Pakko vapauttaa taksiajot pian

nopeavapautus

Ajaisin kesällä premium-avoautollani, talvella 4x4 laatu-maasturillani ja muulloin vielä kolams ihan tavis V70 farkku käytössäni.
Nykyinen taksa -35% riittäisi minulle hyvinkin.
Miksi ei?

15

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin nopea

      No kuka kieltää ajamasta?

    • 40 v. taksin ratissa

      Jos sun bärsse kestää, mikset ala ajamaan jo nyt? Jaa, no, tiedän syyn: Sinulta puuttuu liikennelupa. Ei kukaan alalla jo oleva ja kulurakenteen tietäen puhu ikinä hölmöjä, kuten aloittaja.

    • teukksa

      minä taas haluaisin pankinjohtajaksi. tai nesteen hallituksen puheenjohtajaksi.

    • totuus on toinen

      Asiaatuntemattoman jutustelua omaa liikennelupaa odotellessa. Totuus selviää aikanaan..... ;)

      • jarruvalo1

        No totuus on se, että jos aloittajalla on laittaa velaton auto radalle ja itse suunnittelee sillä ajavansa ja nostaa palkkaa firmastaan sen 35%, niin varmasti pärjää.


      • Millintarkkaa
        jarruvalo1 kirjoitti:

        No totuus on se, että jos aloittajalla on laittaa velaton auto radalle ja itse suunnittelee sillä ajavansa ja nostaa palkkaa firmastaan sen 35%, niin varmasti pärjää.

        Kuinka kauan? Jos mullakin olis milli rahaa taskussa, en tarviis palkkaa ollenkaan. :D


    • ei ummarra

      On se hassua, kun nykyinen taksa -35% kävis uudelle yrittäjälle, samoin toiselle1 eur km ja 3 euron lähtö, mutta tähän nykytaksiin ei saa kuskia millään, vaikka ihan samoihin tienesteihin pääsis.

      • hassuahan se....

        Hassua, että joku haluaisi ajaa alle kannattavuusrajan. Se taas ei ole hassua, ettei kukaan tule sulle duuniin, kun et kykene maksamaan palkkoja kuskillesi.


    • ei todella ummarra

      höppänä..justhan kirjoitin, että ihan samoihin tienesteihin pääsee renkinä kuin omalla noitten alennusten jälkeen

      • Miten maksat laskut?

        Mihin ihmeeseen perustat sen, että myymällä 65 sentillä pääsee samaan, kuin myymällä eurolla? Tuotteen hankintakustannus on kuitenkin sama. Se kun on niin, että yrittäminen ei perustu uskomuksiin, vaan raakaan matematiikkaan.

        Kuinka kauan yrityksesi pysyy pystyssä? ;)

        Taidat olla itse se höppänä. Itse käyttäisin sanaa umpihölmö. Miten maksat laskut? Kai pitäisi vielä syödä ja elää?


      • ei ummarra
        Miten maksat laskut? kirjoitti:

        Mihin ihmeeseen perustat sen, että myymällä 65 sentillä pääsee samaan, kuin myymällä eurolla? Tuotteen hankintakustannus on kuitenkin sama. Se kun on niin, että yrittäminen ei perustu uskomuksiin, vaan raakaan matematiikkaan.

        Kuinka kauan yrityksesi pysyy pystyssä? ;)

        Taidat olla itse se höppänä. Itse käyttäisin sanaa umpihölmö. Miten maksat laskut? Kai pitäisi vielä syödä ja elää?

        Luetun ymmärtäminen ei ole sinun vahvoja puoliasi, mutta toisaalta..et kai sinä sille mitään mahda.
        Toisaalta on kiusallista, kun kommentoit asioita ,joita et ole ymmärtänyt.


      • Kirjanpitovelvolline
        ei ummarra kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen ei ole sinun vahvoja puoliasi, mutta toisaalta..et kai sinä sille mitään mahda.
        Toisaalta on kiusallista, kun kommentoit asioita ,joita et ole ymmärtänyt.

        Ymmärrän asian monikymmenvuotisella yrittäjän tiedoillani. Aloittaja sanoo: nykyinen taksa - 35% riittää minulle hyvin.

        Kalusto olisi valmiina.

        Joskus se kalusto pitää vaihtaa, laskut maksaa ja pitäisi elää.

        Riittääkö tulot?

        Saako laskuihin rahat?

        Tulkoon yrittämään, sillä siitä selviää. :D

        Ei tätä väittelyä kannata jatkaa....


    • Helmitaulu käteen

      Jos joku ajaisi kolmen euron lähdöillä ja euron kilometreillä, niin ok.

      Nykyinen kolmen huntin kassa on sitten kaksi ja jos vielä oma auto pyöritettävänä, niin olisi mukava vaihtaa kuulumisia esimerkiksi puolen vuoden yrittäjyyden jälkeen, et millaiset fiilikset noin muuten.

    • uberilla
      • Onnentoivotus

        Meinaat sitten, että kaikki suomalaiset ottaa puhelimiinsa uber-appsin? Ja että kaikilla suomalaisilla on älypuhelin taskussaan? Ja että kaikkialla Suomessa toimii netti?

        Jos kuvittelet, että esittämäsi asiat on OK, toivotan lämpimästi ONNEA!
        ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2104
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1919
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      38
      1409
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1187
    Aihe