Mietin tässä, että miksi ylipäätään koota tyttöbändiä tässä ohjelmassa. En keksi miten tämän Asikaisen kirjoittamia hittejä esittävä tyttöbändi voi mitenkään erota Gimmelistä ulkonäön tai saundinkaan puolesta. Jos bändiin valitaan vaikka kolme jäsentä, esim tämä E-L, Mia ja se tumma tyttö Daniela, niinkuin luulen että käy??? Keksiikö joku? Jatkaako tämä uusi "bändi" siitä mihin Gimmel jäi? Sitäpaitsi en ymmärrä miksi puhutaan "bändistä", sillä eiväthän sen jäsenet mitään instrumenttia käsittääkseni tule soittamaan. Pojat sen kisan voittavat jos teinitytöiltä kysytään (niin kuin kysytäänkin) Kamalaa rahastusta tämä on, niinkuin on tuo anttituisku-vouhotus. Antti Tuisku myy Antti Tuisku- rannekkeita a 10 e ja Antti Tuisku -hupparia ties miten monta euroa sekin maksaa. Voi vain kuvitella mihin muuhun nämäkin rahat vois laittaa, kuin johonkin kumiseen Antti Tuiskuun. En tiedä, mutta joku Spice Girlskin tuntuu paljon aidommalta kuin nämä muoviset tekopopparit.
tyttöbändi
xxx
1
412
Vastaukset
- Boskow
Kyllä mä luulen, et noista eukoista joku ihan menestyvä ryhmä saadaan kasaan. Ei ehkä mitään suoranaisesti musiikkiin liittyvää, mutta ehkä joku alaston pantomiimiryhmä ainaki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980