Tervehdys kaikille,
Ottakaa vastaan tämä sana, sillä minä annan sen, minkä Pyhä Henki minulle antaa annettavaksi Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Kunnia Herralle aina ja ikuisesti. Aamen.
Älkää rakastako tätä maailmaa, sillä tämä maailma ei Jumalaa tunne, vaan seuraa lihan haluja, älkää siis rakastako sitä, vaan rakastakaa Jumalaa, etsikää aina häntä täydestä sydämestänne, jotta te täyeen kuuliasuuten tulisitte ja jotta te iankaikkisen elämä perisitte meidän Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Kristus on elämä ja joka hänessä pysyy, pysyy elämässä.
Muistakaa aina rakastaa lähimmäistänne, rakastaa kaikkia hyvää tehden ja olkaa tässä hyvin epäitsekkäitä, jotta te puhtain sydämin aina Jumalaa etsisitte, täydestä sydämestä, ettekä kulkisi harhaan. Etsivä löytää.
Kiitos ja kunnia Isälle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle Kristukselle aina ja ikuisesti. Aame.
Isä Jumala teitä kaikkia siunatkoon teidän parannuksessanne, meidän Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.
Teitä kehoittaen
Mikko Ainasoja
Herran Jeesuksen Kristuksen ja Isän Jumalan palvelija
Joka täydestä sydämestä etsii, hän löytää
4
73
Vastaukset
Hei Mikko-
Kiitos hengellisestä avauksesta. Näitä aina kaivataan lisää.
Jumalan siunausta
jari laurilaMikolle kiitos erinomaisesta kirjoituksesta! Olisin voinut sanoa saman itse.
Etsimisen ei tulisi lakata sittenkään kun kokee itse Jumalan löytäneensä, sillä uudelleen eksyminen on valitettavan helppoa synnissä rypevän maailman keskellä.
Matt. 13:20-22
Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta. Kylvö ohdakkeisiin tarkoittaa ihmistä, joka kuulee sanan mutta jossa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden viettelys tukahduttavat sen.
Totuus paljastetaan jokaiselle, joka on valmis edes hetkeksi hiljenemään ja lopettamaan asioiden selittämisen itselleen. Silloin pystyy kuulemaan Jumalan äänen; vasta silloin Hän voi ilmaista itsensä.
Ps. 62:5
Hiljene, sieluni, Jumalan edessä! Hän antaa minulle toivon.
Sananl. 8:17
Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ne, jotka etsivät, löytävät minut.- lisää mannaa
Aloittajan sana oli tosi hyvä sanoma Heralta. Anna tulla lisää samaa mannaa.
// Joka täydestä sydämestä etsii, hän löytää //
Aloittajan otsikosta Herra Jumala varmasti menee takuuseen Jeesuksen tähden!
// rakastaa kaikkia hyvää tehden ja olkaa tässä hyvin epäitsekkäitä, jotta te puhtain sydämin aina Jumalaa etsisitte, täydestä sydämestä, ettekä kulkisi harhaan. Etsivä löytää. //
Tuohon yhdyn kommentin kera, Jeesuksen sanoin: Luuk. 11:41 :
Mutta antakaa almuksi se, mikä sisällä on; katso, silloin kaikki on teille puhdasta.
Mikko Ainasojalla on omiakin blogeja, on ahkera kynäilijä. Laitan linkin US blogiin, (kannanottoja), mutten tiedä, pääsetkö sinä sisään, sinä, joka et ole rekisteröitynyt Uuteen Suomeen ...
http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/search/apachesolr_search/mikko ainasoja
MIKON OMABLOGISSA näytää oelvan lyhyitä ns. hengen sanomia ...
http://hengensanaa.omablogi.fi/author/mikkoainasoja/
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372