Joka täydestä sydämestä etsii, hän löytää

Tervehdys kaikille,

Ottakaa vastaan tämä sana, sillä minä annan sen, minkä Pyhä Henki minulle antaa annettavaksi Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Kunnia Herralle aina ja ikuisesti. Aamen.

Älkää rakastako tätä maailmaa, sillä tämä maailma ei Jumalaa tunne, vaan seuraa lihan haluja, älkää siis rakastako sitä, vaan rakastakaa Jumalaa, etsikää aina häntä täydestä sydämestänne, jotta te täyeen kuuliasuuten tulisitte ja jotta te iankaikkisen elämä perisitte meidän Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Kristus on elämä ja joka hänessä pysyy, pysyy elämässä.

Muistakaa aina rakastaa lähimmäistänne, rakastaa kaikkia hyvää tehden ja olkaa tässä hyvin epäitsekkäitä, jotta te puhtain sydämin aina Jumalaa etsisitte, täydestä sydämestä, ettekä kulkisi harhaan. Etsivä löytää.

Kiitos ja kunnia Isälle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle Kristukselle aina ja ikuisesti. Aame.

Isä Jumala teitä kaikkia siunatkoon teidän parannuksessanne, meidän Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

Teitä kehoittaen

Mikko Ainasoja

Herran Jeesuksen Kristuksen ja Isän Jumalan palvelija

4

73

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Mikko-

Kiitos hengellisestä avauksesta. Näitä aina kaivataan lisää.

Jumalan siunausta
      jari laurila

• tinkerballs

Mikolle kiitos erinomaisesta kirjoituksesta! Olisin voinut sanoa saman itse.

Etsimisen ei tulisi lakata sittenkään kun kokee itse Jumalan löytäneensä, sillä uudelleen eksyminen on valitettavan helppoa synnissä rypevän maailman keskellä.

Matt. 13:20-22
      Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta. Kylvö ohdakkeisiin tarkoittaa ihmistä, joka kuulee sanan mutta jossa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden viettelys tukahduttavat sen.

Totuus paljastetaan jokaiselle, joka on valmis edes hetkeksi hiljenemään ja lopettamaan asioiden selittämisen itselleen. Silloin pystyy kuulemaan Jumalan äänen; vasta silloin Hän voi ilmaista itsensä.

Ps. 62:5
      Hiljene, sieluni, Jumalan edessä! Hän antaa minulle toivon.

Sananl. 8:17
      Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ne, jotka etsivät, löytävät minut.

• lisää mannaa

Aloittajan sana oli tosi hyvä sanoma Heralta. Anna tulla lisää samaa mannaa.

• // Joka täydestä sydämestä etsii, hän löytää //

Aloittajan otsikosta Herra Jumala varmasti menee takuuseen Jeesuksen tähden!

// rakastaa kaikkia hyvää tehden ja olkaa tässä hyvin epäitsekkäitä, jotta te puhtain sydämin aina Jumalaa etsisitte, täydestä sydämestä, ettekä kulkisi harhaan. Etsivä löytää. //

Tuohon yhdyn kommentin kera, Jeesuksen sanoin: Luuk. 11:41 :
      Mutta antakaa almuksi se, mikä sisällä on; katso, silloin kaikki on teille puhdasta.

Mikko Ainasojalla on omiakin blogeja, on ahkera kynäilijä. Laitan linkin US blogiin, (kannanottoja), mutten tiedä, pääsetkö sinä sisään, sinä, joka et ole rekisteröitynyt Uuteen Suomeen ...
      http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/search/apachesolr_search/mikko ainasoja

MIKON OMABLOGISSA näytää oelvan lyhyitä ns. hengen sanomia ...
      http://hengensanaa.omablogi.fi/author/mikkoainasoja/

antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      52
      880
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      30
      525
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      72
      441
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37