ISIS teloitti journalistin

rauhan uskonto

64

250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivaa jengiä
      • Ja...

        vasemmisto aplodeeraa muna pystyssä.


      • mitä meni sinne
        Ja... kirjoitti:

        vasemmisto aplodeeraa muna pystyssä.

        suoraan hänet teloitettiin emme tarvitse enää häntä olihan vääräuskoinen pelinappula


    • ISIStä parhain

      ISIS aja hiljaa, tankilla yli vain
      Sitten illalla, taas kidutetaan

      • TuringinHörähdysTest

        Echelon on saavuttanut singulariteetin, jos se tuon äsken lukiessaan ymmärsi viittaukset ja naurahti hieman.


    • Aarno Sioux

      Demonin pierusta ovat maailmaan tulleet mitä ilmeisemmin.

    • Luutnantti Kake

      Nyt, USA antakaa paukkua. Näyttäkää mistä Lännen sotateillisuus on tehty. Evakuoikaa eläimet ja ihmiset alueelta ja antakaa palaa. Nuo terroristit pitää saada lopullisesti kuriin. Miettikää miten raukkamaista mestata kädet sidottuna oleva siviili? Nuo terroristit ovat itse saatanasta, he ovat pahempia kuin ketään tällä planeetalla. Vaikka välitän luonnosta/eläimistä tosi paljon, niin nyt kyllä kannattaisin tuon isiksen alueen muuttamiseksi ydinpommikoe alueeksi. Ja kaikki terroristit pitäisi saada kuriin. Niitä on täällä Suomessakin paljon, mm heikäläisiä ketkä haukkuu kaikkia isänmaallisia Russofobeiksi, heidät pitäisi ottaa kanssa kiinni, sillä he ovat isiksen puolella. Nyt muuten oikeasti mietin, että huolisiko USA tai NATO minua riveihinsä noita saatanallisia terroristeja jahtaamaan? Sen jälkeen kun tälläinen varpaista korviin asti aseistautunut jauhelihamylly lähtee isiksen perään, niin heillä on juhlat ohi.

      • Tätä mieltä

        "Nyt muuten oikeasti mietin, että huolisiko USA tai NATO minua riveihinsä noita saatanallisia terroristeja jahtaamaan?"

        Lähdet vapaaehtoiseksi sinne, kyllä varmasti huolivat. Tosin et taida uskaltaa, netissä on niin helppo uhota. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu, ei suuret sanat suuta halkaise.


      • sorsapullaa
        Tätä mieltä kirjoitti:

        "Nyt muuten oikeasti mietin, että huolisiko USA tai NATO minua riveihinsä noita saatanallisia terroristeja jahtaamaan?"

        Lähdet vapaaehtoiseksi sinne, kyllä varmasti huolivat. Tosin et taida uskaltaa, netissä on niin helppo uhota. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu, ei suuret sanat suuta halkaise.

        joo, kuulostaa pullasorsalle joka teloitetaan siellä ensimmäisenä.


      • kukkahame9

        Vielä löytyy Suomesta oikeaa ja rehtiä puhetta....todella tuntuu hyvälle! Arvatenkin kohta on kimpussasi palstan vihervasurivätykset!
        Jos todella halutaan ISIl joukot ja muut hamsiit pystytään eliminoimaan aivan varmasti kaikkien länsimaiden ja USA:n yhteisenä ponnituksena! Nyt mennään jo liian pitkälle, meitä aletaan uhkailemaan siviilien teloituksilla, jos emme tottele terroristien komentoa!


      • Pohjolan ISIS

        Mietipä Luutnantti Kake miksi ISIS on vallassa ? USAhan sen sinne synnytti poistamalla IRAKista hallinnon. Nyt sitten ihmetellään, että sieltä nousee anarkisteja. Luulisin että asiaa auttaa Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimen tuomio heinäkuulta, jossa Yhdysvaltojen järjestämän salaisen vankilan ja kidustuskeskuksen kahdelle henkilölle tuomittiin Puola maksamaan korvauksia 360 000 euroa, koska antoivat tilat.

        Amerikkalaiset jotka vastasivat tilojen vuokraamisesta, laittomien vankien kuljetuksista, kuulusteluista ja kidutuksista vuoden ajan, eivät tulleet prosessissa edes syytetyksi saati tuomittu korvauksiin.

        Minkälaisen ISIKsen luulisit Suomesta nousevan vastaavassa tilanteessa ? Vai sanoisimmeko vain hiljaa, ettei meitä saa enää jatkossa kiduttaa jos ei ole ihan hirveä mieliteko ?

        Maailma on hyvin looginen paikka. Jokainen toimenpide aiheuttaa reaktion.
        Ei pitäisi ottaa sitä ensimmäistä väärää askelta, ja tässä tapauksessa se oli Afganistanin ja Irakin tilanteeseen puuttuminen 2002. Jo silloin suomalaiset sotilasasiantuntijat varoittivat, että tilanne voi karata käsistä. Nyt olemme olleet sodassa 12 vuotta tuolla alueella, ja loppua ei näy.


    • Tätä mieltä

      Ei toimittajalla ole mitään asiaa sotatoimialueelle, omalla vastuulla siellä ovat. Mitä menee itsensä tapattamaan. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa.

      • Sitä mieltä

        Niin ja eikö se ollut obama kun teloituksen hyväksyi. Jumalauta minkälaisina pelleinä ne meitä pitää.


      • Oma vika
        Sitä mieltä kirjoitti:

        Niin ja eikö se ollut obama kun teloituksen hyväksyi. Jumalauta minkälaisina pelleinä ne meitä pitää.

        Amerikassa teloitetaan syyttömiäkin joten mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Mitä menee tuollaiseen paikkaan, tyhmyydestä sakotetaan.


      • Iautamies
        Oma vika kirjoitti:

        Amerikassa teloitetaan syyttömiäkin joten mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Mitä menee tuollaiseen paikkaan, tyhmyydestä sakotetaan.

        Missään ei tutkita niin tarkkaan kuin amerikassa, että onko teloitettava syyllinen vai ei. Jos on promillenkin epäilys, niin syytetty vapautetaan. Dna-tutkimuksen 99,999999%:n varmuus ei riitä, vaan vapautetaan.

        " 3. lokakuuta 1995 O. J. Simpson vapautettiin rikosoikeudellisista syytteistä, jotka koskivat hänen vaimonsa Nicole Brown Simpsonin ja tämän ystävän Ronald Goldmanin murhaa. Tämä siitä huolimatta, että rikospaikalta ja O. J. Simpsonin autosta sekä hänen vaatteistaan löytyneistä veritahroista voitiin osoittaa DNA-tunnisteet, jotka sitoivat hänet vuorenvarmasti rikokseen; rikospaikan veritahroista löytyi O. J. Simpsonin DNA-tunniste, jonka esiintyvyys väestössä on noin 1 : 57 × 109 (Weir 1995). Kun koko maailman väkiluku on noin 5–6 × 109, on selvää että näyte oli peräisin O. J. Simpsonista. "

        Teloitettavat Usa:ssa eivät todellakaan ole mitään kullannuppuja, vaan moninkertaisia murhaajia ja teot tehty erityisellä raakuudella.

        Liikuttavat tarinat "syyttömien" teloituksista ovat urbaanilegendaa. Missään ei syytetyn oikeusturva ole niin hyvä kuin Usa:ssa.
        Tämä johtaa valitettavasti myös naurettavuuksiin ja omanlaisen ammattiryhmän, eli korvausten kalastajiin. Murtovaras voi saada miljoonia pudottuaan kattoluukusta jossa ei ole kaiteita.


      • Luutnantti Kake
        Sitä mieltä kirjoitti:

        Niin ja eikö se ollut obama kun teloituksen hyväksyi. Jumalauta minkälaisina pelleinä ne meitä pitää.

        USA ei todellakaan teloita tietoisesti syyttömiä! USAssa on aina oikeudenkäynti, ihan aina. Onko isisksellä oikeudenkäyntiä? He ovat petoja, kaikki heidän puolustelijat pitäisi ottaa kuulusteluihin, kansallisen turvallisuuden tähden. Ei ole fiksu veto puolustella isistä edes ``anonyymisti`` netissä. Kaikki mitä kirjoittaa tänne, niin tulevaisuudessa joutuu ongelmiin kirjoituksiensa kanssa.


