Oisko kellään myydä shettistä halvalla. Olen 13-vuotias tyttö kangasalta ja olen ratsastanut 5 ja puoli vuotta. Ilmoitelkaa! Laitan numeroni alas kun kysytte ja löytyisi sopivaa ponia.
Auttakaa
4
93
Vastaukset
- ----
Jos ainoat kriteerit ponille on, että pitäisi olla shettis ja halpa, ollaan kyllä täysin väärillä jäljillä.
Hevonen on niin haastava ja kallis elätettävä, että ei missään nimessä, ikinä eikä koskaan, pidä ostaa sellaista vaan siksi että halvalla sattui joku koni löytymään. - 14+3
Mulla ei oo sulle ponii :( Mut itekki 13 tyttö ja haluisin shetin.. Ymmärrän sua ku laitoit et halvan shetin, en mäkää ois äkkiseltää ehkä muuta keksiny :D Jos sulla on FB nii kirjota sinne mist etitää et vaikka: Ostetaan/myydään/ylläpitoon shetlannin ponit tai vaik Shettismarkkinat!
Siin näkyy sit jotai ryhmii ja pyyät lupaa liittyy nii moneen ku haluut. Oon itse katellu näistä ja niissä on paljon ilmotuksii :D Tai sit vaa guuglaat! Tsemppii! Kyl sä löyät itelles ponin ;) Hyvä voi olla myös suhk. halpakin:3 Luulis maksavan jotai 1100 e? :)- 14+3
Kantsii sit lukee ne ilmotukset huolella, eikä napata ekaa! Neuvottele, tiedustele! :D Jos on jotai isojaki vaivoja nii pakit vaa!
Pistä tänne jos aiot ostaa jonku tietyn! Alko kiinnostaa eri tavalla nää ponikaupat:D:D - Shettisfani
14+3 kirjoitti:
Kantsii sit lukee ne ilmotukset huolella, eikä napata ekaa! Neuvottele, tiedustele! :D Jos on jotai isojaki vaivoja nii pakit vaa!
Pistä tänne jos aiot ostaa jonku tietyn! Alko kiinnostaa eri tavalla nää ponikaupat:D:DMun fb on jenna Lahti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5194342Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183471Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842292Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762169Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571363
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021276- 641188
- 841134