Olen perustamassa Tampereelle Mainosmotto OY:n. Tällä kertaa ei firma mene konkurssiin!. Tarvitsen työvoimaa nopiasti. Mainosmotto OY työllistää tällä hetkellä 2 henkilöä Osmo Lampisen sekä Eino Vanhasen haamun. Otathan nopeasti yhteyttä. T: Risto Metsola Hoikka, Leppävaaran navetta.
Ps. Mainosmotto OY:n motto on Mainosmotto.
Työtä tarjolla!
27
4624
Vastaukset
- Risto Metsola
Arvasin ettei teistä ole mitään hyötyä Mainosmotto OY:lle.
Hävetkää perkeleet!- Nigel Miesmyy
Onko tarjous vielä voimassa?
- Anonyymi
Nigel Miesmyy kirjoitti:
Onko tarjous vielä voimassa?
Ei.
- Anonyymi
Minä voin soittaa keraan. T: kunnanjohtaja
- vaikeahko8+16=
onks ne siis enkeleitä?
(meni väärin 26)tulihan sitä helpompi 5 1=6- MaunoMeriläinen
Ei oo mitään helevetin enkeleitä!
- Matikkanero
Mä otan poskeen:)
- RistoMetsola
Ei tarvitse. Siskoni Eeva hoitaa sen puolen.
- JaanaJärvenheimo
Jaakko voi järjestää sulle kyllä lainaa jos tarttet. Omista rahoista me ei enään anneta kun et oo vahojakaan velekoja meille vielä maksanu. Niin ja sinä Risto voisit suunnitella sinne minun lomakylään uuren logon ku tuo vanha ei oo enää hyvä.
- Risto.Metsola
Kuulostaa hyvältä. Rahaa tarvitsenkin pikaisesti. Kysy Jaakolta onko sillä tarjota vielä edullisia euroluottoja. Logon voin suunnitella kyllä pientä vastapalvelusta vastaan. Olen ajatellut tarjota viikon ahkerimmalle Mainosmotto Oy:n työntekijälle pientä bonusta. Hän pääsee "työstämään" siskoamme Eevaa Leppävaaran saunassa. Olisitko myös sinä Jaana valmis osallistumaan talkoisiin? Isälle, Äidille ja Stigulle ei ole syytä kertoa asiasta. Jaakolle voit toki ohimennen mainita. Otathan yhteyttä pian. T: Veljesi Risto
- RistoMetsola
Nyt alkaa olemaan todellinen rahantarve. Voitteko auttaa Jaana ja Jaakko? Tuleeko tässä kohta taas konkurssi?
- Anonyymi
Risto.Metsola kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Rahaa tarvitsenkin pikaisesti. Kysy Jaakolta onko sillä tarjota vielä edullisia euroluottoja. Logon voin suunnitella kyllä pientä vastapalvelusta vastaan. Olen ajatellut tarjota viikon ahkerimmalle Mainosmotto Oy:n työntekijälle pientä bonusta. Hän pääsee "työstämään" siskoamme Eevaa Leppävaaran saunassa. Olisitko myös sinä Jaana valmis osallistumaan talkoisiin? Isälle, Äidille ja Stigulle ei ole syytä kertoa asiasta. Jaakolle voit toki ohimennen mainita. Otathan yhteyttä pian. T: Veljesi Risto
Stigu heittää sua pyörätuolilla ny.
- JaskaJärvenheimo
Vai että tuleeko? VARRRMASTI!! Milläs sen enää estät. Selasin tässä kirjanpitoasi ja huomasin että olet jättänyt verot maksamatta. On se perkele että mies ei kerrasta usko tai sitten teet tämän tahallasi! Onneksi en ehtinyt myöntää sinulle edullista euroluottoa. Ja sitten vielä sen Eevan parittamisen saat luvan lopettaa. Stigille on kerrottu. Häpeäisit perkele!. Kaikkien kannalta olisi parempi että lopetat haihattelut, laitat pipon päähäsi ja lukittaudut Leppävaaran navettaan maalaamaan.
T: Huutokauppakeisari ja Pankinjohtaja Jaakko Järvenheimo
Ps. Lakimieheni ottaa yhteyttä - Johtajanylund
Hahhahhaaaaaaaaaa
Terv johtaja Nylund Espanjasta- JaskaJärvenheimo
Kyllä sinutkin ketku vielä saadaan vastaamaan teoistasi! Kehtasit hyväksikäyttää ristoa joka talousasioista ei näemmä mitään ymmärrä. Ps. Olen pannut sun vaimoa kun hän tuli Jaanan mukana meillä käymään. Ei ollut häävi kokemus.
- Anonyymi
Kaikenlaista..
- Anonyymi
tyhjänpäivästä kekkeriäijää ja stailaajaämmää maa täys ja pitäs vielä mainostaa lisää
- Anonyymi
Tällainen peli ei vetele! Minä teen tästä luontoa tuhoavasta kapitalismista valituksen hallinto-oikeuteen!
T. Opettaja Ronkainen - Anonyymi
Tulkaa ennemmin meille töihin. Maksamme palkat ja ylityökorvaukset sovitusti ajallaan!
T. Messurakentajat- Anonyymi
Mainosmotto Oy:n taitaa olla mahdotonta nykytilanteessa vastata Messurakentajien kieltämättä houkuttelevaan tarjoukseen. Pahoitteluni. Mutta vielä minusta kuullaan! T: Risto Metsola.
- Anonyymi
Voiko tehdä etänä?
- Anonyymi
Mainosmotto Oy ei vaadi fyysistä läsnäoloa. Nykyisin se olisikin vaikeaa koska toistaiseksi emme voi tarjota työtiloja. T: Risto Metsola.
- Anonyymi
Minulla olisi mainosmotolle keikka messuille! Millaisella alennuksella hoituu messuosasto ?
- Anonyymi
Työstä 15% ja tarvikkeista 20%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työstä 15% ja tarvikkeista 20%
Oliko vielä messukeikka tarjous voimassa? Voin antaa uuden alennuksen. Työt hoidan itse niin 100% alennus. Olisiko 50% prosenttia tarvikkeista liikaa? On ollut työrintamalla hiljaista niin voin vielä vähän joustaa. T: Risto Metsola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vielä messukeikka tarjous voimassa? Voin antaa uuden alennuksen. Työt hoidan itse niin 100% alennus. Olisiko 50% prosenttia tarvikkeista liikaa? On ollut työrintamalla hiljaista niin voin vielä vähän joustaa. T: Risto Metsola.
Messurakentajat hoiti homman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Messurakentajat hoiti homman
Ne otti kyllä takkiinsa siitä hommasta T : Risto Metsola
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768