Auttakaa

Shettisfani

Oisko kellään myydä shettistä halvalla. Olen 13-vuotias tyttö kangasalta ja olen ratsastanut 5 ja puoli vuotta. Ilmoitelkaa! Laitan numeroni alas kun kysytte ja löytyisi sopivaa ponia.

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Jos ainoat kriteerit ponille on, että pitäisi olla shettis ja halpa, ollaan kyllä täysin väärillä jäljillä.

      Hevonen on niin haastava ja kallis elätettävä, että ei missään nimessä, ikinä eikä koskaan, pidä ostaa sellaista vaan siksi että halvalla sattui joku koni löytymään.

    • 14+3

      Mulla ei oo sulle ponii :( Mut itekki 13 tyttö ja haluisin shetin.. Ymmärrän sua ku laitoit et halvan shetin, en mäkää ois äkkiseltää ehkä muuta keksiny :D Jos sulla on FB nii kirjota sinne mist etitää et vaikka: Ostetaan/myydään/ylläpitoon shetlannin ponit tai vaik Shettismarkkinat!
      Siin näkyy sit jotai ryhmii ja pyyät lupaa liittyy nii moneen ku haluut. Oon itse katellu näistä ja niissä on paljon ilmotuksii :D Tai sit vaa guuglaat! Tsemppii! Kyl sä löyät itelles ponin ;) Hyvä voi olla myös suhk. halpakin:3 Luulis maksavan jotai 1100 e? :)

      • 14+3

        Kantsii sit lukee ne ilmotukset huolella, eikä napata ekaa! Neuvottele, tiedustele! :D Jos on jotai isojaki vaivoja nii pakit vaa!
        Pistä tänne jos aiot ostaa jonku tietyn! Alko kiinnostaa eri tavalla nää ponikaupat:D:D


      • Shettisfani
        14+3 kirjoitti:

        Kantsii sit lukee ne ilmotukset huolella, eikä napata ekaa! Neuvottele, tiedustele! :D Jos on jotai isojaki vaivoja nii pakit vaa!
        Pistä tänne jos aiot ostaa jonku tietyn! Alko kiinnostaa eri tavalla nää ponikaupat:D:D

        Mun fb on jenna Lahti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5484
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2276
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2272
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1024
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      900
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      773
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      761
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      753
    Aihe