Elisan uskomattoman huono asiakaspalvelu

Haluisin ampua jonku

Hei,

Olen ollut Elisan asiakaspalvelussa 30 minuuttia jonossa voidakseni irtisanoa muutenkin säälittävän huonosti toimivan Elisa Viihde paketin.

Heidän sivuillaan sanotaan että pitää soittaa asiakaspalveluun voidakseen irtisanoa sopimuksen. Mutta asiakaspalvelusta ohjastetaankin että peruutukset tehdään jossain tietyssä yksikössä, he yhdistävät asiakkaan, ja odotus on pari minuuttia. "Jaksatko odottaa tämän ajan?" - kysyi nuori herra puhelimen toisesta päästä. "NO kyllähän minä pari minuuttia jaksa" - vastasi naivi idiootti. 31 minuuttia myöhemmin en voisi varmaan olla vihaisempi.
Kuinka paljon tämä on jo minulle maksanut?

100

10834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Pahoittelut pitkästä jonotusajasta.

      Toivottavasti sait kuitenkin asian hoidettua lopulta kuntoon. Mikäli sinua vielä askarruttaa jokin asia, voimme hoitaa sen myös Elisan Palstalla. Jos rekisteröidyt sinne ja laitat vaikka yksityisviestiä suoraan minulle http://elisa.to/teemikko niin saamme varmasti asian hoidettua.

      -Teemu / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • VittuuntunutElisaan

        Elisan asiakaspalvelu on täyttä paskaa. Kaikki pitää hoitaa jonkun vitun oma Elisa kautta. jos tunnareita ei ole niin mikään ei toimi.
        Kävin huijariliikkeessä ja nuori kundi väitti että toisenlainen liitymätyyppi olis halvempi. Vitut ole! hinnat nousi eikä sitä käytännössä voi muuttaa muuten kuin menemällä jonottamaan liikkeeseen koko päiväksi.
        Helvetinkö takia ne kerää tietoa asiakaspalvelusta kun mitään ei oikeasti muuteta.
        Paskat esimiehet luo paskaa palvelua koko organisaatioon...


      • noup.minunrahat

        Olen samaa mieltä ja aionkin vaihtaa operaattoria 3 liittymälleni. Se on kestämätön paikka, ku ei oteta asiakkaan valitusta todesta, eikä aiota tehdä mitään toimimattoman yhteyden korjaamiseksi. 3kk ei ole toiminut ja signaalin taso on heikko, aiemmin toimi tyydyttävästi. Kyllä ottaa todella pannuun, tää on vitutuksen multihuipennus


      • Anonyymi

        Olen saanut Elisalta tosi huonoa palvelua. Ostin uuden puhelimen Elisan myymälästä. Sen käyttökuntoon laitto olisi maksanut 130 euroa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut Elisalta tosi huonoa palvelua. Ostin uuden puhelimen Elisan myymälästä. Sen käyttökuntoon laitto olisi maksanut 130 euroa!!

        Samaa huonoa asiakaspalvelua myös tänään eräässä keskisuomen elisan liikkeessä. Kohta jos asiat ei selviä niin Elisalla on taas 4 asiakasta vähemmän.


      • Anonyymi
        VittuuntunutElisaan kirjoitti:

        Elisan asiakaspalvelu on täyttä paskaa. Kaikki pitää hoitaa jonkun vitun oma Elisa kautta. jos tunnareita ei ole niin mikään ei toimi.
        Kävin huijariliikkeessä ja nuori kundi väitti että toisenlainen liitymätyyppi olis halvempi. Vitut ole! hinnat nousi eikä sitä käytännössä voi muuttaa muuten kuin menemällä jonottamaan liikkeeseen koko päiväksi.
        Helvetinkö takia ne kerää tietoa asiakaspalvelusta kun mitään ei oikeasti muuteta.
        Paskat esimiehet luo paskaa palvelua koko organisaatioon...

        Jep,Imatralla myydään juonisti 5g liittymiä,jotka ei edes toimi itärajalla;hyvin on myyjät kyllä koulutettu,siitä kehut kouluttajille!!Myydään toimintaa,mikä ei toimi ja hintaa vedätetään tavalla tai toisella ylöspäin!!Ei uskois,että näin iso firma toimii kuin joku pieni vastuuton huijari firma!!??Ymmärrän kyllä myyjäparkoja,jotka saavat provikoita kusetuksista,mutta joskus saattaa isoillakin yhtiöillä imago mennä!!??Ekan kerran minäkin mietin vaihtamista toiseen välitysyhtiöön!!?


      • Anonyymi

        Elisasta rikosilmoitus. Elisa myy sellaisia puhelinpaketteja joissa puhelin ilmoittaa saapuvan soiton jopa viranomaisten numeroista "petossoitoiksi" tai "häirintäsoitoiksi" pelkästään sen takia jos soittaja ei ole mennyt Elisan retkuun eli ei käytä Elisan liittymiä. Elisa kostaa tällä tavalla jos ei saa huijattuja asiakkaita ostamaan puhepaketteja.

        Varokaa Elisaa siis täysiä huijareita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep,Imatralla myydään juonisti 5g liittymiä,jotka ei edes toimi itärajalla;hyvin on myyjät kyllä koulutettu,siitä kehut kouluttajille!!Myydään toimintaa,mikä ei toimi ja hintaa vedätetään tavalla tai toisella ylöspäin!!Ei uskois,että näin iso firma toimii kuin joku pieni vastuuton huijari firma!!??Ymmärrän kyllä myyjäparkoja,jotka saavat provikoita kusetuksista,mutta joskus saattaa isoillakin yhtiöillä imago mennä!!??Ekan kerran minäkin mietin vaihtamista toiseen välitysyhtiöön!!?

        Todella epäisänmaallista lopettaa 3 G verkko itärajan tuntumassa, jossa voisi seuraavina vuosina hyvinkin olla tarvetta varmatoimiselle verkolle, vaikka se olisi ilman nettiä.
        Sanoin Länsi-Suomessa varapuhelimeni sopimuksen irti, koska siihen oli pakko ostaa tämä nettiliittymä mukaann, vaikka puhelimellani ei pääse verkkoon, vaikka liittymä olisi mikä. Kalliskin oli. Ostan tästä lähtien prepaydin kesäkuukausiksi, kun vanha puhelin on pienempi ja kevyempi kuljettaa mukana ulkotöissä.


    • Elisa never again!

      Elisa/Saunalahden asiakaspalvelu on jotain aivan järkyttävä! Olen mm. puhelimen huolto asioissa ollut yhteyydessä ja voin suoraan sanoo että Elisa kruunas mun lista huonoista kokemuksista. Jossain vaiheessa minut pyydettiin soittamaan Koreaan jos haluan tietää mitä mun puhelimessa ollaan korjaamassa. Ymmärrän että se on ulkopuolinen firma joka on lähettänyt sen ulkopuoliseen firmaan joka on lähettänyt sen Kim jong ilille niin että kaikki voi pestää kädet vastuusta. Elisha shopin , 45 minsan jonotuksen jälkeen, asiakas palvelu on pelkää paperista lukeeminen ja kun pyydän esimiestä niin se ei yhtäkkiä kuuluu elisan toiminta malliin...jne jne En jaksaa enä selittää koko jutun enkä hirveesti välitä minkälaista vastauksia saan tän viestin jälkeen mutta jos joku harkitsee hankkimaan Elisan/Saunalahden palvelut niin varoitan niitä vakavasti.
      Irtisanoin äskeen kaikki (Netti, Puhelin, Viihde) mun yhteyydet kyseiseen firmaan.
      En suosittelisi edes mun vihollisille.
      Hyi.

      • noumoney

        Alan olla täysin kyllästynyt elisan asiakkaana saamaani huonoon kohteluun asiakaspalvelussa. 4G nettiyhteys toimi aikaisemmin, kunnes n. 3kk sitten alkoi toimia todella huonosti. Syy signaalin suunta oli käännetty muualle, eikä yteyttä luvattu korjata kuntoon. Ei tässä jää enää muuta vaihtoehtoa ku irtisanoa liittymä. Olen todella vihainen, koska näin huonosti pidetään asiakkaista huolta.
        Tämä olkoon varoituksen sana kaikille joka aikovat elisan asiakkaaksi..thyi olkoon


      • Anonyymi
        noumoney kirjoitti:

        Alan olla täysin kyllästynyt elisan asiakkaana saamaani huonoon kohteluun asiakaspalvelussa. 4G nettiyhteys toimi aikaisemmin, kunnes n. 3kk sitten alkoi toimia todella huonosti. Syy signaalin suunta oli käännetty muualle, eikä yteyttä luvattu korjata kuntoon. Ei tässä jää enää muuta vaihtoehtoa ku irtisanoa liittymä. Olen todella vihainen, koska näin huonosti pidetään asiakkaista huolta.
        Tämä olkoon varoituksen sana kaikille joka aikovat elisan asiakkaaksi..thyi olkoon

        Helppo yhtyä. Elisan liittymissä on haittaohjelmia/vakoiluohjelmia, jotka näkyvät jatkuvina mainoksina sekä "Kerro mielipiteesi kaupasta (nimi)"-viesteinä.

        Vaihdoin operaattoria, niin nämä loppuivat.


      • Anonyymi

        Elisalle mennyt tililtäni veloitettu outo maksusuoritus. En ole Elisan asiakas. Olen käynyt Elisan 3:ssa ns. palvelupisteessä. Ei apua, puhelimessa minua kehoitettiin ottamaan yhteys sähköpostilla "[email protected]. Ei minkäänlaista reaktiota.
        Mikä Elisan toimielin vastaa Elisasta, miten tuon oudon veloituksen saisi takaisin.
        Uskomatonta palvelua!


    • Ei-Eli

      Omistan Elisan osakkeita, ne ovat olleet järkevä sijoitus vuosien saatossa. Mutta en kai nyt kuunaan päivänä menisi itse Elisalle asiakkaaksi! Ehei, antaa muiden mennä, minulle riittävät osingot ja sijoituksen arvonnousu. Omat tele-asiani hoidan muualla.

      • ettätotuus

        Juuri näin teen itsekin. Itse pysyn kaukana Saunalahden ja Elisan jutuista. Mutta onneksi Elisan/Saunalahden mainokset purevat ja meille osakkeenomistajille tulee rahaa vuosittain, kiitos (tyhmät) asiakkaat.


    • Savupilvi

      Elisan asiakaspalvelu ei toimi, eikä sitä edes ole olemassa. Kannattaa pysyä todellakin kaukana Elisa/Saunalahti liittymistä! Jonotusta, jonotusta ja sitten vastaus, että soita Omaguru palveluun, joka maksaa todellakin maltaita. Esim. 13 min ja veloitus 28.97 € siitä, että kysyin neuvoa sähköpostiongelmaani. Viime kesänä ukkonen mykisti modeemin ja soitin Elisalle jonotin 48 min ja sain vastauksen, että ei he osaa asiakaspalvelussa neuvoa eikä korjata eli minun pitää soittaa Omagurulle. Pyysin, että eikö korjaaja voisi soittaa minulle, kun olin jo jonottanut niin kauan maksullisella linjalla vastaus oli, että meillä ei ole soittopalvelua eli eivät soittaneet. Olen niin täynnä Elisaa eli heti kun olen tämän sopimuksen lusinut loppuun en ikinä koskaan halua kuullakkaan Elisasta/Saunalahdesta mitään. Jos en muualta kautta saa nettiä olen sitten ilman!

      • Angrygirl

        Elisa on kyllä aivan surkea asiakaspalvelussaan. Koskaan sinne ei saa yhteyttä- kun yrittää soittaa sanotaan monotonisesti että "voit hoitaa asiasi plää plää Oma Elisassa" ja kun yrittää sieltä kautta katsoa esim. vanhoja laskuja niin yllättäen on "tilapäinen häiriö" etteivät näykään.. ja kun yrittää Oma Elisassa ottaa chattia niin lukee vain punaisella kuinka monta minuuttia odotusta ja siinäkin joku hinta vissiin minuutilta?? Lisäksi olen irtisanoutunut jo 1,5 vuotta sitten kaikista liittymistä niin edelleen tulee laskuja ja myös menneet perintään joita olen hädissäni sitten maksanut koska en saa yhteyttä lainkaan livenä sinne. Sähköposteihin ei kukaan ole vaivautunut ikinä vastaamaan. Miten tällaista asiakaspalvelua sallitaan Suomessa nykypäivänä??


      • ANARKIAA

        Täysiä pellejä ovat kaikki tyyni niin Elisalla kuin näitä suojelevat ja näiden puolella olevat viranomaiset ja kuluttajan suojaksi rakennetut organisaatiot kuten kuluttaja-asiamies ja kuluttajariitalautakunta yhtä kaikki.


    • NoMää.ä

      Helppo muistisääntö, jos asiassa on jotenkin Elisa mukana, lähde eri suuntaan : )

    • OLENomaOMAguruni

      Jos sut on ohjattu oma guruun niin se johtuu siitä että oot niin tumpelo ettet osaa käyttää laitteitasi tai palveluitasi. :DDD

    • Jula77

      Elisan asiakaspalvelu & SIM-kortin mobiilidata ei toimi. Jonotin vikailmoitusnumeroon klo 19.05 - 19.35 eli tasan 30min. Asiantuntija vastasi, ettei hän voi ottaa vikailmoitusta vastaan koska soitin liian myöhäisinä ajankohtana. Yritysten vikailmoitukset tulee tehdä virka-aikaan. Asiakaspalvelun tasosta kertoo se, ettei vikailmoitusta voi jättää vaikka asiantuntijoita päivystää puhelin kourassa.

    • Sarppis
    • PaZKAFIRMA

      no ja eikä tuo mitään vielä. Kun saunapaskan asiakkaaksi ryhdyt sulle rupeaa soittamaan puhelinfirmat, alkaen heidän omasta kepulifirmastaan Eniasta, kaveri esittelee itsensä Elisasta olevaksi ja haistattelee kun en halua "päivittää " liittymää puhelimitse.

      Kielsin mutta estot kierretään heti kun olen ulkomailla.
      Kolme vuotta joka ikinen kerta kun olen Suomen rajojen ulkopuolella, alkaa se puhelinmyyjien pommitus jonka Suomessa olen kieltänyt.
      Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun asiasta, eivät voi k u u l e m m a mitään.

      Yhden kerran erehdyin puhelinmyyjälle Suomeen soittamaan koska soittavat normikännykkäliittymästä. Luulin että jollain omaisellani hätä, koska puhelu tuli tuntemattomalta...
      Viileän rauhallisesti tämä veti täpän, että ei, emme soita sulle enää.
      Kun pääsin kotiin, olin taas Enian karvakäsien soittolistalla.

      Jlauta ! >(

    • Hei PaZKAFIRMA. Todella harmillista kuulla, että Enialta on soitettu sinulle puhelinmyyntikielloista huolimatta ja Enian edustaja on käyttäytynyt asiattomasti. Ei ole missään nimessä hyväksyttävää, että Elisaa edustava myyjä käyttäytyy Elisan arvojen vastaisesti. Mikäli et halua jatkossa saada yhteydenottoja Elisan edustajilta, voidaan sinut lisätä Enian estolistalle. Estolistalle lisäämisen jälkeen numeroasi ei lisätä listoille, joita käytetään eri puhelukampanjoiden yhteydessä. Voit ilmoittaa yhteystietosi minulle kirjautumalla Elisan Palstalle ja laittamalla minulle yksityisviestin (http://elisa.to/henko_nen) :)

      Henri / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • oipat

      elisan toiminta pitäisi lailla kieltää !! olin tekemisissä eräiden asiakaspalveluun sopivien ,ja eräiden sopimattomien kanssa!! asiaoli niin että elisalta väitettiin että laskuni oli maksamatta syys ,loka, marras, joulukuun ajalta,, no minä selasi tiliotteeni ja vein kuitit nähtäväksi myllyn palvelupisteeseen, neiti joka katsoi ne soitti johonkin ,ja sanoi että kuitit on ok. no tämä ei henkilölle joka oli toisessa päässä puhelimessa, ilmoitti että ei riitä ,täytyy olla tiliote jossa näkyy että summat on myös miinustettu tililtäni. no minä ajoin kotiin otin kopiot tiliotteista,ja taas myllyyn näyttämään ,sama juttu asiat on ok nyt hyvin asiallinen mies henkilö asiakaspalvelijana . soitettiin taas jonnekkin että asia on kunnossa laskut maksettu! mutta eihämn sekään elisalle kelvannut,vaan väitettiin että olen heille edelleen 500€ velkaa. erinäisiä selvityksiä ja kiemurteluja tuli vastaan, että mistä johtuu, puhelnliittymäni oli suljettu heidän toimestaan ,en pystynyt soittelemaan,enkä hoitamaan asioita muuta kuin autolla, bensaahan siinnä paloi ja aikaa turhanpäiten .
      päätin asiakuuteni elisan kanssa,ja siirryin toiselle operaattorille, ja maksoin varmaan 1000€ ylimääräistä elisalle!!!!jälkeenpäin instrumjustitialta tuli vähän väliä jälkiperintälaskuja, joista ei tullut mitään jä'rkevää selitystä pakko ne oli maksaa , mitäställainen tavallinen kuluttaja mahtaa lailliselle rosvoukselle!!!
      yksi ainoa valopilkku ,oli tämä myllyn asiakaspalvelija ohuthiuksinen päälaelta!!!

      ei ikinä enää saunalhden asikas

    • Hei oipat. Pahoitteluni kokemastasi, ikävää, ettei asiakaspalvelu ole sujunut. Hyvin vaikea suoraan sanoa, mistä tässä on ollut kysymys, mutta jos haluat asiaa vielä selvittää, niin voit laittaa yhteystietosi minulle Elisan Palstalla yksityisviestillä http://elisa.to/bamskumoderaattori

      Mariette/Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • kusipääyhteiskunta

        Aivan samat kokemukset. Tuplalaskutuksia, samoja maksettuja laskuja kopioitu uusilla laskunumeroilla. Laskut kiistetty ja saatanallista taistelua perintätoimiston kanssa, lopulta kuitenkin pystytty asia ja rikollinen laskutusmenettely Elisalta näyttämään toteen. Kuka tappaisi nuo vitun kusipäät Elisalta.


    • Virta22
      • Niemenniitty

        Hei,
        Tänään tilasin pari Nokian puhelinta ja ajattelin mennä ne noutamaan Entressen pisteestä.
        Olin siellä hyvissä ajoin n. 19:30, mutta odottelun jälkeen tapahtui aivan törkeän virheellinen asiakaskohtelu, nuori mies alkoi sulkemaan ovia kun kello tuli 20:00, siinä kohtaan vielä ajattelin, 'no saan hoidettua asiani', mutta EI???!!
        Hän käski poistumaan liikkeestä ja sanoi "että tuossahan lukee aukioloajat", aivan uskomaton olo, luulin jo olevani jossain piilokamerassa!?
        Niin muutaman muun asiakkaan kanssa tyrmistyneinä poistettiin Entressen pisteestä.
        Nyt en niitä puhelimia ainakaan sieltä pääse hakemaan kolmen vuorokauden aikana.
        Asiakkaana Radiolinjan ajoista ja ollut jotenkin ylpeänä siitä, mutta nyt taitaa "liitto" loppua tähän!!
        Markku Niemi


      • Hei Niemenniitty,

        Isot pahoittelut huonosta asiakaspalvelukokemuksesta. Tietysti aukioloajat pitää huomioida, mutta myös pelisilmää on hyvä olla. :/ Mieluusti sinut kyllä asiakkaana pidämme, joten jos haluat vielä selvitellä asiaa ja esimerkiksi vaihtoehtoista toimitustapaa, niin voidaan katsoa asiaa Palstalla. Laita meille siellä yksityisviesti: elisa.to/viestipalstatiimille ja viestiin mukaan yhteystietosi, sekä lyhyt kuvaus tästä tapahtumasta. Viestin kirjoitusta varten Palstalle täytyy rekisteröityä .

        Tiia-Maria/ Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi


      • Anonyymi
        palstatiimi kirjoitti:

        Hei Niemenniitty,

        Isot pahoittelut huonosta asiakaspalvelukokemuksesta. Tietysti aukioloajat pitää huomioida, mutta myös pelisilmää on hyvä olla. :/ Mieluusti sinut kyllä asiakkaana pidämme, joten jos haluat vielä selvitellä asiaa ja esimerkiksi vaihtoehtoista toimitustapaa, niin voidaan katsoa asiaa Palstalla. Laita meille siellä yksityisviesti: elisa.to/viestipalstatiimille ja viestiin mukaan yhteystietosi, sekä lyhyt kuvaus tästä tapahtumasta. Viestin kirjoitusta varten Palstalle täytyy rekisteröityä .

        Tiia-Maria/ Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi

        Ehkä Elisan pitäisi tehdä asiakapalvelunsa parantamiseksi jotain muutakin kuin pahoitella keskustelupalstoilla.


    • 711

      DNA:n asiakaspalveluun on muuten maksuttomat puhelut DNA:n liittymistä. Ei haittaa vaikka joutuu joskus vähän jonottamaankin.

    • inhimillisyys

      Olen saanut erittäin hyvää asiakaspalvelua Elisalta, mistä tuhannet kiitokset.Milläs mielellä olette itse asiaanne hoitaneet : niin metsä vastaa kun sinne huudetaan, sanotaan

    • Jdjdjfjf

      Hyvä haukkua asiakaspalvelua, missä suhteellisen moni on opiskelija ja saattanut olla töissä muutamasta viikosta kuukauteen. Kuinka hyvä olit omassa työssäsi muutaman viikon jälkeen?

    • gdbiakas20

      Elisa on vietävä kuluttaja asiamiehenä ja poliisin tutkintaan laskutuksen suhteen. Tulee aivan uskomattomia laskuja.. Vanhoilla osoitteella ja aiheettomilla maksukehoitus lisillä... Pimeää toimintaa... Nyt kannattaa olla tarkkoja eikä maksaa mitään ilman tutkintaa..

    • sabi92

      SURKEA asiakaspalvelu! Eivät myönnä virheitään. Onneksi lopetin liittymän 3 kk sitten. Sain loppulaskun eilen. Puhelut: 0,45s, mutta lasku lähes 8,-. Ja tämän mun piti odota yli 3 kk.

    • elisanever

      Ja sama homma jatkuu. Sanoin mobiilidatliittymäni netissä irti 10.6 , lopetus paivan piti olla 22.6. Chatissa minulta kysyttiin saako minulle soittaa asian tiimoilta - annoin luvan. Sain uuden tarjouksen ja tarjoaja pisti jo irtisanotun liittymän ILMAN minun SUOSTUMUSTANI voimassaolevaksi ja antoi uuden hinnan. Hinta ei miellyttänyt minua joten en tehnyt mitään kunnes sain uuden laskun korkeimman taksan mukaan.
      Älkää ottako elisan tarjousta vastaan, saatatte sitoutua johonkin tietämättänne.

    • Hei, pahoitteluni huonosta kokemuksesta asiakaspalvelumme kanssa. :( Tokikaan ei ole oikein laittaa sopimuksia ja tarjouksia voimaan ilman asiakkaan suostumusta. Asia olisi hyvä selvittää tarkemmin, joten pyytäisinkin sinua rekisteröitymään Palstalle ja lähettämään asiakastietosi ja lyhyen kuvauksen tästä tilanteesta yksityisviestitse Palstatiimille: http://elisa.fi/palstatiimi :)

      Noora / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • Maikos

      Olen tullut samaan tulokseen.Ihan kusetusta.Aivan perseestä koko palvelu.Eivätkö he tosiaan parempaan pysty.

    • Onneton_taas

      Samanlaiset kokemukset elisasta. Irtisanottu liittymä nostettiin voimassaolevaksi ILMAN suostumustani chatissä. Minulta kupattiin yhden kk maksut lisää. Heidän "juristinsa" väitti että käytäntö on normaalia.

      • ElisaHuijaaAina

        Ei tarvitse maksaa. Eli poistat (oikeasti, todistettavasti, 100 %:n varmasti!) aiheettomat maksut ja laskut verkkopankista ja lopetat Elisan suoraveloituksen. Aivan normaalia toimintaa. Eivät varmasti rupea riitelemään. Heidän robottijuristien höpötyksiä ei tarvitse mitenkään noteerata.


    • Elisaton

      Jospa Elisan palstatiimi lukisi tämänkin. Täällä(kin) tyytymätön.

      En ole asiakkaanne, joten "asiakas"-palautteen antaminen on todella vaikeata. Toivottavasti jotenkin kumman syystä huomaatte tämän.

      Astuin Rovaniemen liikkeeseenne tänään aikeissani ostaa iPhone SE. Muissa liikkeissä ne olivat loppuun myyty. Hintanne (32 gigaselle) oli 299€. Myyjä sanoi, että voi myydä puhelimen 289 eurolla. Hän tyrkytti tuttuun tapaan kaikki liittymät, joita en siis tarvinnut - hän ei tosin minua "asiakkaana" arvostanut muutenkaan ,joten tyrkyttäminen tuntui kamalalta. Kassalle päästyäni sain sovittua, etten osta liittymää tai muita paketteja, vaan puhelimen sovitulla hinnalla. Hinta kuitenkin pomppasi takaisin 299 euroon.

      Tämä on suoranaista valehtelua. Vai mitä muutakaan se voisi olla? Kannattaa remontoida asiakaspalvelua isolla kädellä. Valitettavasti minulla ei jäänyt yhtään hyvää sanottavaa. Tosin jos jotain täytyy miettimällä miettiä, niin teillä on liikkeessä iPhone SE:n kaikki värit myynnissä, se on hyvä juttu. Seuraavaksi voi kysyä, että miksi teillä on niitä myynnissä, kuin muilla liikkeillä ei? Niinpä, ympyrä nitoutuu takaisin asiakaspalveluunne.

      Summa summarum: Asiakaspalvelunne taso Rovaniemen liikkeessä on kamalaa, ja myynnissä käytetään selvästi vilppiä. Huomaahan tällä palstallakin, ettei hommat oikein toimi.

      Omistettu Elisalle.

      • Ikävä kuulla, että asiointi myymälässä ei sujunut kuten toivoit. Pahoitteluni tapahtuneesta, välitän tämän palautteen myymäläämme, jotta jatkossa tällaisilta vältytään. -Ilona / Elisan sometiimi


      • eiPorinElisaa

        Samoin Porin Elisassa (kävelykadun toimipiste) rikotaan kuluttajansuojalakia. Kun asiakas viittaa ongelmaan, vastauksena tulee itsepuolustus. Suosittelen satakuntalaisille palstanlukijoille Rauman toimipistettä.


    • SähköpostiToimiiAina

      Voitte irtisanoa liittymänne myös millä tahansa viestillä OmaElisa-sivujen kautta (vaikka ihan vikailmoituksena) tai lähettämällä tavallisen sähköpostiviestin uusille asiakkaiden markkinointiosastolle tai vastaamalla joskus saamaanne liittymän aktivointiviestiin. Myös kaikki johtokunnan, markkinointiosaston yms johtajien sähköpostiosoitteet ovat julkisia (ks google). Valitkaa pari kolme sopivaa kohdetta ja lähettäkää irtisaanomisilmoituksia, kunnes saatte vastauksen. Ei tarvitse jonotella.

      • Anonyymi

        Kirjallinen irtisanominen on muutenkin parempi kuin puhelimitse, koska puhelimitse suoritetun jälkeen elisa voi väittää, ettei ole koskaan saanutkaan tuollaista puhelua eikä lopetakaan palveluja


      • Anonyymi

        OmaElisan kautta sain ihan kelvollisesti irtisanomisen hoidettua. Saa nähdä montako laskua tammikuun jälkeen vielä tulee, kun sanoin sopimuksen irti 31.12. Tämän palstan kirjoituksista on jo aikaa, toivottavasti Elisan asiakaspalvelu on näistä vuosista parantunut.


    • Käytöstapapoliisi

      Miten sitä uskaltaa opiskelija mennä yhtään mihinkään töihin kun saa noin paljon paskaa niskaan...

      Ihmiset hyvät, opetelkaa nyt ihan ensiksi alkeelliset käytöstavat ennen kuin otatte puhelimen käteenne ja alatte räyhäämään sille n. 1viikon koulutuksen saaneelle aspatyöläiselle joka haluaisi vain viedä tyttöystävänsä viikonloppuna elokuviin. Itselläni ei psyyke kestänyt olla puhelinvaihteen päänä eräässä toisessa firmassa kun tuntui että kaikki oli aina minun vikani, nyt kuitenkin olen hakemassa Elisalle, ja toivoisin että ihmiset näkisivät ettei ne ongelmatilanteet räyhäämällä ratkea IKINÄ missään. Ei puhelimessa eikä grillijonossa.
      Puhelut jotka alkavat että "MÄ EN YMMÄRRÄ..." tai et "MIKÄHÄN NYT OLI KUN..." on aina hauskoja. Mitä siihenkin nyt sitten sanoo? " totta, et ymmärrä, siksi soitit tänne, mennäänkö eteenpäin? "
      Myös kirosanat voi jättää pois, voimasanoja ei tarvita sivistyneessä keskustelussa eikä ne ainakaan minun työskentelyä tunnu tehostavan, päinvastoin.
      Tyytyväinen ei tarvitse olla ratkaisuihin mitkä ei toimi juuri sinulle, kaikki tekee joskus huonoja päätöksiä, mutta kovin harvoin mitään peruuttamatonta tulee puhelimen välityksellä tehtyä, ja okei jos et kestä 30 min puhelimessa, etkä osaa käyttää online- palveluja (kuten omaelisaa yms.), mitkä on suunniteltu palvelutehokkuuden parantamiseksi internet- aikakautena, ei pidä silti lähteä sotajalalle. Otahan vaikka se tietokone esille ja tutustu puhelujonossa odotellessasi kyseisen firman nettipalveluun. Kyllä siellä aika selkeä on navigoida ja useinmiten löytyy ratkaisu ongelmaan, mutta jos tuntuu että se jonotus on ihan turhaa paskaa voihan sitä jättää yleensä soittopyynnön, jolloin sinulle sitten soitetaan kun vaan keretään. Ei tarvitse aina olla kaikki kontrolli sinulla nyt heti, ja jos tarvitsee pitää miettiä että olisiko se onnettomuuden syyllinen siellä paskahuussin peilissä kuitenkin, eikä palvelemassa sinua parhaansa mukaan...

      Terveisin,
      Ystävällinen nuori kaveri.

      • LaatuaAsiakaspalveluun

        Ihan harmittaa,e ttä Suomi on täynnä työttömiä jotka haluaisi tehdä töitä, mutta Elisan asiakaspalveluun otetaan näitä opiskelijoita joille riittää 60%:n työpanos ja pääasia että liikkuu omalle tilille.
        Kun on työttömiä jotka haluaisi tehdä tätä ihan kokopäiväisesti ja keskittyä siihen ja tienata rahaa.

        ihan oikeasti. kannattaa panostaa yhdellä kertaa vain opiskeluun tai työntekoon.

        Ostin älypuhelimen vasta nyt ja syksyllä jo tabletin jolla voi wifinä surffailla missä vain itseensä kunnioittavassa paikassa jossa on ilmainen yhteys, minulla on työpuhelin joten halusin nyt vasta itselleni älypuhelimen ja piti sim-kortti päivittää pienempään, luultavasti ko. myyjäpoikanen pitää omaa tuottensa maailman napana ja muut on kehittämättömiä idiootteja ja roskajoukkona, koska keskustelumme liikkui kodin wifi ympäristöön ja kerroin tulevaisuudessa kun päivitän läppärini luultavasti otan wifin, jotta voin käyttää myös tablettia.

        luulin, että olin melko kalliisiin vaatteisiin pukeutunut,mutta siitä huolimatta ko myyjä ylimielisesti totesi, onko sinulla tabletti??? minulla ei siis voinut olla sitä, koska minulla ei siihen päivään mennessä ollut älypuhelinta nettiyhteydellä.

        Olin menossa elisan nettisivustolle oma elisan kautta maksamaan laskua, ei onnistunut vaikka puhnro oli oikea. odottelin yhteyttä chat palveluun... kysyin miksi mobiilivarmenne ei toimi vaikka ennen on toiminut,kerroin myös että olen vaihtanut tavallisen puhelimen älypuhelimeen....
        Asiakaspalvelun vastaus chaitssä oli" onko sim-kortinne vaihtunut????"

        Come on, Elisan asiakaspalvelija ei tiedä että tavallisessa puhelimessa on suurempi sim-kortti kuin älypuhelimessa.
        Asikaspalvelija näyttikin opiskelijalta. Kaikista huonointa palvelua saa näiltä opiskelijoita jotka ovat näissä asiakaspalveluissa töissä, koska raha tule tilille vaikka laatu on huono, eikä panostetaan opiskeluun ja juhlimiseen muttei työhön. Miksi kun raha tulee kuitenkin tilille.

        Toivoisin, että Elisakin rupeaisi palkkaamaan mielummin työttömiä asiakaspalvelutehtäviin kuin opiskelijoita joilla suurempi tarve näyttää rahanansaitseminen ja pärjääminen työelämässä kuin opiskelijoilla, mehän muut jo maksamme verorahoissa opiskelijoiden asumisen ja tuet ja siinä samassa juhlimisen.

        Itse olen töissä, mutta toivoisin Elisan ottavan työttömiä töihin mielummin kuin opiskelijoita.Tosin elisakin haluaa vain halpatyövoimaa, voihan olla työttömälle joutuu maksamaan enemmän aikaisemman työkokemuksen vuoksi.

        Pyysin esimiehen osoitetta, pitkän lypsämisen jälkeen sain tälläisen osoitteen: [email protected].
        En tiennytkään että elisalla on sen niminen esimies kuin asiakaspalvelu.liittymät.

        Näyttää että nämä nuoret ovat niin haluttomia rakentavaan esimiehen palautteeseen ettei haluta edes antaa esimiehen yhteystietoja kun tietotaito ei vain riitä hoitamaan työtään.


      • Anonyymi

        Se on niin helppoa nokkavan nuoren olla muka niin "fiksu ja filmaattinen", kun itse osaa kaikki ja tietää konstit ja miten mikäkin tehdään. Toista se on vanhemmilla ihmisillä, jotka nämä huijaus firmat ovat ottaneet kohteikseen, Kyllä se vaan on niin, että jos joku on asiakaspalvelussa, se PALVELEE. Ja asiakkaalla on oikeus olla närkästynyt paskasta palvelusta, ja PITÄÄKIN olla! Ei tarvitse olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut ,jos on joutunut kusetetuksi ja joutuu paskan palvelun takia selvittämään asioita usein vielä moneen kertaan, ennenkuin selviävät.


      • Anonyymi

        Tämähän siinä vituttaa. Kun joku joka yrittää hoitaa hommansa hyvin saa paskan niskaan asiasta josta ei takuulla ole vastuussa. Kyllä sen pettymyksen ja tuskan kuulee joskus toisellekin puolelle. Tuntuu se asiakkaaseenkin ikävältä. Palkkakaan ei varmasti ole paljon mitään. Ihme jos säilyy motivaation.


    • Säälittävää

      Tässä jonotetaan, jonotetaan ja jonotetaan aina. Elisalla on varmasti tavoitteena huonoimman palvelun tuottaminen...ja nuo typerät jonotusmusiikki valinnat....asiakas kuolee vanhuuteen, ennen kuin Elisalla vastataan

    • pettäjäntie

      Itsellä on yhtä huonoja kokemuksia kuin täällä aiemmin Elisan
      palveluista kirjoitelleilla.
      Kun aikanaan hankin Elisaviihteen kaikki toimi vielä asiakaspalvelussakin
      hyvin kunnes ahneus sotki EK;hon pampuksi siirtyneen johtajan pään.

      Asiakaspalveluihin soitetaan varmasti yleisimmin silloin kun tuotteessa tai
      palvelussa on ongelmia - yleensä siis on kysymys ongelmasta jonka aiheuttaja
      on palveluntuottaja. Ainakaan minun oikeustajuuni ei mene se että tällaisten
      ongelmien selvittämiseksi asiakkaan on soitettava maksulliseen asiakaspalvelu-
      numeroon. Nykyisellään Elisan palvelut ovat pelkkää rahastusta, vuokrasimme
      esim. muutamia elokuvia joitten vuokrahinnalla saman leffan sai ostaa tavara-
      talosta.
      Maksullisen asiakaspalvelun periaate on upea, - nostamalla vielä minuuttihinnan
      "kohdalleen" ei muuta tarvitse tehdäkään, myy olematonta tai toimimatonta
      palvelua ja rahastaa asiakkaan toiseen kertaan tällä asiakaspalvelulla.

      Meidät Elisa palveli jo täysin kylläiseksi!
      Sanoimme irti 4 puhelinliittymää, Elisa viihteen laajakaistoineen, yhden mokkulan
      ja olen asentanut jo katolle antennin koska olemme valitettavasti Elisan kaapeli-
      verkossa.

      Uskokaa tai älkää, sitten löytyi Elisaltakin aivan maksuton asiakaspalvelunumero
      jossa olisimme voineet jatkaa sopimuksiamme, kuten hyvin ystävälliset ja usein
      soitelleet asiakaspalveluhenkilöt meille vakuuttivat.
      Meillä on siis enää vielä irtisanomaton kaapeliliittymä, aikaisemmin sen maksu
      veloitettiin 3kk välein maksuttomalla paperilaskulla, sitten laskutusväli lyheni
      2 kk;teen ja sitten 1kk jolloin paperilaskusta alettiin periä n. 3 euron lisä
      paperilaskusta, pitkän maksullisen jonotuksen jälkeen sain muutettua sen
      sähköiseksi ( muutosta ei voinut tehdä netissä) ja yllätys yllätys minulta yritettiin
      periä ensimmäiseltä kuukaudelta sähköisellä laskulla sekä paperilaskusta että
      sähköisestä laskusta. Soitto taas maksulliseen "asiakaspalveluun" jossa
      lasku lopulta korjattiin ja muutaman voimallisemman ilmaisun jälkeen
      vähennettiin 4 euroa seuraavalta laskulta korvaukseksi.

      Paluumme Elisan asiakkaaksi on yhtä epätodennäköinen kuin se että Elisan ja
      EK;n johtaja Mattila olisi ovemme takana polvillaan sitä meiltä pyytämässä.
      Silmät auki ja kriittisesti olemme DNA;n asiakkaita ja saamme juuri tarvitse-
      mamme palvelut lähes puoleen hintaan ainakin toistaiseksi.

    • Exasiakas

      Lasku kun jäi epähuomiossa maksamatta, niin pienyrittäjä saa maksumuistutuksesta 20 euron huomautuslaskun. No, se vielä hammasta purren maksetaan, mutta viikon päästä tulee uusi huomautuslasku samasta laskusta sisältäen uuden huomautusmaksun, 20 euroa, vaikka edellisen laskunmaksun kirjaus on ennen uuden huomautuslaskun lähettämistä!! Ja asian selvittäminen yhtä hankalaa asiakaspalvelun kanssa, mitä täällä on kerrottu, roikut maksullisella linjalla puoli tuntia.... voin kertoa että myös meidän perheen kaikki liittymät lähti vaihtoon, sen verran härski tuo pienyrittäjän 20 € rosvous on.

    • Morris

      Aivan uskomattoman vaikeaa löytää Elisan asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta. Onko sellaista? En löytänyt. Pitää pitää pitää soittaa palvelunumeroon, mutta kun se maksaa ja vielä jos pitää odotusajastakin maksaa. Kaiken kukkuraksi asiani olisi sellainen, joka on vain Elisan intresseissä ja siitä en kyllä maksa. Olemattoman sähköpostiosoitteen etsimisessä meni nyt puoli tuntia ja se saa riittää. Oma Elisan kautta saattaisi onnistuakin, mutta kun en ole Elisan asiakas.

      • jhjhhg

        - Elisan yhteystietosivulta löytyy linkki yhteydenottolomakkeeseen, jolla voit lähettää viestisi kirjallisena.

        - Elisan Palstan (siis se keskustelupalsta) keskusteluista löytyy kyllä erinäinen määrä sähköpostiosoitteita asiakaspalveluun. Jostain syystä ne osoitteet tuntuvat muuttuvan jatkuvasti. Kannattaa googlettaa esim. "asiakaspalvelu sähköpostiosoite site:palsta.elisa.fi" (palstan oma hakutoiminto on ihan turha)

        - jos jaksaa kirjautua Palstalle, voi lähettää yksityisviestiä Palstatiimille (=Elisan aspan väkeä)

        Kaikissa näissä voi varautua siihen, että vastauksen saamisessa kestää, ja vastaaja on jaksanut lukea ehkä kaksi ensimmäistä riviä viestistäsi ja vastaa silti asian vierestä koska ei ole ymmärtänyt sitäkään vähää. Tähän viimeiseen ongelman vuoksi Elisa poistaa / piilottaa kirjalliset yhteydenottokanavat, eikä suinkaan palkkaa luku- ja kirjoitustaitoista väkeä tai kouluta nykyistä henkilökuntaa.


    • Poistakaagurut

      Elisassa todettiin taplettini on Vanha, kun valitin, sen hitautta, ehdotettiin uuden tilaamista, seuraavalla viikolla tuli Puh tarjous Elisassa, joka johti tilaukseen, tuli kohta matkahuoltoon, josta hain uuden tapletin. No halusin opastuksen uudesta tapletissa, ennenkuin otan sen toimimaan, Menin Elisan asiakaspalveluun, jossa oli jonoa, sekattiin asiat jokaiselta, minun asia oli tuon uuden tapletin Asia, jolloin ohjattiin gurun luokse. Kun oli ilman asiakkaita, oli luultavasti ollut jonkun aikaa kun ilme oli sitruuna !?
      Jotain perusasiaan toin esille, kun guru ilmoitti neuvot maksaa, Siis maksaa 100 €, se riitti minulle, sanoin saavani apua muualta, ilman maksamista ja poistuin vauhdilla, en Elisaan kiitoksella muistellut.
      No seuraavalla viikolla, piti poiketa elisan as. Palveluun, jolloin tuli ao guru siihen tarjoamaan apuaan, kun huomasi minut, olisi nyt auttanut vaika tapletti pelasi Jo, Jotain oli, mutta toimi niinkuin toivoin.
      Gurun tarjous oli nyt puoli tuntia 70 €, vaikka en ollut apuaan tarvitsemassa. Olen saanut nuorilta sukulaisilta ja asiantuntijalta joka otti 25 € ja antoi muutakin apua mm TV:n osalta. Elisan asiakaspalveluun olen antamassa OK pisteet, mutta, mutta gurun toiminnassa voi vain sanoa:
      Yrityksen tiloissa, ylimielinen, vain rahastus kiinostaa, ei avun antaminen ollenkaan, Sellainen kuva nyt on minulla, ja tuo sitruunailme ei minusta sovi asiakaspalveluun, vaika olisi joku guru!
      Samoin on rahastus tullut esille toisen palstan guru kokemuksista, kun on jouduttu soittamaan gurulle ei ole saatu apua ja jos on on puhelua jopa venytetty, jotta maksut suurentuneet, Eli Elisan maine on huonontunut gurujen rahastusten toiminnassa, olisi lopetettava, etenkin vanhojen ihmisten rahastus! Onneksi on edullisempia ammattilaisia, ja mm kirjastoista saa apua ja sukulais nuoret ovat poikkeuksetta nykylaitteista asiantuntijoita, on vain tuotava oma osaamattomuus esille, mutta ei Elisan guruiie koskaan! Se on vaan vanhuksille turhan kallista rahastusten, alkaa olla saamaa sarjaa kuin nuo kotiagentit jotka kauppaavat ovia ja ikkunoita, putki ja remonteja, horminputsauksia, jopa puolet kalliimalla, kuin paikalliset yritykset, nyt sitten on sama tyyli tullut esille Elisan paikalliseen toimi tilaa!
      Joke tolkku vahusten

    • varokaanuoriakauppiaita

      Samaa miellikuva nykyisin vanhuksille jatkuvasti tulee eteen asiakas palelua gurujen, Puh, myyjien, kotimyyjien, jopa kaikenmaailman arpajais voittojen ,1 € puhelin, ynm tarjous myynti perustuu kai siihen nuoret on palkattu provisio palkalla, joka pakottaa tekekosiin jotka hipovat huijausta, jopa osa on!
      Eli on taustalla liikemiehet jotka rahastaa nuorten toiminnalla ja ja vanhusten naiviudella luottaessaan, rehelliseen kauppa tapaan, Kuluttaja asiamiehet ja viranomaiset joutuvat puuttumaan jatkuvasti at tapauksiin, koska tuon hinnan muodustuminen on yrityksen johdon ahneuden joka on ohjeistettu nuorille toimenkuvaksessa, rahat pois on 1 mottona, vaikka moraali on heikoilla, Niin kuin talouslehti aikanaan kirjoitti putki yrityksen nuorista kauppiaista, jotka ei jaksaneet vanhusten painostamista tilaamaan ylihintaisia tuotteitaan ja kallista remottia

    • pelinappula

      Taas joudun tähän elisa kierteeseen, en tiennyt että uudessa talossa vantaa loiskekuja, on tämä surkea yritys, viime kerralla 4 vuotta sitten, jouduin maksamaan määräaikaisesta sopimuksesta jonkun naurettavan loppu summan, koska eivät suostuneet perumaan elisa viihde pakettia, vaikka asuin jo muualla, nyt se taas alkaa, kyllä harmittaa.
      Saatan jopa muuttua väkivaltaiseksi kun pääsen fyysisesti kiinni tähän firmnaan.

    • Anonyymi

      Elisa on aina ollut ns. perseestä. Jo reilusti yli toistakymmentä vuotta sitten. Nyt se tulee olemaan vielä enemmän sitä, kun se menettää koko ajan markkinaosuuksia DNA:lle.

      Kyllä tuon firman kanssa on saanut monta kertaa kiroilla, eikä vähiten huonon asiakaspalvelun takia.

    • Anonyymi

      Asiattomia turhia laskuja Elisalta tullut. Niitä selvitelty monta viikkoa. Joka kerta eri asiakaspalvelija. Ainoa mitä on osattu sieltä sanoa on "pahoitteluni" asian käsittely jatkuu.

    • Anonyymi

      kun vielä pääsis ton sähköpostin jostain kautta lopettamaan niin ei ikinä enää Eisaa.

    • Anonyymi

      Elisalla paskin asiakaspalvelu, mihin olen soittanut. Kukaan ei vastaa...

    • Anonyymi

      Hyvä että muillakin huonoja kokemuksia. Tulee paperilaskuja vaikka olen sanonut.että ei. kun ae maksaa 5 e. Osoite ei muutu millään vaikka asiakaspalveluun oltu yhteydessä. Ym.

    • Anonyymi

      Elisan kanssa minulla ei ole ollut yhtään mitään yhteistä ainakaan 10 vuoteen, viimeksi asioinut lankaliittymän aikaan vuonna 2005.
      Kommentoin tähän siksi, kun tänään tuli Elisalta tekstiviestinä maksukehoitus viikko sitten hankittuun Telian liittymänumeroon, joka on lisäksi salainen numero. En oile kellekään antanut numeroa. Tekstiviestissä luki, odottavat maksua erääntyneestä 60 euron laskusta. Otin yhteyttä Elisaan chatin kautta. Kysyivät minun henkilö tietojani, mutta järkytyin viestistä niin pahasti etten luottanut Elisan Chat-palveluun. En halua olla ikinä tuollaisen firman kanssa missään tekemisissä. Mun kaikki liittymät ja netti on Telialta ja ollet jo 15 vuoden ajan.

      • Anonyymi

        Lisäys; Elisan palvelusta se viesti oli tästä numerosta 18258. Mitään numeroita ei ollut, mutta lähettäjänä mainittiin Elisa.


      • Anonyymi

        Oletko ihan varma, että lähettäjä todella oli Elisa, eikä nettihuijari Elisan nimissä.


    • Anonyymi

      Itse soitin vahingossa omaguruun ja en tajunnut miten perkeleen kova lasku siitä tulee. Asia ei ollut ei ollut edes oma vaan ilmoitin katvealueessta jonka sijainti oli todella haitallinen. Jossa on isot riskit joutua onnettomuuteen ja ihmisiä siellä kokoajan. Maatalouskoneita eläimiä jne. hätänumeroon et saa tarvittaessa yhteyttä. Njälkikäte n tiedustelin että voiko laskua edes kohtuullista niinn ei. Kun oli oma vika. en enää mitään kehittääkseni tai auttaakseni siinä operaattoria. Enkä käytä yhtään ylimääräistä palvelua kun tarjotaan.

    • Anonyymi

      Ai että olen iloinen siitä, että muutkin ovat huomanneet miten huonoa palvelua Elisasta saa. Itse kävin tänään myös Elisan myymälässä ja yritin vaihtaa nettiliitymän hintaa, mutta eihän siitäkään harvinaisen yksinkertaisesta toimituksesta mitään tullut. Myyjä yritti kusettaa minua laittamalla kalliimman hinnan kuin mitä pyysin. Piti mennä uudestaan liikeeseen mutta sittenkään hän ei tehnyt miten olisin halunnut. Nyt harkitsen liittymän lopettamista.

      Elisan pitäisi ehdottomasti palkata henkilöitä jotka sekä kuulevat että ymmärtävät mitä asiakas sanoo. Ja se ainaine kusettaminen on lopetettava tai asiakkaat "äänestävät" jaloillaan muualle. Olen hyvin vihainen Elisalle!!!

    • Anonyymi

      Minulla kävi kompa, meinasin ottaa Elisan liittymän mutta vaihdoin sen kuitenkin takasin dna, elisa kuitenkin laskuttaa. Olen maksanut kun en halua merkintää luottotietoihin, tietokone menee sekaisin kun kaksi eri turvapakettia taistelee keskenään. Haluan Elisan pois, olen soittanut heille ja yrittänyt irtisanoutua monta kertaa, mutta joka kuukausi tulee uusi lasku, edellisessä laskussa luki lopetuslasku. Mutta taas tuli uusi lasku

    • Anonyymi

      elisan asiakaspalvelu ota yhteyttä ilmoitus pyörii kai maailman tappiin vaikka olen modeemin maksanut muuta palvelua en halua

    • Anonyymi

      Olen minäkin saanut Eiisan asiakaspalvelusta aivan törkeää kohtelua.

      Siitä on jo vuosikymmen, mutta semmoiset asiat muistetaan. Sen jälkeen en ole Elisan kanssa asioinut.

    • Anonyymi

      0505636404 ihmettelee, ettei vanha ihminen, pitkäaikainen as. ei saa ilmaista APUA pieneen tekstiviestin toimimattomuuteen. LUOVUTAN!! Espoo, 26.1-22

    • Elisa ylitti kaikki odotukset ..Vein puhelimen takuuhuoltoon kun se rupesi pätkimään niin,että ei sovellukset toimineet huom takuuhuoltoon lisäksi minulla oli elisan kautta jopa lisävakuutus puhelimeen. Puhelin oli yli kaksiviikkoa huollossa Mcarella he eivät löytäneet luurista mitään vikaa jonka takia pyytävät nyt minulta 50€ huh huh lisäksi puhelin oli tietysti nollattu jonka takia pyysin ,että laittakaa puhelin aloitus kuntoon niin kuin se oli , elisa pyysi tästä minulta vielä 20€ lisää rahaa.. Puhelimessani on siis sekä takuu ,että lisä vakuutus mitään ei tehdä ja pyydetään vaan rahaa elisalta toki ehdotettiin ,että pistä kotivakuutukseen huh huh .. Ei näköjään uskalla viedä puhelinta huoltoon vaikka on takuu ja lisä-vakuutus aina joutuu maksamaan ,vaikka mitään ei tehdä , Kiitos tästä elisa ja hyvästi..

    • Anonyymi

      Minullakin on Elisasta erittäin huonoja kokemuksia.

      Vähän pitkä juttu kerrottavaksi tässä, mutta paska firma se on.

    • Anonyymi

      Helmikuussa Elisa Viihde sopimus päättyi ja yhä vieläkin veloittavat kk maksua. Olen käynyt Leppävaaran liikkeessä joka kk kun lasku on tullut ja aina jotain näppäilevät koneelle ja sanovat että asia on ok ja unohda lasku. No, karhukirjeet tulevat säännöllisesti ja ne vien liikkeeseen. Taas ns. poistavat ja saman retken teen taas kun uusi karhu kilahtaa postiin. Jotain todella mättää Elisan laskutuksessa, ne jotka ei jaksa tapella, maksavat todennäköisesti koko ajan aiheettomia laskuja. Mie en, saan laskuja, hyvityksisä, ja taas laskuja vaikka viralliset, joka kuussa tehdyt, irtisanomisilmoitukset näkyvät OmaElisassa. Jotain on pahasti persvakoon mennyt koko Elisan toiminnassa.

    • Seitsemän kuukautta sitten erehdyin ottamaan tuon Elisa Digiboksin. noin kuukausi sitten alkoi kone oireilemaan. Ei auennut poksi, ei auennut tv. Plus sitten muuta mukavaa. Luulin että on tv hajoamassa ja ostin15.5 uuden Sony tveen. Samat ongelmat mutta pahempana. Kävin laitteen kanna Myyrmäen pisteessä että saisin uuden laitteen . En saanut. Oli kuulemma netissä vikaa. Soitin asiakaspalveluun ja sama vastaus. Tänään 19.5 kävin Kannelmäen kauppakeskuksen pisteessä. Ei suostuneet vaihtamaan. Jätin sen susikappaleen Elisalle muistoksi menneestä asiakas suhteesta. Nyt maksan 24.90€ 1,5 vuode ajan ilman että on mitä katsella. Miten ne tietävätkin että on netissä muka vikaa kun on kilpailevan operaattorin netti?

    • Anonyymi

      Minäkin ostin elisa viihteen, on määräaikainen 2vuotta, en osannukkaan asentaa ja maksan joka kuukausi 24 e turhaan, pitää viedä takas laitteet ja 2viikkoa ennen kuin sopimus päättyy. Olin tyhmä kaiken päälle, tyhmyydestä sakotetaan, ja myyjä jutteli et voisin mökilläkin katella mutta eihä mulla oo ees mökkiä...

    • Anonyymi

      Hei
      Minä sanoin irti viihdepaketin niin sain karhumakirjeen Varokaa joutumasta hankaluuksiin

    • Anonyymi

      Robin on sanomaton innoissaan ja lopettaa laulamisen jorman seurassa.

    • Anonyymi

      Seassa on varmasti myös aitoja huonoka kokemuksia ja huonoa palvelua, mutta suurin osa tässäkin on turhaa itkua. Halutaan palvelua, sitä olisi tarjolla maksua vastaan ja aletaan huutaa ja haukkumaan jo ennen, kuin palvelu on ostettu. Se ei ole huonoa palvelua, jos et halua ostaa palvelua. Ei ihmiset tee töitä ilmaiseksi. Palvelun kustannuksia yritetään jyvittää pääosin nille, jotka palveluita käyttää eikä tasan kaikille asiakkaille, mikä on mielestäni reilua.

    • Anonyymi

      Olen erittäin tyytyväinen asiakaspalveluun.Iso kiitos Sinulle Aino. T. Liisa

    • Anonyymi

      Todella törkeää.Myyjä käski pois Elisan myytipistestä

    • Anonyymi

      Maksoin 680 Elisa viihteestä 2 vuotta oli laitteet ja en katsonu kertaakaan, piti vielä palauttaa laitteet. Itse olin ottanu määräaikaisen sopimuksen ja en voinu perua, harmitti joka oli omaa syytä, jatkossa en ota mitään määräaikaista enää.

      • Anonyymi

        Ihan samanlainen kokemus. Myyjä lähes pakotti allekirjoittamaan sopimuksen, Elisa viihde,digiboxi, reititin jne.

        Nyt maksan kaksi vuotta 54 euroa kuukaudessa vaikka ei ole edes TV:tä tai tietokonetta.

        Ensimmäinen lasku on tullut ja tietenkin siinäkin on virhe. Vilpillisesti yritetään rahastaa.

        Kahden vuoden päästä järjestän suuret ELISA-vapaus juhlat.


    • Anonyymi

      Elisan mymält ovat auki virka ajan jälkenkin.Joten työ ajan pätytyä olisit voinut mennä ihan livenä asioiman mymälässä ja hoita siellä asiasi.Kuin laiskana roikkua puhelin tuntitolkulla saamatta yhteyttä asikaspalveluun.Miksiet käytänyt s-postia asiassasi.

    • Anonyymi

      Samaa paskaa koko ELISA /SAUNALAHTI🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

    • Anonyymi

      He kusivat meidän sopimuksen.
      Sovittiin että laajakaista liittymän, sekä mobiili liittymien sopimus alkaisi joulukuussa koska meidän DNA’ sopimus loppuu silloin.
      Noh se päivä koitti, ja viesti tulee puhelimeen että liittymät vaihtuu.
      Vaihdettiin sim kortit, ja odotettiin monta tuntia. Vaikka viestissä luki että liittymä avautuisi klo 8:38 aamulla.
      Saatiin sitten selville että he avasivat laajakaista liittymän heti kun sopimus tehtiin, ja siitä oli lasku jäänyt maksamatta. Sähköpostiin ei ole tullut mitään laskua ja loppujen lopuksi laskun arvoksi kertyi about 130€
      Vaikkakin sillä välillä käytimme DNA’n laajakaistaa eikä Elisan. (Mistäköhän he sitten laskutti 💀)
      Onneksi he mitätöivät laskun, mutta sanoivat etteivät voi avata liittymiä, ja että meidän pitäisi uusia sopimus.
      Vaikutti myös siltä että he syyttivät meitä heidän virheestänsä.
      Vielä sekin että meidän puhelin numerot vaihtuivat tässä sekamelskassa vaikka niin ei olisi pitänyt käydä.
      Jopa asiakaspalvelussa ihmeteltiin tätä 🫠

    • Anonyymi

      Olkaa huolellisia, jos asioitte Elisaa.
      Minulle oli verkkopankkiin ilmestynyt kolme laskua, yksi ok.
      Mutta kuinka Elisa voi laittaa keltään kysymättä laskun? En ollut tilannut yhtään mitää ja oli verkkopankissani kaksi laskua: 9 € ja 27,50! Mitään osakkuuksia en ollut tilannut, koska olen tyytyväinen Teliaan. Mieheni oli omaan puhelimeen kysellyt hintoja, mutta jättäyti DNA.
      Kuinka näin voi menetellä? Eikö tuo ole jo rikoksen rajamailla?
      Pane varoituksen faceen.

    • Anonyymi

      Sillä on tosi hienoja asiakkaita pienimmästä suurimpaan 😅🤣😂😂🤣😅

    • Anonyymi

      Miksi
      On aivan uskomatonta kun elisa tekee virheen laskutuksesa asiakkaan pitää maksaa puhelusta kun oikaisee laskun. Tänävuonna jo kolme virheellistä laskua ja elisaviihde oli laitettu vaikka en ollut tilannut

      • Anonyymi

        Sain korotusilmoituksen jo maksamaani edellisen kuukauden laskuun ilman minkäänalaisia perusteluja. Jotta voisin sen mitätöidä, olen yrittänyt päästä chattiin. Turhaan....ympyrä pyörii ja pyörii...yhdistetään...
        Maksamaan en oikaisupuhelusta enää suostu.
        Kerran aikaisemmin jo oikaisin, maksoin puhelusta ja lupasivat hyvittää seuraavassa laskussa. Eivät hyvittäneet ja menettivät asiakkaan. DNA lla nopea hyvä,ilmainen aspa. Ja hyvät tuotteet! Ero kuin yöllä ja päivällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain korotusilmoituksen jo maksamaani edellisen kuukauden laskuun ilman minkäänalaisia perusteluja. Jotta voisin sen mitätöidä, olen yrittänyt päästä chattiin. Turhaan....ympyrä pyörii ja pyörii...yhdistetään...
        Maksamaan en oikaisupuhelusta enää suostu.
        Kerran aikaisemmin jo oikaisin, maksoin puhelusta ja lupasivat hyvittää seuraavassa laskussa. Eivät hyvittäneet ja menettivät asiakkaan. DNA lla nopea hyvä,ilmainen aspa. Ja hyvät tuotteet! Ero kuin yöllä ja päivällä!

        Tehkää ihmeessä ilmoitus kuluttajariitalautakuntaan. Minä olen tehnyt. Kun tarpeeksi moni tekee, niin ehkä Elisan palveluun tulee muutos.

        Nyt myyjät saavat palkkansa nousemaan, kun ’ pakottavat ’ asiakkaille tuotteita, mitä he eivät tarvitse ja lisäksi asiakas usein sitoutuu maksamaan kaksi vuotta!

        Gigantin myyjillä on ollut sama malli, mutta kun asiasta on kirjoitettu lehdissä, niin Gigantin on muutettava myyjien palkkausta.


    • Anonyymi

      Elisa markkinoi kattavia nettiyhteyksiä Suomessa. Ja pask... , edes Lahden ympäristössä netti yhteydet ei toimi. Alle 1 megan latausnopeus ei ole sitä mitä kauppaavat. Korjaukseksi ehdottavat että hanki suuntaava antenni, vaikka ikkunasta näkyy suoraan masto jossa Elisan antennit on. Ja mikä minä olen hankkimaan lisä antenneja kun on myyty toimiva nettiyhteys. Sitten puhuvat pask.. että huolto käy suuntaamassa antenneja ja lisäävät niiden tehoa. Hidasta on, puolivuotta odottanut että jotain tapahtuisi.

    • Anonyymi

      Samassa "veneessä "ollaan! Menin ostamaan myyntipisteestä puhelinta....ja kuinkas ollakkaan,tulin kotia,mobiililaajakaistan kanssa ja erehdyin sanomaan,kun hän kysyi,että meillä on kaksi tv.tä ......niimpä tulin kotia kahden Elisa premium viihdepaketin kanssa!!Enhän tästä voi syyttää kuin itseäni!Missään vaiheessa,ei korostettu sitä,että sopimusta ei voi irtisanoa! Yhden ,jotenkin ymmärrän.......mutta kaksi!!Kukahan super myyjä Elisalla,kehtaa uunottaa vanhaa äitiään ,kuka asuu kaksiossa ja sattuu olemaan kaksi tv.tä,myymällä hänelle kaksi Elisa viihdepakettia?Kysyin asiakaspalvelusta,miksi ei irtisanomista mainittu,vastaus oli,sitä ei ole pakko sanoa!!!Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun,sopimusta ei voi purkaa,elikkä maksan niistä laatikoissa olevista mokkuloista 24kk!Ajattelin viedä ne myyntipisteeseen ja sanoa heittäkää vaikka"vesilintua!!Ja sanoa muut Elisan liittymät irti!

      • Anonyymi

        Minulla vähän samanlainen kokemus, mutta minulla ei ole yhtäkään TV:tä ja nyt maksan Elisa viihteestä 24 kuukautta. Olisin jo nyt palauttanut laitteen, paketti edelleen avaamaton, mutta eivät ottaneet sitä vastaan. Nyt laatikko on Elisan paperipussissa viemässä tilaa asunnossani.

        Samalla myyjä onnistui myös myymään reitittimen vaikka asunnossani ei käytetä edes tietokonetta.

        Ja minullekin kovin yritettiin kaupitella laitteita myös kesämökille. Mutta minun kesämökille ei ikinä tule TV:tä tai tietokonetta.

        Tosiaan eivät vahingossakaan kerro, että tilausta ei voi irtisanoa vaan on maksettava 24 kuukautta.

        Minä kävin jo liikkeessä ja pyysin heitä ottamaan digiboxin takaisin, kun en halua sen käyttämättömänä pyörivän kotonani. Eivät ottaneet!!

        Ole sinäkin yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan. Ehkä saadaan muutos Elisan myyjien ’pakkomyyntiin’

        Minulla on jo kanssatukena useampi ystävä sanonut Elisan liittymänsä irti. Elisa on tehnyt enemmän tappiota kuin voittanut minun 24 kuukauden pakko-sopimuksella😂


    • Anonyymi

      Samaa mieltä palvelu ei pelaa

      • Anonyymi

        Pyysin Elisalta tarjoukse puhelin liittymästä, muuta en sopinut seuraavana päivänä sähköpostissa tuli sopimus mitä en ollut tehnyt tapahtui Elisan myyntipisteessä


    • Anonyymi

      Kyllä on surkeaa palvelua tämän päivän sivistysvaltiossa.
      Mistähän haettu työmoraalia?
      Ettei vaan naapurista....

    • Anonyymi

      Olen kyllä samaa mieltä. Röyhkeyttä riittää, vaikka itse munivat toimivan mobiilivarmenteen tuhoksi. Maksu meni, vaikka koko vsrmennetta ei ollut, vaikka asiasta oli kirjallinen sopimus. Outoa ja kavalaa yhteistyötä Telian kanssa . Eikä mitään hajuakaan, että pyytäisivät väärin tehtyään anteeksi. Röyhkeys huippua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe