Ymmärrän, että kaikillehan tätä sattuu, silti vitu...aa ihan vietävästi:
Mulla oli pitkävedossa:
kohde 11: Latvia - Viro: 2
kohde 12: Bul - Malta 3: X
kohde 25: Islanti 1 -Swe: 2
kohde 26: Liettua- Espanja : X
kohde 30: Wales-Puola: 2
kerroin 1710,56 ja panos oli 5 egee.
No tuo Viron pelihän meni väärin. Latvia tasoitti 82.minuutilla...
Siinä posahti 8552,82 euroa...
Miksei se koskaan voi "napsahtaa"???
kyllä ottaa päähän!!!
6
601
Vastaukset
- Veikkausmies
Minäkin tulen aina pelin jälkeen tänne kertomaan satuja. Ihan hyvä vale kuitenkin, ehkä suurinosa olisi uskonut, jos olisit laittanut rivin ennen pelejä.
- memo
mut naiset on ihania
- Kojack
memo kirjoitti:
mut naiset on ihania
Voitto lähel, tissi telkas, homoja saattaa huimata
- Pienet panokset
Kojack kirjoitti:
Voitto lähel, tissi telkas, homoja saattaa huimata
Jälkeen päin on tietysti kiva kehua voitoilla tai "olipa lähellä", mutta kannattaa laittaa tänne rivit ennen kuin pelit alkaa sillä täällä ei yleensä noita "jälkipelejä" uskota.
Itse en edes yritä kertoa että kuudesta myös yksi väärin.
PP
- Riku
Otan osaa! Tiedän tunteen. Mulla on itelläkin monesti menny iso voitto sivu suun jollain typerällä viime hetken maalilla. Ja sulle 'Pienet panokset': oisko siinä mitään järkee, että kaikki heittelis tänne omia rivejään tulevista otteluista? Oikee älynväläys...
- Pienet Panokset
Kyllä täällä niitä rivejä aika paljon kerrotaan etukäteen. Jos oot sattumoisin seurannut palstaa niin oot kyllä huomannut sen.
PP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770