      • lkgöclf,äölgbövlg
        Oma vika kirjoitti:

        Amerikassa teloitetaan syyttömiäkin joten mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Mitä menee tuollaiseen paikkaan, tyhmyydestä sakotetaan.

        ....inhottavaa ja edesvastuutonta puhetta! Toivottavasti joudut kohtaamaan ihan kotitekoisen muslimiuhittelijan, joka käskee sinun niiata ja kumartaa ja nuolla varpaansa.....jos et kaulasi katkaistaan! Tämä on meidänkin tulevaisuus, jos emme nyt pistä PISTETTÄ tälle kehitykselle! Pysy sinä vain omayhväisenä yksiössäsi ja pidä suusi kiinni niin joku voi luulla sinua viisaaksi!


      • puolustusasianajaja
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        USA ei todellakaan teloita tietoisesti syyttömiä! USAssa on aina oikeudenkäynti, ihan aina. Onko isisksellä oikeudenkäyntiä? He ovat petoja, kaikki heidän puolustelijat pitäisi ottaa kuulusteluihin, kansallisen turvallisuuden tähden. Ei ole fiksu veto puolustella isistä edes ``anonyymisti`` netissä. Kaikki mitä kirjoittaa tänne, niin tulevaisuudessa joutuu ongelmiin kirjoituksiensa kanssa.

        mitä sinä pelle uhoot, nyt suu soukemmalle. Täällä saa puolustella ketä tahansa ja se ei sinulle kuulu pätkääkään, vidun valeluti.


      • Isiksen kannattajat
        puolustusasianajaja kirjoitti:

        mitä sinä pelle uhoot, nyt suu soukemmalle. Täällä saa puolustella ketä tahansa ja se ei sinulle kuulu pätkääkään, vidun valeluti.

        hoidataan tulevaisuudessa tavalla tai toisella.

        Joka ikinen.


      • pellentuntija
        Isiksen kannattajat kirjoitti:

        hoidataan tulevaisuudessa tavalla tai toisella.

        Joka ikinen.

        hehheh, jos olisimme nenät vastakkain, paskoisit housuihisi.

        HEEEEHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE mikä pelle olet.


      • Luutnantti Kake
        puolustusasianajaja kirjoitti:

        mitä sinä pelle uhoot, nyt suu soukemmalle. Täällä saa puolustella ketä tahansa ja se ei sinulle kuulu pätkääkään, vidun valeluti.

        Suu kiinni terroristi, ilmoitan viestisi huomenna SUPOOn. He ottavan terroristien puolustelijat vakavissaan.


      • Luutnantti Kake
        puolustusasianajaja kirjoitti:

        mitä sinä pelle uhoot, nyt suu soukemmalle. Täällä saa puolustella ketä tahansa ja se ei sinulle kuulu pätkääkään, vidun valeluti.

        Kukaan oikeasti kova jätkä ei uhoo netissä, jos sä haluat kumminkin tulla katsomaan, että millainen jauhelihamylly olen, niin voin toki antaa sähköpostini ja sovitaan treffit. En pelkää yhtäkään terroristia.


      • pellentuntija
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        Suu kiinni terroristi, ilmoitan viestisi huomenna SUPOOn. He ottavan terroristien puolustelijat vakavissaan.

        hehheh, supo laittaa sinulle supon perseeseen ja vie suljetulle osastolle, HEEEHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE mikä pelle olet.


      • Luutnantti Kake
        pellentuntija kirjoitti:

        hehheh, supo laittaa sinulle supon perseeseen ja vie suljetulle osastolle, HEEEHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE mikä pelle olet.

        Kuka se tässä on pelle? Sinä terroristien puolustaja vai minä Isänmaan puolustaja?


      • pellentuntija
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        Kuka se tässä on pelle? Sinä terroristien puolustaja vai minä Isänmaan puolustaja?

        Sinä, kysyin juuri supolta. Supo lupasi tutkia sinun henkeä ja terveyttä uhkaavat kirjoituksesi, niistä tulee sakot sinulle. Jopa kehotit kansanmurhaan tuolla ylempänä, siitä voi tulla sitten vankeutta.

        Lieventävänä asianhaarana voidaan tietysti huomioida se, ettet ole täyspäinen.


      • pellentuntija
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        Kukaan oikeasti kova jätkä ei uhoo netissä, jos sä haluat kumminkin tulla katsomaan, että millainen jauhelihamylly olen, niin voin toki antaa sähköpostini ja sovitaan treffit. En pelkää yhtäkään terroristia.

        no annapa sähköpostiosoitteesi, niin sovitaan treffit.


      • pro war
        pellentuntija kirjoitti:

        no annapa sähköpostiosoitteesi, niin sovitaan treffit.

        Loistavaa! Peukku kummallekin. Tälläistä Suomi tarvitsee, ei mitään nössöilyä. Lyön kuitenkin vetoa luutnantin puolesta.
        Pistäkää jakoon missä tapaatte.


      • 90++2
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        USA ei todellakaan teloita tietoisesti syyttömiä! USAssa on aina oikeudenkäynti, ihan aina. Onko isisksellä oikeudenkäyntiä? He ovat petoja, kaikki heidän puolustelijat pitäisi ottaa kuulusteluihin, kansallisen turvallisuuden tähden. Ei ole fiksu veto puolustella isistä edes ``anonyymisti`` netissä. Kaikki mitä kirjoittaa tänne, niin tulevaisuudessa joutuu ongelmiin kirjoituksiensa kanssa.

        Minun mielestäni myös täytyisi suomessakin ottaaa mm. tälläkin palstalla tarkkailuun nämä jotka ovat joko suoraan tai kautta rantojen puhumassa terroristien puolesta monta kertaa olen tälläkin palstalla huomannut kun on tullut kyse jostain asiasta niin on joukko heitä jotka ikeuttavat näiden terroristien touhut

        supo saisi olla tarkkana nyt todellakin,onhan ruotsia nämä isiksen jäsenet jo uhkaillutkin.


    • Allahin pojat

      Kyllä merirastilaan mahtuisi isis finland saatais mekin nauttia taas jälleen tastä upesta rikastuttavasta monikulttuurisuudesta.

      • rakkautta ilmassa

        Sitä odotellessa voidaan googlettaa näitä beheading videoita. Nick Bergistä on hyvä aloittaa.


      • Juut
        rakkautta ilmassa kirjoitti:

        Sitä odotellessa voidaan googlettaa näitä beheading videoita. Nick Bergistä on hyvä aloittaa.

        Sehän oli AG:n vankilassa otetussa kuvassa. Omat tappoivat.


    • Tapu-tapu-..

      Hyvä! Juurnalistit ovat ihmiskunnan suurinta saastaa ja YLE'n toimittajat todellista KUONAA!

      • venet.sika

        tapu-tapu olet oikeassa toivottavasti ne YLE:n Hamas-huorat lian ym. toimittajat joutuvat isis:n teloitettaviksi.allhah on suurin.


    • helposti puhdasta

      "ISIS teloitti journalistin"

      naps vaan henki pois kaikilta, jotka eivät itseä miellytä.
      sama systeemi kuin kommunismissa.

    • Media VAIKENEE!

      Juutalaiset murhasivat syyskuun 11. 2001 300 amerikkalaista ja nyt teki seuraa Malesian lento MH370 -> MH17 - matkustajat murhattiin ..

    • PyöveIi

      Taannoin kun työskentelin raksoilla, niin komukat vitsailivat tauoilla, että "kaikki kauppiaat saisi tutkimatta hirttää". Oliko se sittenkin jotain muuta kuin vitsi?

      Entä jos komukoita alettaisiin heitäkin teloittaa tutkimatta, kuten punikit tekivät vapaussodassa? Jokainen kai tietää, että punaiset Teloittivat vangeiksi saamiaan valkoisia, teollisuuspatruunoita ja muita "herroja" summan mutikassa kauan ennen kuin joutuivat itse tuomiolle laillisen hallituksen tuomioistuimeen.
      He olivat syyllistyneet maanpetokseen, itse aloittamansa sodan sotarikoksiin lahtaamalla joukoittain siviilejä ja vankeja ja silti kehtaavat kutsua laillista esivaltaa ja hallitusta edustaneita sankareita lahtareiksi, vaikka vain ja ainoastaan juuri he itse ovat lahtareita.

      • harmittelija-1

        Harmi etteivät potkineet sinua rakennustelineiltä alas.


      • Punikit olisi

        pitänyt hoidella silloin aikoinaan kaikki, mutta kun rengit ja piiat tarvittiin pelloille...


      • harmittelija-1
        Punikit olisi kirjoitti:

        pitänyt hoidella silloin aikoinaan kaikki, mutta kun rengit ja piiat tarvittiin pelloille...

        ...siis tarkoitit orjat ja isännän raiskaamat....


      • PyöveIi
        harmittelija-1 kirjoitti:

        Harmi etteivät potkineet sinua rakennustelineiltä alas.

        Punikko olisi kiivennyt telineille? Sehän olisi näyttänyt liiaksi työnteolta, eikä sellainen sovi punikin vartalolle. Pitäisi saada 2000€ kotisohvalle, että ei tarvitsisi poistua ikinä täältä peräsuoli24:lta.
        Yksin minä siellä telineillä sain pakertaa, mikä taisi ollakin hyvä, kun ajattelee sinunkin viestisi verenhimoista viestiä.


      • harmittelija-1
        PyöveIi kirjoitti:

        Punikko olisi kiivennyt telineille? Sehän olisi näyttänyt liiaksi työnteolta, eikä sellainen sovi punikin vartalolle. Pitäisi saada 2000€ kotisohvalle, että ei tarvitsisi poistua ikinä täältä peräsuoli24:lta.
        Yksin minä siellä telineillä sain pakertaa, mikä taisi ollakin hyvä, kun ajattelee sinunkin viestisi verenhimoista viestiä.

        Yksin? siis valehtelit koko ajan. Ettet kärsinyt jakomielitaudista, skitsofreniasta, kuvittelit punikkeja ympärillesi? Juttusi ovat 70 luvulta, siitä on kuules jo 40 vuotta. taisit päästä ennenaikaiselle eläkkeelle kuvitelmiesi takia.


      • Paskasakki
        harmittelija-1 kirjoitti:

        ...siis tarkoitit orjat ja isännän raiskaamat....

        joka tapauksessa.

        Nykyään sitä kutsutaan white trashiksi, ja häpeillään sen kännäämistä ja huoraamista.


      • PyöveIi
        harmittelija-1 kirjoitti:

        Yksin? siis valehtelit koko ajan. Ettet kärsinyt jakomielitaudista, skitsofreniasta, kuvittelit punikkeja ympärillesi? Juttusi ovat 70 luvulta, siitä on kuules jo 40 vuotta. taisit päästä ennenaikaiselle eläkkeelle kuvitelmiesi takia.

        Olet osin oikeassa, alkuperäiset tapahtumat ovat 70-luvulta, mutta menin raksalle 15-vuotiaana ja olen vielä elämäni työkunnossa.
        Punikkien levyt eivät ole vaihtuneet yhtään, mutta määrä on huvennut kovin vähiin, punikkeja on enää harvassa. Työttömyys- ja sairauseläkkeelle noita meni laumoittain silloin kun sellaiselle vielä pääsi. Päällisin puolin terveet ihmiset. Ehkä syy löytyi pään sisältä?

        Niillä tellingeillä sain tosiaan olla yksin, sillä komukat taisivat olla allergisia billnäsin työkaluille, mutta eivät airamin termospullolle.


      • riviin vaan ja poks

        Kommunistien tekemistä raakuuksista onkin vaiettu aika paljon
        kommunismi on vaarallista samoin kuin nämä ääri hihhulit ja fasistit


    • paskassa eletään

      Kryptojuutalaisia Israelin johtamia ISIS -militantteja rahoittajinaan USA ja EU Britannia ja Ranska etunenässä. Sinunkin verorahaa mennyt huppupään päänleikkaajan aseisiin ja palkkiohin.

    • Fuck islam

      On se hienoo tuo islam
      Islamia puhtaimmillaan

    • Verityö tuokin.
    • Luutnantti Kake

      Viimeeksi kun ilmoitin terroristi epiäilyn SUPOOn, niin se kaveri haettiin saman viikon aikana hoidontarpeen arviointiin ja sieltä SUPON kuulusteluihin.

      • psykiatrinen

        ilmoitit siis itsesi, siis jommankumman minäsi, olethan skitso. Kumpiko joutui hoitoon ja kumpi kuulusteluihin?


      • Luutnantti Kake
        psykiatrinen kirjoitti:

        ilmoitit siis itsesi, siis jommankumman minäsi, olethan skitso. Kumpiko joutui hoitoon ja kumpi kuulusteluihin?

        En kai mä nyt itseäni ilmoittanut, enkä voi kun en tue terrorismia. Ja taas RYSS Ä terroristin puolustelia veti mielenterveys kortin esiin, kun punainen sanavarasto loppui HAHA


      • psykiatrinen
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        En kai mä nyt itseäni ilmoittanut, enkä voi kun en tue terrorismia. Ja taas RYSS Ä terroristin puolustelia veti mielenterveys kortin esiin, kun punainen sanavarasto loppui HAHA

        Tekstissäsi on kirjoitusvirhe. Kyseisen kirjoitusvirheen tekijä on vähän kouluja käynyt.


      • Luutnantti Kake
        psykiatrinen kirjoitti:

        Tekstissäsi on kirjoitusvirhe. Kyseisen kirjoitusvirheen tekijä on vähän kouluja käynyt.

        Olet oikeassa, että en ole paljoa äidinkielen tunneilla ollut. Miten muuten äidinkieleni liittyy tähän keskusteluun? Miksi haluat mennä henkilökohtaisuuksiin? Onko sinulla vaikeaa, kun pitää purkautua netissä tuntemattomille?


      • psykiatrinen
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        Olet oikeassa, että en ole paljoa äidinkielen tunneilla ollut. Miten muuten äidinkieleni liittyy tähän keskusteluun? Miksi haluat mennä henkilökohtaisuuksiin? Onko sinulla vaikeaa, kun pitää purkautua netissä tuntemattomille?

        Äidinkieli ja sen osaaminen liittyy siten tähän keskusteluun, ettet voi olla luutnantti.

        henkilökohtaisuuksiin? itse uhkailet keskustelijoita supolla ynnä muulla, mietipä sitä.

        No itseasiassa olet minulle yhdentekevä, voimme lopettaa tältä osin tähän.


      • Luutnantti Kake
        psykiatrinen kirjoitti:

        Äidinkieli ja sen osaaminen liittyy siten tähän keskusteluun, ettet voi olla luutnantti.

        henkilökohtaisuuksiin? itse uhkailet keskustelijoita supolla ynnä muulla, mietipä sitä.

        No itseasiassa olet minulle yhdentekevä, voimme lopettaa tältä osin tähän.

        Miten äidinkieli liittyy armeijaan? Olenko koskaan väittänyt olevani luutnantti? Tottakai ilmoitan sinut SUPOLLE sillä puolustelit terroristeja, onko se sun mielestä huono homma, että kärääyttää avoimesti terroristien puolustajia ? Jos olen sinulle yhdentekevä, niin miksi olet huolissasi äidinkielestäni ja haukut minua sairaaksi ym?


      • Luutnantti Kake
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        Miten äidinkieli liittyy armeijaan? Olenko koskaan väittänyt olevani luutnantti? Tottakai ilmoitan sinut SUPOLLE sillä puolustelit terroristeja, onko se sun mielestä huono homma, että kärääyttää avoimesti terroristien puolustajia ? Jos olen sinulle yhdentekevä, niin miksi olet huolissasi äidinkielestäni ja haukut minua sairaaksi ym?

        Miksi ihmeessä väität, että en ole luutnantti? Mistä sait päähäsi, että olisin? Oletko sinä psykiatrinen, taidat olla koska nimimerkissäsi lukee niin? Taisi tulla pikkupojulla paska housuun HAHAHA. Multinikki terroristien puolustaja, sinä et kyllä anna itsestäsi kovin fiksua kuvaa. Ps en ole ainoa ketä käräyttää sinut.


      • psykiatrinen
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        Miksi ihmeessä väität, että en ole luutnantti? Mistä sait päähäsi, että olisin? Oletko sinä psykiatrinen, taidat olla koska nimimerkissäsi lukee niin? Taisi tulla pikkupojulla paska housuun HAHAHA. Multinikki terroristien puolustaja, sinä et kyllä anna itsestäsi kovin fiksua kuvaa. Ps en ole ainoa ketä käräyttää sinut.

        hehheh, vastailet itsellesi, ei taida supo ottaa sinua kovin vakavasti, noh hekin tarvitsevat päivän VITSIN, sillä vitsihän sinä raukka olet.


      • Luutnantti Kake
        psykiatrinen kirjoitti:

        hehheh, vastailet itsellesi, ei taida supo ottaa sinua kovin vakavasti, noh hekin tarvitsevat päivän VITSIN, sillä vitsihän sinä raukka olet.

        En vastaile itselleni. Tiedät hyvin sen, että kelle vastaan. No jos ne pitävät minua vitsinä, niin sittenhän sinä voit lakata panikoimasta. En ole raukka, raukka on se joka åuolustelee terroristeja ja haukkuu toisia mm sairaiksi anonyyminä, kun ei reaalielämässä uskalla käydä kellekkään, niin pitää uhota netissä. Screen shotit on otettu viesteistäsi ja ne tutkitaan ihan varmasti. Nykyään ei tarvise kun mainita terroristin ja kouluampumisen, niin haetaan kuulusteluihin, ja varsinkin silloin jos niitä puolustelee niinkuin sinä.


      • psykiatrinen
        Luutnantti Kake kirjoitti:

        En vastaile itselleni. Tiedät hyvin sen, että kelle vastaan. No jos ne pitävät minua vitsinä, niin sittenhän sinä voit lakata panikoimasta. En ole raukka, raukka on se joka åuolustelee terroristeja ja haukkuu toisia mm sairaiksi anonyyminä, kun ei reaalielämässä uskalla käydä kellekkään, niin pitää uhota netissä. Screen shotit on otettu viesteistäsi ja ne tutkitaan ihan varmasti. Nykyään ei tarvise kun mainita terroristin ja kouluampumisen, niin haetaan kuulusteluihin, ja varsinkin silloin jos niitä puolustelee niinkuin sinä.

        juurihan vastasit itsellesi. en suinkaan panikoi sinun takiasi, enkä kenekään muunkaan, olen ollut näillä palstoilla yli kymmenen vuotta, kirjoittanut yhteensä yli 20000 juttua, siinä on supolle luettavaa, olkaapa hyvät.

        Olet pelle, pelle mikä pelle, vitsi mikä vitsi ja vitsiksi jäät.


    • media runkkarit

      Miksi noiden alkueläimen tasolla olevien murhavideoita media näyttää? Jos ei näyttäisi, houkutus tehdä tuollaista pienenisi.

      • alIah

        Linkitä minulle se media joka näyttää? Video on internetissä, ei lehtien tai television sivustoilla. Ählämisiatkin käyttävät nykyään USA-tekniikkaa USA:n vastaiseen taisteluunsa.


    • yo tube

      Onks tää pätkä tehty samal ohjelmal ku youtube ufovideotki?

    • †verikoira†

      Joko tähän on tehty jatko-osa kuten luvattiin?

    • Shitbollah

      Isis-terroristi meni moskeijaan ja hänellä oli pieni porsas päässään. Imaami kauhistui kun näki porsaan moskeijassa ja kysyi al skeida-hemmolta, mitä tämä tarkoittaa. Porsas vastasi: "Se alkoi peräpukamista, ja nyt minulla kasvaa jo kokonainen talipää pers**ssäni."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe