Joka täydestä sydämestä etsii, hän löytää

Tervehdys kaikille,

Ottakaa vastaan tämä sana, sillä minä annan sen, minkä Pyhä Henki minulle antaa annettavaksi Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Kunnia Herralle aina ja ikuisesti. Aamen.

Älkää rakastako tätä maailmaa, sillä tämä maailma ei Jumalaa tunne, vaan seuraa lihan haluja, älkää siis rakastako sitä, vaan rakastakaa Jumalaa, etsikää aina häntä täydestä sydämestänne, jotta te täyeen kuuliasuuten tulisitte ja jotta te iankaikkisen elämä perisitte meidän Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Kristus on elämä ja joka hänessä pysyy, pysyy elämässä.

Muistakaa aina rakastaa lähimmäistänne, rakastaa kaikkia hyvää tehden ja olkaa tässä hyvin epäitsekkäitä, jotta te puhtain sydämin aina Jumalaa etsisitte, täydestä sydämestä, ettekä kulkisi harhaan. Etsivä löytää.

Kiitos ja kunnia Isälle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle Kristukselle aina ja ikuisesti. Aame.

Isä Jumala teitä kaikkia siunatkoon teidän parannuksessanne, meidän Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

Teitä kehoittaen

Mikko Ainasoja

Herran Jeesuksen Kristuksen ja Isän Jumalan palvelija

4

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Mikko-

Kiitos hengellisestä avauksesta. Näitä aina kaivataan lisää.

Jumalan siunausta
      jari laurila

• Mikolle kiitos erinomaisesta kirjoituksesta! Olisin voinut sanoa saman itse.

Etsimisen ei tulisi lakata sittenkään kun kokee itse Jumalan löytäneensä, sillä uudelleen eksyminen on valitettavan helppoa synnissä rypevän maailman keskellä.

Matt. 13:20-22
      Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta. Kylvö ohdakkeisiin tarkoittaa ihmistä, joka kuulee sanan mutta jossa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden viettelys tukahduttavat sen.

Totuus paljastetaan jokaiselle, joka on valmis edes hetkeksi hiljenemään ja lopettamaan asioiden selittämisen itselleen. Silloin pystyy kuulemaan Jumalan äänen; vasta silloin Hän voi ilmaista itsensä.

Ps. 62:5
      Hiljene, sieluni, Jumalan edessä! Hän antaa minulle toivon.

Sananl. 8:17
      Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ne, jotka etsivät, löytävät minut.

• lisää mannaa

Aloittajan sana oli tosi hyvä sanoma Heralta. Anna tulla lisää samaa mannaa.

• // Joka täydestä sydämestä etsii, hän löytää //

Aloittajan otsikosta Herra Jumala varmasti menee takuuseen Jeesuksen tähden!

// rakastaa kaikkia hyvää tehden ja olkaa tässä hyvin epäitsekkäitä, jotta te puhtain sydämin aina Jumalaa etsisitte, täydestä sydämestä, ettekä kulkisi harhaan. Etsivä löytää. //

Tuohon yhdyn kommentin kera, Jeesuksen sanoin: Luuk. 11:41 :
      Mutta antakaa almuksi se, mikä sisällä on; katso, silloin kaikki on teille puhdasta.

Mikko Ainasojalla on omiakin blogeja, on ahkera kynäilijä. Laitan linkin US blogiin, (kannanottoja), mutten tiedä, pääsetkö sinä sisään, sinä, joka et ole rekisteröitynyt Uuteen Suomeen ...
      http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/search/apachesolr_search/mikko ainasoja

MIKON OMABLOGISSA näytää oelvan lyhyitä ns. hengen sanomia ...
      http://hengensanaa.omablogi.fi/author/mikkoainasoja/

antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe