Olen perustamassa Tampereelle Mainosmotto OY:n. Tällä kertaa ei firma mene konkurssiin!. Tarvitsen työvoimaa nopiasti. Mainosmotto OY työllistää tällä hetkellä 2 henkilöä Osmo Lampisen sekä Eino Vanhasen haamun. Otathan nopeasti yhteyttä. T: Risto Metsola Hoikka, Leppävaaran navetta.
Ps. Mainosmotto OY:n motto on Mainosmotto.
Työtä tarjolla!
27
5907
Vastaukset
- Risto Metsola
Arvasin ettei teistä ole mitään hyötyä Mainosmotto OY:lle.
Hävetkää perkeleet!- Nigel Miesmyy
Onko tarjous vielä voimassa?
- Anonyymi
Nigel Miesmyy kirjoitti:
Onko tarjous vielä voimassa?
Ei.
- Anonyymi
Minä voin soittaa keraan. T: kunnanjohtaja
- vaikeahko8+16=
onks ne siis enkeleitä?
(meni väärin 26)tulihan sitä helpompi 5 1=6- MaunoMeriläinen
Ei oo mitään helevetin enkeleitä!
- Matikkanero
Mä otan poskeen:)
- RistoMetsola
Ei tarvitse. Siskoni Eeva hoitaa sen puolen.
- JaanaJärvenheimo
Jaakko voi järjestää sulle kyllä lainaa jos tarttet. Omista rahoista me ei enään anneta kun et oo vahojakaan velekoja meille vielä maksanu. Niin ja sinä Risto voisit suunnitella sinne minun lomakylään uuren logon ku tuo vanha ei oo enää hyvä.
- Risto.Metsola
Kuulostaa hyvältä. Rahaa tarvitsenkin pikaisesti. Kysy Jaakolta onko sillä tarjota vielä edullisia euroluottoja. Logon voin suunnitella kyllä pientä vastapalvelusta vastaan. Olen ajatellut tarjota viikon ahkerimmalle Mainosmotto Oy:n työntekijälle pientä bonusta. Hän pääsee "työstämään" siskoamme Eevaa Leppävaaran saunassa. Olisitko myös sinä Jaana valmis osallistumaan talkoisiin? Isälle, Äidille ja Stigulle ei ole syytä kertoa asiasta. Jaakolle voit toki ohimennen mainita. Otathan yhteyttä pian. T: Veljesi Risto
- RistoMetsola
Nyt alkaa olemaan todellinen rahantarve. Voitteko auttaa Jaana ja Jaakko? Tuleeko tässä kohta taas konkurssi?
- Anonyymi
Risto.Metsola kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Rahaa tarvitsenkin pikaisesti. Kysy Jaakolta onko sillä tarjota vielä edullisia euroluottoja. Logon voin suunnitella kyllä pientä vastapalvelusta vastaan. Olen ajatellut tarjota viikon ahkerimmalle Mainosmotto Oy:n työntekijälle pientä bonusta. Hän pääsee "työstämään" siskoamme Eevaa Leppävaaran saunassa. Olisitko myös sinä Jaana valmis osallistumaan talkoisiin? Isälle, Äidille ja Stigulle ei ole syytä kertoa asiasta. Jaakolle voit toki ohimennen mainita. Otathan yhteyttä pian. T: Veljesi Risto
Stigu heittää sua pyörätuolilla ny.
- JaskaJärvenheimo
Vai että tuleeko? VARRRMASTI!! Milläs sen enää estät. Selasin tässä kirjanpitoasi ja huomasin että olet jättänyt verot maksamatta. On se perkele että mies ei kerrasta usko tai sitten teet tämän tahallasi! Onneksi en ehtinyt myöntää sinulle edullista euroluottoa. Ja sitten vielä sen Eevan parittamisen saat luvan lopettaa. Stigille on kerrottu. Häpeäisit perkele!. Kaikkien kannalta olisi parempi että lopetat haihattelut, laitat pipon päähäsi ja lukittaudut Leppävaaran navettaan maalaamaan.
T: Huutokauppakeisari ja Pankinjohtaja Jaakko Järvenheimo
Ps. Lakimieheni ottaa yhteyttä - Johtajanylund
Hahhahhaaaaaaaaaa
Terv johtaja Nylund Espanjasta- JaskaJärvenheimo
Kyllä sinutkin ketku vielä saadaan vastaamaan teoistasi! Kehtasit hyväksikäyttää ristoa joka talousasioista ei näemmä mitään ymmärrä. Ps. Olen pannut sun vaimoa kun hän tuli Jaanan mukana meillä käymään. Ei ollut häävi kokemus.
- Anonyymi
Kaikenlaista..
- Anonyymi
tyhjänpäivästä kekkeriäijää ja stailaajaämmää maa täys ja pitäs vielä mainostaa lisää
- Anonyymi
Tällainen peli ei vetele! Minä teen tästä luontoa tuhoavasta kapitalismista valituksen hallinto-oikeuteen!
T. Opettaja Ronkainen - Anonyymi
Tulkaa ennemmin meille töihin. Maksamme palkat ja ylityökorvaukset sovitusti ajallaan!
T. Messurakentajat- Anonyymi
Mainosmotto Oy:n taitaa olla mahdotonta nykytilanteessa vastata Messurakentajien kieltämättä houkuttelevaan tarjoukseen. Pahoitteluni. Mutta vielä minusta kuullaan! T: Risto Metsola.
- Anonyymi
Voiko tehdä etänä?
- Anonyymi
Mainosmotto Oy ei vaadi fyysistä läsnäoloa. Nykyisin se olisikin vaikeaa koska toistaiseksi emme voi tarjota työtiloja. T: Risto Metsola.
- Anonyymi
Minulla olisi mainosmotolle keikka messuille! Millaisella alennuksella hoituu messuosasto ?
- Anonyymi
Työstä 15% ja tarvikkeista 20%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työstä 15% ja tarvikkeista 20%
Oliko vielä messukeikka tarjous voimassa? Voin antaa uuden alennuksen. Työt hoidan itse niin 100% alennus. Olisiko 50% prosenttia tarvikkeista liikaa? On ollut työrintamalla hiljaista niin voin vielä vähän joustaa. T: Risto Metsola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vielä messukeikka tarjous voimassa? Voin antaa uuden alennuksen. Työt hoidan itse niin 100% alennus. Olisiko 50% prosenttia tarvikkeista liikaa? On ollut työrintamalla hiljaista niin voin vielä vähän joustaa. T: Risto Metsola.
Messurakentajat hoiti homman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Messurakentajat hoiti homman
Ne otti kyllä takkiinsa siitä hommasta T : Risto Metsola
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612