http://englishrussia.com/2014/08/23/wooden-shipbuilding-is-still-alive/
http://www.varyag.onego.ru/?lang=eng
Puualuksia Petroskoista
11
198
Vastaukset
- Eikä myydä.
Ryssiltä ei kannata ostaa mitään.
- Kauppasotaa
Noissakin vaaditaan CE-merkki, jos haluaa tuoda ne maahan, eli ei kannata. Merkki maksaa vähintään pari tonttua.
- Mikko virtanen
Milläköhän perustelet väitteesi?
- Erhhi
Ei itselle omaan käyttöön tarkoitetussa veneessä tarvitse ce-kylttiä. Myytäessä eteenpäin tai pursiseurojen katsastuksissa voi tarvita.
Erhhi kirjoitti:
Ei itselle omaan käyttöön tarkoitetussa veneessä tarvitse ce-kylttiä. Myytäessä eteenpäin tai pursiseurojen katsastuksissa voi tarvita.
CE merkin tarvitsee kaikkiin veneisiin lukuunottamatta itse rakennettua venettä joka tulee omaan käyttöön. Rekisteriin et saa ilman sitä, ja kooltaan nuo näyttävät ylittävän 5,5 metrin rekisteröintirajan.
Ihan sitten tiedoksi, tuolla sivustolla on virus/haittaohjelma joten ei kannata klikata ilman päivitettyä virustorjuntaohjelmaa.- Vaalimaan mies
Mikko virtanen kirjoitti:
Milläköhän perustelet väitteesi?
Kaikki veneet ja venemoottorit, joita tuodaan EU:n ulkopuolelta tarvitsee CE-merkinnän ja vaatimustenmukaisuudenvakuutuksen. Tulliin jäävät muutoin.
- hooveri
Välittäjä_LKV kirjoitti:
CE merkin tarvitsee kaikkiin veneisiin lukuunottamatta itse rakennettua venettä joka tulee omaan käyttöön. Rekisteriin et saa ilman sitä, ja kooltaan nuo näyttävät ylittävän 5,5 metrin rekisteröintirajan.
Ihan sitten tiedoksi, tuolla sivustolla on virus/haittaohjelma joten ei kannata klikata ilman päivitettyä virustorjuntaohjelmaa.Ei esimerkiksi perinteiden mukaan rakennettuun Skyllaan tai hai-veneeseen tarvita mitään ce-merkintää. Se vain todetaan, että perinnealus kuten nuo ryssien veneet
- toistoa
hooveri kirjoitti:
Ei esimerkiksi perinteiden mukaan rakennettuun Skyllaan tai hai-veneeseen tarvita mitään ce-merkintää. Se vain todetaan, että perinnealus kuten nuo ryssien veneet
Eikös ne ole rakennettu itse ja omaan käyttöön
hooveri kirjoitti:
Ei esimerkiksi perinteiden mukaan rakennettuun Skyllaan tai hai-veneeseen tarvita mitään ce-merkintää. Se vain todetaan, että perinnealus kuten nuo ryssien veneet
Käytettynä ei, uutena kyllä. Kuka on viimeisen kymmenen vuoden aikana rakentanut Hai-veneitä myyntiin, tai Skylloja. Viimeisin yritys taisin olla lasikuituinen Hai 1990 luvulla.
- Vanha totuus
Älä luota ryssään.
Tuo näyttää mielenkiintoiselta touhulta. On hyvä, että käsityötaito säilyy. Minusta hienoja projekteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464