Israelin Siunaaminen on Jumalalle mieluista

Siunataan

Esau itki katkerasti kun hän ei saanutkaan Iisakilta siunausta osakseen ja tänään näemme, että koko edomin heimo on tuhoutunut.

Mutta Israel on saanut Hebrealaisen Jumalan Siunakset osakseen.

Ylistys Jumalalle!

Tuo sama Siunaus annetaan kaikille kansoille: Juutalaisen Jumalan Pojan Jeesuksen, Kristuksen kautta.

Katsokaa itsekukin, ettette jää tuosta Siunuksesta osattomaksi, síllä kirjoitettu on: Minä kiroan ne, jotka eivät sinua Israel Siunaa.

24

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+18

      Sanat.... ' raamattu' ja ' kristus' ovat lainaa Bhagavad gitasta. Rama ja Krisna ovat Vishnun inkarnaatioita.

      Sana ..'.sanatanah' käännetty ilmeisesti meille ' saatana' onkin se ikuisuuden valtakunta......Herran valtakunta, joka on 'sanatang' eli ikuinen.

      Sanatang sulautuu helposti myös sanoihin Tanakin sana......sanaTanak.

    • 4+19

      Kun Bhagavad gitan kirjoitukset on haluttu mustamaalata varastelun jälkeen, voi olla että sanasta bhagavad on tullut haukkumasana phagana/pakana, ja sanatangista, saa-tanan valtakunta.

      tää on niin tätä.

      Kun sanotaan 'saa-tanan synagoga' , se ei ole mikään paholaisen valtakunta, vaan SanaTanakin synagoga, eli ikuinen Tanakin sana....sanatang .

      Näin pääsimme taas askeleen eteenpäin kohti ylösnousemusta.

    • 20+18

      Oliko niin hyvät kommentit, ettei kenelläkään ollut mitään lisättävää ?

    • 15+9

      Krisnan äiti oli nimeltään Yashoda, vähän juutalaiselta kuulostava nimi.

      " Yashoda - Krishnan äiti, Krishnan vanhempainrakkauden etummaisin esimerkki."

    • Raamatusta saamme

      oppia Israelin Herran ja Juutalaisten Kuninkaan opetukset, ja saamme siunata Israelia ja anoa Herran Hengen vuodatusta. Vain Pyhässä Hengessä voidaan tehdä sitä hyvää mitä Jumala tahtoo meidän ihmisten kaikissa kansoissa tekevän.

      Toki hyvää ja tärkeää on rukoilla myös oman kansakunnan esivallan puolesta, että päättäjätkin saavat tulla totuutta tuntemaan ja niin harjoittaa Suomen kansalaisten parasta, ja toki omaansa myös tietysti.

    • Anotaan Israelin

      juutalaisille Jumalan siunaukset Jeesuksessa, sillä paljolti näemme ettei vielä ole niitä saaneet lainkaan laajasti, mutta toivossa on hyvä elää, eikä muuta toivoa ole Israelin juutalaisillakaan. Herran Jeesuksen uskollisuus on pysyvää kansaansa kohtaan ja paljon varmempaa kuin konsanaan pakanakansoille annettuna.

    • KTS (Ei kirj.)

      Me siunaamme toki EDISTYKSELLISTÄ Israelia kuten rabbien rauhanliikettä, Shalom Nyt rauhanliikettä, Tzelem ihmisoikeusliikettä ja Upseerien Jo Riittää miehitys -liikettä, jotka urheasti puolustavat palestiinalaisten oikeuksia ja satoa siirtokuntalaisrosvojen hyökkäyksiä vastaan!

      HYVÄ!

    • Siunataan

      Israelin maa on Herran Ja hän antoi sen Juutalaisille, joten palestiinalaisten on poistuttava tai sulauduttava Israelin Jumalan ohjeiden mukaan Israelin kuuliaisiksi kansalaisiksi.

      Opetelkaa elämään ihmisiksi ja puolustakaa kaikin tavoin Israelin parasta niinmenestytte.

    • KTS (Ei kirj.)

      Me siunaamme toki EDISTYKSELLISTÄ Israelia kuten rabbien rauhanliikettä, Shalom Nyt rauhanliikettä, Tzelem ihmisoikeusliikettä ja Upseerien Jo Riittää miehitys -liikettä, jotka urheasti puolustavat palestiinalaisten oikeuksia ja satoa siirtokuntalaisrosvojen hyökkäyksiä vastaan!

      HYVÄ!

    • 13+7

      Ja mitä te luulette, että teidän siunauksilla on merkitystä.

    • ihmeellistä

      Herra siunatkoon sinua Israel. Herra valistakoon kasvonsa sinun puoleesi ja olkoon sinulle armllinen.

      Näillä sanoilla Hebrealaisten Jumala käski siunaamaan kansaansa ja sanoi: Näin te laskette siunaukseni heidän yllensä.

      Otetaas vielä Jaakobin veli Eesau vaikka Eesau oli esikoinen niin hän ei kuitenkaa välittänyt esikoisoikeuksistaan vaan myi esikoisoikeuden Jaakobille yhdestä hernerokasta.

      Kirjoitettu on että Jumala sanoo Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin.

      No miksi näin? No, Eesau valitsi aina väärin ja teki Jumalan vastaisesti.

      • korjaus

        Herra siunatkoon sinua Israel. Herra valistakoon kasvonsa sinun puoleesi ja olkoon sinulle armollinen ja antakoon sinulle RAUHAN.

        Vain Jumalan ehdoilla tuo rauha lähi-itään syntyy.


      • Kunkku tulee

        Eesau onkin valeasuinen Paavo Lipponen jonka sivupersoona on A. Stubb.Näin se menee veljet,varmuudella tiedämme tämän. Amen Halleluja!


    • KTS (Ei kirj.)

      Me siunaamme toki EDISTYKSELLISTÄ Israelia kuten rabbien rauhanliikettä, Shalom Nyt rauhanliikettä, Tzelem ihmisoikeusliikettä ja Upseerien Jo Riittää miehitys -liikettä, jotka urheasti puolustavat palestiinalaisten oikeuksia ja satoa siirtokuntalaisrosvojen hyökkäyksiä vastaan!

      HYVÄ!

    • Vau

      Jumala kyllä hoitaa terroristiset voimat Gazassa ja sen jälkeen Jumalan kauhu ajaa Israelin viholliset pakoon.

      Eikä ole enää palestiinassa Israelin vihollisia.

      Allembyy levitti lentokoneesta lentolehtisiä ja arabit pakeni ja jättivät (olikohan se) Jerusalemin.

      Kuuden päivän Sodan aikana Jordanian valiojoukot pakenivat kauhun vallassa miehittämältään länsirannalta, nähdessään, että itse Aabraham soti Israelin joukoissa.

      Golanin kukkuloilla Israelin armeija meni vahvasti miinoitetun miinakentän läpi kun Herran lähettämä tuuli puhalsi hiekkaan haudatun miinakentän näkyviin.

      Siinailla Nasserin joukot pakenivat myös pakokauhun vallassa.

      Ettekö huomaa Hebrealaisten Jumala tekee juuri silmiemme edessä HISTORIAA!!!!

      • KTS (Ei kirj.)

        "Allembyy levitti lentokoneesta lentolehtisiä ja arabit pakeni ja jättivät (olikohan se) Jerusalemin."

        Ensinnäki arabit olivat Allenbyn joukoissa VALTAAMASSA Jerusalemia turkkilaisilta.

        "Golanin kukkuloilla Israelin armeija meni vahvasti miinoitetun miinakentän läpi...ja blaablaablaa"

        Golanin kukkuloilla nähtiin sellainenkin "ihme", että kun Israelin tankit löysivät "vapaan kulkuväylän" Damaskokseen, olikin tien varren pensaikoissa panssrainyrkkiosastoja piilossa, jotaa niittivät panssarit ojaan.


    • yliluonnolista

      Todellakin. Jumalan hyvä käsi ohjaili hamasin ohjuksen mereen,
      eikä allah mahtanut mitään.
      Kun ohjusiskun onnistumiseen oli enää noin neljä sekunttia.

      Iron Dome -järjestelmä ilmoittikin havainneensa itä tuulen nousseen,
      ja ohjuksen lentorata ohjus suuntautui mereen.

      Olimme kaikki ihmeissämme.

      Nousin ylös ja huusin - Jumala on olemassa.

      Näin ihmeen omin silmin.

      ---Näin Jumalan käden painavan ohjuksen mereen, Komentaja kertoi.

      (Suunilleen näin uutisoi uusin RV lehti)

      Ylistys Jumalalle joka itse sotii kansansa puolesta. Amen!

    • Yeshua siunaa Israel
    • KTS (Ei kirj.)

      Me siunaamme toki EDISTYKSELLISTÄ Israelia kuten rabbien rauhanliikettä, Shalom Nyt rauhanliikettä, Tzelem ihmisoikeusliikettä ja Upseerien Jo Riittää miehitys -liikettä, jotka urheasti puolustavat palestiinalaisten oikeuksia ja satoa siirtokuntalaisrosvojen hyökkäyksiä vastaan!

      HYVÄ!

    • Jumalallista!

      Mutta siunaako jumalasi ?

      allahin rauha tunnetaan ja tiedetään sen olevan sitä, että kun kaikki ovat pakotettu muslimeiksi.

      Vasta silloin toteutuu allahin rauha. Tuolloin alkaa armoton saria laki toimia ja päitä katkeaa.

      Patmoksen ja muidenkin kristillisten avustusjärjestöjen rahoja ei tule syytää hamasilaisten tukeen.

      Muslimien humaanitarinen apu kuuluu yksin allahille eikä kristittyjen tule antaa rahojaan ellei hamas samaaikaisesti salli avusksien jakajien pitää esillä Kristillisiä arvoja ja raamatun sanoilla kertoa miksi olemme auttamassa.

      • Et kai vaan

        väitä, että Patmos tukee hamasia? Tarkenna koska tuo on rajusti sanottu.


    • väitän

      Ainakin Kts sitä kovasti fanittaa:

      KTS (Ei kirj.)
      20.8.2014 18:52
      Olemme myös israelpakotteiden kannalla!

      HYVÄ!
      Tuemme Patmoksen, Eapin ja KUA:n arabityötä!
      Hyvä!

      Patmos tukee arabeja vieläkin lujemmin! HYVÄ!

      Jotain on pielessä tuossa patmoksen ja kirkon ulkomaan kuin muidenkin avustusjärjestöjen touhuissa. kun terroristitkin noin fanittavat.

      Ilmeisesti he häpeävät Jeesuksen esittemistä.

      Onko lyhdyt kaikilla sammuneet, siltä ainakin tuntuu.

    • nöyräHerranpalvelija

      ILMOITA ISRAELIN HUONEELLE HEIDÄN SYNTINSÄ ! SE EI OLE ISRAELIN KIROAMISTA !!!

      Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niinkuin pasuna, ilmoita minun kansalleni heidän rikoksensa ja Jaakobin huoneelle heidän syntinsä.
      - Jes.58:1

      Mutta minä olen täynnä voimaa, Herran Henkeä, oikeutta ja väkevyyttä ilmoittaakseni Jaakobille sen rikokset ja Israelille sen synnit.
      - Miik.3:8

      Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
      - Jes.53:8

      ISRAELIN JUMALA SALLII ISRAELIN VALTION JA JUUTALAISTEN KURITUKSEN KOSKA ELÄVÄT SYNNISSÄ JA LUOPUMUKSEN TILASSA.

      AINA HIRMUISEEN HERRAN PÄIVÄÄN ASTI. SILLOINKIN HEISTÄ PELASTUU VAIN 1/3 KEERTOO PROFEETTA SAKARJA.

      7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
      8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
      9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".
      - Sak.13:7-9

      ISRAELIN VALTIO JA JUUTALAISET SOTII LIHANKÄSIVARRELLA VASTOIN RAAMATUN UUDISTETUNLIITON OPETUSTA. JOPA ns.MESSIAANISET JUUTALAISET. NÄIN TEKEE KAIKKI MAAILMAN VALTIOT. KAIKKI VALTIOT OVAT VAILLA JUMALAA.

      JUUTALAISET ILMAN JESHUAA OVAT SAATANAN SYNAGOOKAA KERTOO JESHUA. TURHA ON SILTI PAKANKANSOJEN YLPISTYÄ (room.11). KOSKA HEKIN OVAT ILMAN JUMALAA. JOPA EU-SUOMI!!!

      KORVAUSTEOLOGIEN EVLUT LAHKOA OHJAA EVLUT KIRKKOLAITOS INSTITUUTIO JOTA TAAS OHJAA OKKULTISTISET VAPAAMUURARIT, TEMPPELINHERRAT JA SUSI PALKKAPAIMENET JA EDUSKUNNAN HYVÄVELI LAHKOT JA LOOSIT! EKUMENIA JA EVLUT ON PORTTO BAABEL BABYLONIA (jer.51:6-9, 2.kor.6:14-18, ilm.17 ja 18, room.1:18-32).

      KÖYHÄLLISTÖ JUUTALAISIA JA KRISTITTYJÄ SORTAVA JUMALATON JUMALANTAHDON VASTAISIA PÄÄTÖKSIÄ TEKEVÄ HALLITUS ON ANTIKRISTUKSEN KÄSIKASSARA JA KOKOOMUS ON ANTIKRISTILLINEN JÄRJESTÖ !!

      JA SEN SUOJISSA ON JUUTALAISIA JA MESSIAANISIA JUUTALAISIA?
      JOITA KIINNOSTAA HENGELLINEN JA MAALLINEN VALTA JA MAMMONA, KATOVA IHMISKUNNIA (psl.10, psl.72, psl.73, psl.82, hes.34, neh.5, jes.58, miik.3:11).

      HE OVAT JUMALAN TAHDON VASTAISIA JA JUMALAN ISRAEL VASTAISIA !

      1 Obadjan näky.
      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ob. 1:1&rnd=1409058338789
      Herra, Herra sanoo Edomista näin: Me olemme kuulleet sanoman Herralta, ja sanansaattaja on lähetetty kansakuntiin: "Nouskaa, nouskaamme sotaan sitä vastaan!"
      2 Katso, vähäiseksi minä teen sinut kansojen seassa, ylen halveksittu olet sinä oleva.
      3 Sinun sydämesi ylpeys on pettänyt sinut, joka asut kallionrotkoissa, istut korkealla ja sanot sydämessäsi: "Kuka voi syöstä minut maahan?"
      4 Vaikka tekisit pesäsi korkealle niinkuin kotka ja vaikka sen sija olisi tähtien välissä, minä syöksen sinut sieltä alas, sanoo Herra.
      5 Jos varkaat tulisivat kimppuusi, jos yölliset rosvot, kuinka voisit tulla niin hävitetyksi: eivätkö he varastaisi vain sen, mitä tarvitsevat? Jos viininkorjaajat tulisivat luoksesi, eivätkö he jättäisi jälkikorjuuta?

      6 Mutta kuinka onkaan Eesau läpikotaisin etsitty, hänen kätkönsä pengotut!
      7 Sinut on ajettu rajalle asti, kaikki liittolaisesi ovat sinut pettäneet. Ystäväsi ovat vieneet sinusta voiton, ovat panneet taritsemasi leivän paulaksi sinun eteesi. -Ei ole hänessä taitoa.
      8 Totisesti, sinä päivänä, sanoo Herra, minä lopetan viisaat Edomista ja taidon Eesaun vuorelta.
      9 Ja sinun sankarisi, Teeman, kauhistuvat, niin että viimeinenkin mies häviää Eesaun vuorelta murhatöitten tähden.
      10 Väkivallan tähden veljeäsi Jaakobia kohtaan peittää sinut häpeä, ja sinut hävitetään ikiajoiksi.

      JATKUU LINKISTÄ...

    • Lue Sanaa Oikein.

      Tuo sanoma oli ennen Israelin hajoittamista kaikkiin maihin ja valtakuntiin.

      Tänään Herramme on koonnut kansaansa takaisin lupaamaansa kotimaahan, Jossa he tulevat kokemaan uudestisyntymis ihmeen.

      Tuosta jutustasi ainoastaan Jaakobin veljen Esaulle annettu sanoma toteutui.

      Edomilaisia ei enään ole maailmassamme, Mutta Israel tekee väkeviä tekoja.

      Olen enemmän huolissani Suomen ev. lut. kirkosta, kuin Israelin tilanteesta. Halosen aikana Suomi koki ennenkuulumattoman moraalisen rappion, jota vielä syvensi kirkollinen rappio.

      Israelista pitää huolen Hebrealaisten Jumala, mutta kuka auttaa Suomea?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      539
      3949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3070
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2362
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2220
    6. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      227
      1678
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1319
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      96
      1309
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe