Työtä tarjolla!

Risto Metsola

Olen perustamassa Tampereelle Mainosmotto OY:n. Tällä kertaa ei firma mene konkurssiin!. Tarvitsen työvoimaa nopiasti. Mainosmotto OY työllistää tällä hetkellä 2 henkilöä Osmo Lampisen sekä Eino Vanhasen haamun. Otathan nopeasti yhteyttä. T: Risto Metsola Hoikka, Leppävaaran navetta.
Ps. Mainosmotto OY:n motto on Mainosmotto.

27

4624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risto Metsola

Arvasin ettei teistä ole mitään hyötyä Mainosmotto OY:lle.
      Hävetkää perkeleet!

• Nigel Miesmyy

Onko tarjous vielä voimassa?

• Anonyymi
        Nigel Miesmyy kirjoitti:

Onko tarjous vielä voimassa?

Ei.

• Anonyymi

Minä voin soittaa keraan. T: kunnanjohtaja

• vaikeahko8+16=

onks ne siis enkeleitä?

(meni väärin 26)tulihan sitä helpompi 5 1=6

• MaunoMeriläinen

Ei oo mitään helevetin enkeleitä!

• Matikkanero

Mä otan poskeen:)

• RistoMetsola

Ei tarvitse. Siskoni Eeva hoitaa sen puolen.

• JaanaJärvenheimo

Jaakko voi järjestää sulle kyllä lainaa jos tarttet. Omista rahoista me ei enään anneta kun et oo vahojakaan velekoja meille vielä maksanu. Niin ja sinä Risto voisit suunnitella sinne minun lomakylään uuren logon ku tuo vanha ei oo enää hyvä.

• Risto.Metsola

Kuulostaa hyvältä. Rahaa tarvitsenkin pikaisesti. Kysy Jaakolta onko sillä tarjota vielä edullisia euroluottoja. Logon voin suunnitella kyllä pientä vastapalvelusta vastaan. Olen ajatellut tarjota viikon ahkerimmalle Mainosmotto Oy:n työntekijälle pientä bonusta. Hän pääsee "työstämään" siskoamme Eevaa Leppävaaran saunassa. Olisitko myös sinä Jaana valmis osallistumaan talkoisiin? Isälle, Äidille ja Stigulle ei ole syytä kertoa asiasta. Jaakolle voit toki ohimennen mainita. Otathan yhteyttä pian. T: Veljesi Risto

• RistoMetsola

Nyt alkaa olemaan todellinen rahantarve. Voitteko auttaa Jaana ja Jaakko? Tuleeko tässä kohta taas konkurssi?

• Anonyymi
        Risto.Metsola kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Rahaa tarvitsenkin pikaisesti. Kysy Jaakolta onko sillä tarjota vielä edullisia euroluottoja. Logon voin suunnitella kyllä pientä vastapalvelusta vastaan. Olen ajatellut tarjota viikon ahkerimmalle Mainosmotto Oy:n työntekijälle pientä bonusta. Hän pääsee "työstämään" siskoamme Eevaa Leppävaaran saunassa. Olisitko myös sinä Jaana valmis osallistumaan talkoisiin? Isälle, Äidille ja Stigulle ei ole syytä kertoa asiasta. Jaakolle voit toki ohimennen mainita. Otathan yhteyttä pian. T: Veljesi Risto

Stigu heittää sua pyörätuolilla ny.

• JaskaJärvenheimo

Vai että tuleeko? VARRRMASTI!! Milläs sen enää estät. Selasin tässä kirjanpitoasi ja huomasin että olet jättänyt verot maksamatta. On se perkele että mies ei kerrasta usko tai sitten teet tämän tahallasi! Onneksi en ehtinyt myöntää sinulle edullista euroluottoa. Ja sitten vielä sen Eevan parittamisen saat luvan lopettaa. Stigille on kerrottu. Häpeäisit perkele!. Kaikkien kannalta olisi parempi että lopetat haihattelut, laitat pipon päähäsi ja lukittaudut Leppävaaran navettaan maalaamaan.

T: Huutokauppakeisari ja Pankinjohtaja Jaakko Järvenheimo

Ps. Lakimieheni ottaa yhteyttä

• Johtajanylund

Hahhahhaaaaaaaaaa

Terv johtaja Nylund Espanjasta

• JaskaJärvenheimo

Kyllä sinutkin ketku vielä saadaan vastaamaan teoistasi! Kehtasit hyväksikäyttää ristoa joka talousasioista ei näemmä mitään ymmärrä. Ps. Olen pannut sun vaimoa kun hän tuli Jaanan mukana meillä käymään. Ei ollut häävi kokemus.

• Anonyymi

Kaikenlaista..

• Anonyymi

tyhjänpäivästä kekkeriäijää ja stailaajaämmää maa täys ja pitäs vielä mainostaa lisää

• Anonyymi

Tällainen peli ei vetele! Minä teen tästä luontoa tuhoavasta kapitalismista valituksen hallinto-oikeuteen!

T. Opettaja Ronkainen

• Anonyymi

Tulkaa ennemmin meille töihin. Maksamme palkat ja ylityökorvaukset sovitusti ajallaan!

T. Messurakentajat

• Anonyymi

Mainosmotto Oy:n taitaa olla mahdotonta nykytilanteessa vastata Messurakentajien kieltämättä houkuttelevaan tarjoukseen. Pahoitteluni. Mutta vielä minusta kuullaan! T: Risto Metsola.

• Anonyymi

Voiko tehdä etänä?

• Anonyymi

Mainosmotto Oy ei vaadi fyysistä läsnäoloa. Nykyisin se olisikin vaikeaa koska toistaiseksi emme voi tarjota työtiloja. T: Risto Metsola.

• Anonyymi

Minulla olisi mainosmotolle keikka messuille! Millaisella alennuksella hoituu messuosasto ?

• Anonyymi

Työstä 15% ja tarvikkeista 20%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työstä 15% ja tarvikkeista 20%

Oliko vielä messukeikka tarjous voimassa? Voin antaa uuden alennuksen. Työt hoidan itse niin 100% alennus. Olisiko 50% prosenttia tarvikkeista liikaa? On ollut työrintamalla hiljaista niin voin vielä vähän joustaa. T: Risto Metsola.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko vielä messukeikka tarjous voimassa? Voin antaa uuden alennuksen. Työt hoidan itse niin 100% alennus. Olisiko 50% prosenttia tarvikkeista liikaa? On ollut työrintamalla hiljaista niin voin vielä vähän joustaa. T: Risto Metsola.

Messurakentajat hoiti homman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Messurakentajat hoiti homman

Ne otti kyllä takkiinsa siitä hommasta T : Risto Metsola

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe