

        "Ne eläimet, jotka saavat elää vapaana luonnossa, jota ihminen ei ole päässyt turmelemaan, sairastuvat hyvin harvoin."

        Oletko tutkinut asiaa paljonkin?

        "Kaikki sairaudet ovat kuitenkin alun perin lähtöisin ensimmäisten ihmisten syntiinlankeemuksesta."

        Jokseenkin p-skamaista sälyttää taakka eläintenkin kannettavaksi. Jumalasi on eläinrääkkääjä kaiken muun mukavan lisäksi.

        Ja sinä olet perkeIeenmoinen typerys ja krooninen valehtelija.


      • ilkimyksen enovainaa kirjoitti:

        Ja paholainen on jumalaa voimakkaampi, koskapa jumala ei kykene estämään sairauksia - tai ehkäpä hän ei halua. Paholainen rules ja paholaisen älykäs suunnittelu beats the god. Elä sen kanssa, pyhä mies.

        xxxxx Ja paholainen on jumalaa voimakkaampi, koskapa jumala ei kykene estämään sairauksia - tai ehkäpä hän ei halua. Paholainen rules ja paholaisen älykäs suunnittelu beats the god. Elä sen kanssa, pyhä mies xxxxx

        Paholainen ei ole Jumalaa voimakkaampi. Jumala pystyisi tuhoamaan sen silmänräpäyksessä, mutta vielä ei ole sen aika.
        Raamatusta kuitenkin voimme lukea, kuinka paholaisen tulee käymään:

        "Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt ja päivät, aina ja iankaikkisesti." (Ilm.20:10)


      • ilkimyksen enovainaa
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxx Ja paholainen on jumalaa voimakkaampi, koskapa jumala ei kykene estämään sairauksia - tai ehkäpä hän ei halua. Paholainen rules ja paholaisen älykäs suunnittelu beats the god. Elä sen kanssa, pyhä mies xxxxx

        Paholainen ei ole Jumalaa voimakkaampi. Jumala pystyisi tuhoamaan sen silmänräpäyksessä, mutta vielä ei ole sen aika.
        Raamatusta kuitenkin voimme lukea, kuinka paholaisen tulee käymään:

        "Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt ja päivät, aina ja iankaikkisesti." (Ilm.20:10)

        Älä usko kaikkea mitä raamatussa lukee. Tosiasiahan on että jumalasi ei tähän mennessä näytä kättään nostaneen paholaisen tielle vaan sallii sodat, luonnonmullistukset, nälänhädät, kulkutaudit jne.

        Oletko muuten harkinnut ryhtymistä KD:n kansanedustajaehdokkaaksi? Olet sen verran nokkela selittämään mustan valkoiseksi (se tunnustettakoon), että sinulle voisi olla käyttöä.


      • ilkimyksen enovainaa kirjoitti:

        "Ne eläimet, jotka saavat elää vapaana luonnossa, jota ihminen ei ole päässyt turmelemaan, sairastuvat hyvin harvoin."

        Oletko tutkinut asiaa paljonkin?

        "Kaikki sairaudet ovat kuitenkin alun perin lähtöisin ensimmäisten ihmisten syntiinlankeemuksesta."

        Jokseenkin p-skamaista sälyttää taakka eläintenkin kannettavaksi. Jumalasi on eläinrääkkääjä kaiken muun mukavan lisäksi.

        Ja sinä olet perkeIeenmoinen typerys ja krooninen valehtelija.

        xxxxx Ja sinä olet perkeIeenmoinen typerys ja krooninen valehtelija. xxxxx

        "Herkeä vihasta ja heitä kiukku, älä kiivastu, se on vain pahaksi.
        Sillä pahat hävitetään, mutta, jotka Herraa odottavat, ne perivät maan." (Psalmi37:8-9)


      • ilkimyksen enovainaa kirjoitti:

        Älä usko kaikkea mitä raamatussa lukee. Tosiasiahan on että jumalasi ei tähän mennessä näytä kättään nostaneen paholaisen tielle vaan sallii sodat, luonnonmullistukset, nälänhädät, kulkutaudit jne.

        Oletko muuten harkinnut ryhtymistä KD:n kansanedustajaehdokkaaksi? Olet sen verran nokkela selittämään mustan valkoiseksi (se tunnustettakoon), että sinulle voisi olla käyttöä.

        xxxxxxx Älä usko kaikkea mitä raamatussa lukee. Tosiasiahan on että jumalasi ei tähän mennessä näytä kättään nostaneen paholaisen tielle vaan sallii sodat, luonnonmullistukset, nälänhädät, kulkutaudit jne xxxxxx

        Mainitut luonnonkatastrofit ovat ongelma vain niille, jotka ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle.
        Uskovalle ne eivät ole ongelma, vaikka joutuisivatkin niiden kohteeksi.


      • ilkimyksen enovainaa
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxxxx Älä usko kaikkea mitä raamatussa lukee. Tosiasiahan on että jumalasi ei tähän mennessä näytä kättään nostaneen paholaisen tielle vaan sallii sodat, luonnonmullistukset, nälänhädät, kulkutaudit jne xxxxxx

        Mainitut luonnonkatastrofit ovat ongelma vain niille, jotka ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle.
        Uskovalle ne eivät ole ongelma, vaikka joutuisivatkin niiden kohteeksi.

        Sodat eivät siis ole ongelma sinulle. Nälänhädät ja luonnonmullistukset ja kulkutauditkaan eivät ole ongelma sinulle, mistä voi tempaista vaikka sen johtopäätöksen ettet välitä niistä vähääkään.


      • ilkimyksen enovainaa
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxx Ja sinä olet perkeIeenmoinen typerys ja krooninen valehtelija. xxxxx

        "Herkeä vihasta ja heitä kiukku, älä kiivastu, se on vain pahaksi.
        Sillä pahat hävitetään, mutta, jotka Herraa odottavat, ne perivät maan." (Psalmi37:8-9)

        En ole vihainen enkä kiukkuinen, olen vain realisti.


      • Hyvä Jaakob
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxxxx Et sitten vaivautunut lukemaan uutista: "Tutkijat osoittivat hylauronihapon vaikutuksen estämällä sen vaikutuksen kaljurotan tietyissä kudoksissa. Kun hyaluronihapon suojaava vaikutus oli poissa, näihin kudoksiin kehittyi jotakin, mitä ei vielä koskaan ollut nähty – syöpäkasvaimia kaljurotalla." xxxxxxx

        Kaljurotta sairastuu syöpään yhtä hyvin kuin muutkin eläimet. Tutkijat eivät vain ole vielä tähän mennessä tavanneet sellaista kaljurottaa, jonka hyloronihappo olisi jostain syystä poistunut ja rotta saanut syövän.
        Koska eläimet eivät ryve synneissä kuten ihmiset, niillä on säilynyt suoja monia sairauksia vastaan.

        xxxxx Ja kun seuraavaksi iniset, että siinäs näette, kaljurottakin s a a syövän, niin muista että kyseessä oli älykkäällä suunnittelulla aikaansaatu syöpä xxxx

        Sairaudet eivät tule Jumalalta vaan paholaiselta

        Kaljurotta lienee eläimistä vanhurskain,eli rypee vähiten synnissä?
        Siitäpä Jaakobille,Jeesuksen velipojalle oiva lemmikki.


      • ilkimyksen enovainaa kirjoitti:

        Sodat eivät siis ole ongelma sinulle. Nälänhädät ja luonnonmullistukset ja kulkutauditkaan eivät ole ongelma sinulle, mistä voi tempaista vaikka sen johtopäätöksen ettet välitä niistä vähääkään.

        Jaakobin vaikeneminen sanoo paljon.


      • Jaakob kirjoitti:

        xxxxx Ja paholainen on jumalaa voimakkaampi, koskapa jumala ei kykene estämään sairauksia - tai ehkäpä hän ei halua. Paholainen rules ja paholaisen älykäs suunnittelu beats the god. Elä sen kanssa, pyhä mies xxxxx

        Paholainen ei ole Jumalaa voimakkaampi. Jumala pystyisi tuhoamaan sen silmänräpäyksessä, mutta vielä ei ole sen aika.
        Raamatusta kuitenkin voimme lukea, kuinka paholaisen tulee käymään:

        "Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt ja päivät, aina ja iankaikkisesti." (Ilm.20:10)

        Jumalasi antaa siis uskovaisten kärsiä laiskuuttaan tai omaksi huvikseen.


      • Jaakob kirjoitti:

        xxxxxxx Älä usko kaikkea mitä raamatussa lukee. Tosiasiahan on että jumalasi ei tähän mennessä näytä kättään nostaneen paholaisen tielle vaan sallii sodat, luonnonmullistukset, nälänhädät, kulkutaudit jne xxxxxx

        Mainitut luonnonkatastrofit ovat ongelma vain niille, jotka ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle.
        Uskovalle ne eivät ole ongelma, vaikka joutuisivatkin niiden kohteeksi.

        Taidat ollakin sellainen "evoluutioon uskovainen joka ei ole kiinnostunut reaalimaailmasta".

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12439609


      • Hyvä Jaakob kirjoitti:

        Kaljurotta lienee eläimistä vanhurskain,eli rypee vähiten synnissä?
        Siitäpä Jaakobille,Jeesuksen velipojalle oiva lemmikki.

        Kuolematon Turritopsis mahtaa olla vielä vanhurskaampi.


      • Hyvä Jaakob kirjoitti:

        Kaljurotta lienee eläimistä vanhurskain,eli rypee vähiten synnissä?
        Siitäpä Jaakobille,Jeesuksen velipojalle oiva lemmikki.

        Kaljurotta elelee raa'assa matriarkaatissa, jossa vain johtajanaaraalla on oikeus lisääntyä ja jossa vallitsee kastijako.

        "Kaljurottayhteisössä on 20–300 yksilöä, jotka jakautuvat muurahaisyhteisön tapaan kolmeen pääkastiin: lisääntymiskykyiset, työläiset ja sotilaat. Yksi ainoa naaras, tavallaan kuningatar, voi synnyttää kerralla jopa kolmekymmentä poikasta, jotka kuuluvat eri kasteihin."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaljurotta

        Ei taida olla ihan Jaakobille mieleen.


      • Jaakob kirjoitti:

        xxxxxx Koirat ovat varmaan saaneet ihmiseltä syntitartunna, koska niillä esiintyy mm. syöpää ja diabetestä. Toinen mahdollisuus on tietysti, että alttius noihin tauteihin johtuu älykkäästä suunnttelusta xxxxx

        Monet eläinten sairaudet ovat ihmisen joko suoraan tai välillisesti aiheuttamia.
        Ne eläimet, jotka saavat elää vapaana luonnossa, jota ihminen ei ole päässyt turmelemaan, sairastuvat hyvin harvoin.

        Kaikki sairaudet ovat kuitenkin alun perin lähtöisin ensimmäisten ihmisten syntiinlankeemuksesta.

        Isommista elukoista käytännössä kaikki jotka ei tule toisten elukoiden (ihminen mukaanlukien) tappamiksi kuolevat tauteihin tai nälkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe