Mikäs ihmeen seuranhaku-palsta tästä on tullut, ne osastot löytyy täältä suomi24:stä kyllä ihan muualta...
Ei ole deittipalvelu
13
1777
Vastaukset
- seuraa saa hakea mistä itse...
Ei ole kiellettyä hakea seuraa itselleen...chattissä en ole koskaan käyny,enkä käy tulevaisuudessakaan !
- Saatana
Ei chatista tarvi sitä seuraa etsiä, mutta käytä jotain deittipalvelua, tai edes aiheelle tarkoitettua keskusteluryhmää.
"Etsintäkuulutus Tapasitko hauskan ihmisen risteilyllä tai ravintolassa? Tee etsintäkuulutus." lienee tyhmemmällekin sopiva kuvaus etsintäkuulutuksen luonteesta. - höh...höh.....
Saatana kirjoitti:
Ei chatista tarvi sitä seuraa etsiä, mutta käytä jotain deittipalvelua, tai edes aiheelle tarkoitettua keskusteluryhmää.
"Etsintäkuulutus Tapasitko hauskan ihmisen risteilyllä tai ravintolassa? Tee etsintäkuulutus." lienee tyhmemmällekin sopiva kuvaus etsintäkuulutuksen luonteesta.en käytä deittipalvelua,enkä chattiä! Suomi on vapaa maa,kirjoitella saa.....!
- ITKUNPAIKKA
VEDÄ HERNE NENÄÄS JA PAKENE VUORILLE!
MIKÄS VITUN POLIISI SÄ OOT?
EI SUN OLE PAKKO LUKEA NÄITÄ TEKSTEJÄ JOS ET HALUA, PAINU RUNKULLE SINNE SAATANAN RAAMATTUPIIRIIS!!!!- Onnellinen
Älkää hyvät ihmiset hermostuko. Kirjoittaja on ihan oikeassa siinä, että kuvauksensa mukaisesti tällä palstalla etsitään kadfonneita ystäviä, tai hetken tuttavuuksia, joilta ei tullut kysyttyä yhteystietoja.
Ns. Treffi-ilmoitukset: "Etsin ihanaa miestä", ovat ihan jees, mutteivät kuulu tänne. Sitä kateissa olevaa ihmistä on tarpeeksi vaikea löytää muutenkin, etenkin kun palsta on täynnä aiheeseen kuulumattomia viestejä.
Siihen en ota kantaa, onko sitten hyvää kehitystä tämä, että bussissa tavataan mukava tyttö, jolle sanotaan sana tai pari, tai ei yhtään ja toivotaan, että hän sitten käy täältä lukemassa kiinnostuksesta ja ottaa yhteyttä. - Maikki
Onnellinen kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset hermostuko. Kirjoittaja on ihan oikeassa siinä, että kuvauksensa mukaisesti tällä palstalla etsitään kadfonneita ystäviä, tai hetken tuttavuuksia, joilta ei tullut kysyttyä yhteystietoja.
Ns. Treffi-ilmoitukset: "Etsin ihanaa miestä", ovat ihan jees, mutteivät kuulu tänne. Sitä kateissa olevaa ihmistä on tarpeeksi vaikea löytää muutenkin, etenkin kun palsta on täynnä aiheeseen kuulumattomia viestejä.
Siihen en ota kantaa, onko sitten hyvää kehitystä tämä, että bussissa tavataan mukava tyttö, jolle sanotaan sana tai pari, tai ei yhtään ja toivotaan, että hän sitten käy täältä lukemassa kiinnostuksesta ja ottaa yhteyttä.Kerrankin joku viisas ja rauhallinen ihminen asialla :)
- onnellisempi
Onnellinen kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset hermostuko. Kirjoittaja on ihan oikeassa siinä, että kuvauksensa mukaisesti tällä palstalla etsitään kadfonneita ystäviä, tai hetken tuttavuuksia, joilta ei tullut kysyttyä yhteystietoja.
Ns. Treffi-ilmoitukset: "Etsin ihanaa miestä", ovat ihan jees, mutteivät kuulu tänne. Sitä kateissa olevaa ihmistä on tarpeeksi vaikea löytää muutenkin, etenkin kun palsta on täynnä aiheeseen kuulumattomia viestejä.
Siihen en ota kantaa, onko sitten hyvää kehitystä tämä, että bussissa tavataan mukava tyttö, jolle sanotaan sana tai pari, tai ei yhtään ja toivotaan, että hän sitten käy täältä lukemassa kiinnostuksesta ja ottaa yhteyttä....myös treffi-ilmoituksia,kuka sen määrittelee,mitä etsitään etsntäkuulutuksena....ei kukaan!!!!!!
- Onnellinen
onnellisempi kirjoitti:
...myös treffi-ilmoituksia,kuka sen määrittelee,mitä etsitään etsntäkuulutuksena....ei kukaan!!!!!!
Miksi keskittyä kitisemään. eikö kaikkien mielestä olisi selvempää, jos etsintäkuulutukset ja seuranhakuilmoitukset olisi erikseen - omassa paikassaan. Minä en etsi netistä seuraa. Haluan vaan mielenkiinnosta selailla, josko olisi jäänyt huomaamatta jotkain oikeassa elämässä.
Jos olisin tämän palstan valvoja, poistaisin kaikki muut paitsi etisnätkuulutukset. Tarvittaessa vaikka lisäisin ihka oman "seuranhakupalstan", jonne kyseiset ilmoitukset siirtäisin. - Onneksi et ole....
Onnellinen kirjoitti:
Miksi keskittyä kitisemään. eikö kaikkien mielestä olisi selvempää, jos etsintäkuulutukset ja seuranhakuilmoitukset olisi erikseen - omassa paikassaan. Minä en etsi netistä seuraa. Haluan vaan mielenkiinnosta selailla, josko olisi jäänyt huomaamatta jotkain oikeassa elämässä.
Jos olisin tämän palstan valvoja, poistaisin kaikki muut paitsi etisnätkuulutukset. Tarvittaessa vaikka lisäisin ihka oman "seuranhakupalstan", jonne kyseiset ilmoitukset siirtäisin.Onneksi et ole valvoja,valvojat on erikseen !!!!
Ja mitähän se ketään haittaa, jos etsii tai toivoo tai jotain muuta.Eiköhön elämässä ole muutakin kuin ainaista rutinaa joistain muotoseikoista.Kerronpa tässä samalla etten piittaa hevon hittoakaan mitä mieltä joku on, jos satun esimerkiksi kokeilemaan onneani jonkun toisen suhteen.Niin varmasti monen muunkin kohdalla.Niin ja nämä varsinaiset seuranhakupalstat, jos niitä sellaiseksi voi edes kutsuakaan.Ne ovat täynnä juuri sitä itseään kovin usein, valitettavasti.
- kosla
...pisteen jälkeen tulee välilyönti.
kosla kirjoitti:
...pisteen jälkeen tulee välilyönti.
Ai ihanko totta?..tämän kerran täytyy todeta.Tuossa olisi 2 pistettä ja tässä olisi # raamit.Mutta hyvää illanjatkoa..muista hymyillä sinäkin.Ihan näin vihjeenä..provot turhia.Jos teksti jää muutamaan lauseeseen..tekijästä paistaa tietty uhmaikäisyys.
- Mennis
labtech27 kirjoitti:
Ai ihanko totta?..tämän kerran täytyy todeta.Tuossa olisi 2 pistettä ja tässä olisi # raamit.Mutta hyvää illanjatkoa..muista hymyillä sinäkin.Ihan näin vihjeenä..provot turhia.Jos teksti jää muutamaan lauseeseen..tekijästä paistaa tietty uhmaikäisyys.
Niin että miten mahtaa olla oma laitasi, kirjoitat näitä viestejäsi ilmeisesti jostain hiekkalaatikolta... Älkää viitsikö ihmiset aina ärsyyntyä niin helposti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487