Puualuksia Petroskoista

---------

11

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä myydä.

      Ryssiltä ei kannata ostaa mitään.

    • Kauppasotaa

      Noissakin vaaditaan CE-merkki, jos haluaa tuoda ne maahan, eli ei kannata. Merkki maksaa vähintään pari tonttua.

      • Mikko virtanen

        Milläköhän perustelet väitteesi?


      • Erhhi

        Ei itselle omaan käyttöön tarkoitetussa veneessä tarvitse ce-kylttiä. Myytäessä eteenpäin tai pursiseurojen katsastuksissa voi tarvita.


      • Erhhi kirjoitti:

        Ei itselle omaan käyttöön tarkoitetussa veneessä tarvitse ce-kylttiä. Myytäessä eteenpäin tai pursiseurojen katsastuksissa voi tarvita.

        CE merkin tarvitsee kaikkiin veneisiin lukuunottamatta itse rakennettua venettä joka tulee omaan käyttöön. Rekisteriin et saa ilman sitä, ja kooltaan nuo näyttävät ylittävän 5,5 metrin rekisteröintirajan.

        Ihan sitten tiedoksi, tuolla sivustolla on virus/haittaohjelma joten ei kannata klikata ilman päivitettyä virustorjuntaohjelmaa.


      • Vaalimaan mies
        Mikko virtanen kirjoitti:

        Milläköhän perustelet väitteesi?

        Kaikki veneet ja venemoottorit, joita tuodaan EU:n ulkopuolelta tarvitsee CE-merkinnän ja vaatimustenmukaisuudenvakuutuksen. Tulliin jäävät muutoin.


      • hooveri
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        CE merkin tarvitsee kaikkiin veneisiin lukuunottamatta itse rakennettua venettä joka tulee omaan käyttöön. Rekisteriin et saa ilman sitä, ja kooltaan nuo näyttävät ylittävän 5,5 metrin rekisteröintirajan.

        Ihan sitten tiedoksi, tuolla sivustolla on virus/haittaohjelma joten ei kannata klikata ilman päivitettyä virustorjuntaohjelmaa.

        Ei esimerkiksi perinteiden mukaan rakennettuun Skyllaan tai hai-veneeseen tarvita mitään ce-merkintää. Se vain todetaan, että perinnealus kuten nuo ryssien veneet


      • toistoa
        hooveri kirjoitti:

        Ei esimerkiksi perinteiden mukaan rakennettuun Skyllaan tai hai-veneeseen tarvita mitään ce-merkintää. Se vain todetaan, että perinnealus kuten nuo ryssien veneet

        Eikös ne ole rakennettu itse ja omaan käyttöön


      • hooveri kirjoitti:

        Ei esimerkiksi perinteiden mukaan rakennettuun Skyllaan tai hai-veneeseen tarvita mitään ce-merkintää. Se vain todetaan, että perinnealus kuten nuo ryssien veneet

        Käytettynä ei, uutena kyllä. Kuka on viimeisen kymmenen vuoden aikana rakentanut Hai-veneitä myyntiin, tai Skylloja. Viimeisin yritys taisin olla lasikuituinen Hai 1990 luvulla.


    • Vanha totuus

      Älä luota ryssään.

    • Tuo näyttää mielenkiintoiselta touhulta. On hyvä, että käsityötaito säilyy. Minusta hienoja projekteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe