Kun ovia vedellää lukkoon nenän edestä. Tässä jatkuu mihin jäi jutut.
Kirjoitetaan sitten tänne
36
2116
Vastaukset
- TässäTeille
Katsokaa kissavideoita hyvät ihmiset!
http://www.iltalehti.fi/perhe/201704282200111331_pr.shtml
Terveydentila kohenee:
Jo kissavideoiden katsominen vaikuttaa mielialaamme. Kun edessä on hankala työtehtävä, voi työnteko sujua kissavideon katsomisen jälkeen entistä tehokkaammin. - Wanha_RuotsinWALTA--
Wanha RUotsinWALTA ISKEE kaikilla palstoilla - suomalaiset pois
- a-no
Tärkeä tiedoite Terttu Kotakorvelta: "Aamu on haljennut selkeänä suurilla alueilla"
Tärkeä hieronta Kissa- Steveltä matuille: "Morning has broken."
Eli tässä: https://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM - NainMunaaTäböö
Muna maistuu hyvälle. Lutkuta sinäkin.
- JumalaAuttaaIhmistä
Rönkästä paljastuu kamalia asioita. haista vittu koodipaska.
- Varmaaniltiksestä
Oletko vähän terve:D
- NauraaKuollakseen
Kanerva on kasa paskaa. Kuoliks se jo? Miksei?
- HyiJuhaoletvähänkinki
Kanerva antaa perseeseen.
- JatketaanHarjoituksia
Vedä munaa suhuus. Holopainen jeesaa.
- NauranItkenHuudan
Itse asiassa se, jos joku ei ota yhteyttä vuosikymmeniin, on niin suoraa puhetta kuin vain olla voi. Sen suoremmaksi ei enää mene, ei vaikka sanoisi että painu jo h*vettiin siitä soittelemasta v*tun idiootti.
Ime vittu munaas saatanana paskapersde vittu jumaluta tunge vittuus noi koodit toimittaja - NedFlanders
NauranItkenHuudan kirjoitti:
Itse asiassa se, jos joku ei ota yhteyttä vuosikymmeniin, on niin suoraa puhetta kuin vain olla voi. Sen suoremmaksi ei enää mene, ei vaikka sanoisi että painu jo h*vettiin siitä soittelemasta v*tun idiootti.
Ime vittu munaas saatanana paskapersde vittu jumaluta tunge vittuus noi koodit toimittajaAivan ja lisäksi tällainen uhrimentaliteetti, kun tapaat jotain sinulle siis ex-kaveria, jonka tapaamiseen olet suostunut ihan itse, on naurettavaa.
Vuodesta 1998 tapaat kerran vuodessa henkilöä ja ihmettelet miksei tämä ymmärrä ettet halua olla kaveri? Koska sinä et ole soittanut kertaakaan, mutta aina kuitenkin vastannut?
Niin just ihme munaton luuseripelle:D
- MinäEnOleHullu
Tunge nyt jumalauta se muna perseesees. Rönkä tykkää makkarasta.
- Nekrofiili
Ruumiista leikattu muna se mahtava onkin!
- Mikässiinä
Rönkä nuolee hyvin. Kanerva kertoi.
- Rönkänuoleemakkaraa
Nyt nuollaan munaa. lutkuti lutkuti.
- NauraaKuollakseen
Rönkä on mun makkarakaveri. Haluutko mukaan?
- Minätiedänmitätiedän
Et saa kirjottaa. Nukkumaan menoaika. Nyt kone kiinni!
- Iltiksentoimittaja
No tämä päättynyt ystävyys ei ollut mitenkään yhdentekevä mutta yllätyin miten hankalaksi ja mustasukkaiseksi sekä takertuvaksi tämä ystävä heittäytyi, ihan kuin mieheni olisi tullut sen tilalle, piti ilmeisesti itseään mun kumppanina🙈 Kerran valitti kun musta ei kuulunut viikkoon, siis viikkoon! Ymmärrän että kontrasti on suuri jos ennen viestiteltiin lähes joka päivä mutta tottakai uusi läheinen ihmissuhde vie aikaa. Ja kun nähtiin vielä edelleen yhtä paljon kuin ennen niin ilmoitti että jos oltais nähty niin kuin ennen niin oltais vältytty väärinymmärryksiltä. Sain monet kerrat kuulla miten se ja se kaveri hylkäs sen kun rupesi seurustelemaan, no en enää ihmettele miksi, eihän siinä ole muuta vaihtoehtoa kun ottaa etäisyyttä. Kyllä hän sitten viimeistään pisti välit poikki kun ei musta ollut sen vaatimuksia ja odotuksia täyttämään. Edelleen surettaa mutta parempi näin, ei kellään ole oikeutta määrätä ketään toimimaan niin kuin itse haluaa, kyllä ihmissuhteissa pitää säilyttää tietynlainen vapaus. Ja olin tosiaan jo aiemmin huomannut että arvomme on niin erilaiset, nyt jos tapaisin sen en edes tiedä mistä puhuisin sen kanssa, kun omia yksityisasioita en halua jakaa ja miesten ja yhteisten tuttujen haukkumiseen en myöskään halua lähteä, vaikka joskus aikoinaan sitäkin kuuntelin tuntitolkulla ja myötäilin. En vaan enää luota siihen, ettei puhuis myös musta paskaa selän takana ja levittelisi mun asioita niille joille ne ei kuulu.
Nyt vittu ne rivivälit vitun kyrpäperse
- iltistietääkyllä
kirjoita normaalisti apina niin saat kirjoittaa:)
- NormaaliToimittaja
ime munaa kyrpäaivo osaaks sä.
- BatmanForever
On kiva katsoa toimittajien kivuliasta loppua. Tappakaa toimittajia. He eivät ole ihmisiä.
- NedFlanders
Mullakin on yksi ap:n kaltainen maanvaiva "kaveri". Olen viimeksi soittanut sille about 1998, mutta silti se edelleen soittelee pari kertaa vuodessa ja vonkuu tapaamista. Joskus tekosyyn keksiminen ei onnistu, tai muuten vaan sitä ajattelee että jos nyt pitkästä aikaa ja jos tällä kertaa olisi mukavampaa, mutta... no, ei ole.
Voisiko jossain vaiheessa hyväksyä sen, että sille saattaa olla syy ettei joku tietty tai kukaan soita? On minunkin elämässäni ollut ihmisiä jotka on lakanneet pitämästä yhteyttä, mutta kyllä mä olen aika nopeasti tajunnut "vihjeen" ja siirtynyt eteenpäin. Jos homma ei jomman kumman osalta toimi, niin se ei vaan toimi.
Nuole vittu kyrpääs saatana molopää - Haistakuulevittu
Jos olet noin huono antamaan vihjeitä, niin kannattaisiko kokeilla suoraa puhetta?
Niin vitun mälliperse - IltalehtiTrollaa
haista sinä vittu molopää
- BatmanForever
kanerva tykkää imeä munaa LOL
- NauranIloissani
Pellet vaan laittoi pelleilykuvan tärkeän ilmoituksen päälle. Toivottavasti kuolevat,
- FudisOnJees
tapoiksä jo ittes.
- ToimittajatOvatJumalia
älä kirjoita enää. et osaa kuitenkaan.
- LOLMikäPelle
Vedä itteäs kuule vaan:D
- Osaakssä
painu kuule ihan vaan vittuun molopää
- NauraaKuollakseen
painu vittuun kyrpäaivo tapa ittese herti
- IltalehdestäPäivää
Jep, tuttavuus ei kiinnosta.
Vittuako toistelet samaa vitun pelle- NauraaKuollakseen
Kanerva, älä tule enää Aamu-tv:een, Kiitos.
- MedianEdustaja
AnttijussiSipilä on niin ylimiwelinen apina etten kirjoita sen nimeä edes kunnolla
- NedFlanders
Sua täällä pitäis vedellä jos jotain
- KoulussaKerrottiinTämä
Nuole spermaas niin laihdut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009