tiesittekö,että orlando bloom menee naimisiin kate boshworthin kaa...???(ainakin se on kosinu sitä...)
mitä mieltä ootte?
did you know...
8
633
Vastaukset
- joku..
ihan sama, tehköön mitä lystää...
- nappi
Ja mitenkä tuo liittyy lotriin?
- mä...
se on lotr:ssa....jos et tiennyt...
- nappi
mä... kirjoitti:
se on lotr:ssa....jos et tiennyt...
Mutta se että Bloom näytteli lotreissa ei tarkoita että hänen nykyinen yksityiselämänsä kuuluisi tsh-foorumille. Näyttelijät- ja julkkikset-palstat ovat tuolla erikseen. Bloomin mahdollinen avioituminen ei liity mihinkään elokuvaan, ellei sitten spekuloida miehen tulevista hankkeista.
- gegs
en ole kuullut, eikä kyllä kiinostakaan^^``
- höhhötihöh...
älkää viittikö olla noin ilkeitä!! totta kai saa sanoo vähän tollasta pikku nippelitietoo jos haluaa, ei tartte heti noin epämielyttäväks alkaa! vaikka oottekin tsh-ammattilaisia, ettekä halua tollasia kommentteja!! mutta lopettakaa hyvät ihmiset!!!! :(
- persikka
mä luin tänään lehdestä,et ne on kieltäny sen,ettei oo kihloissa..siis orli ja kate...
mutta kyllä oon lukenu myös tollasen jutun eräistä nimeltämainitsemattomista lehdistä...- ZeGGara
Oon tienny jo kesästä lähtien..On ne menossa kun on jokapaikassa lukenut että se sen manageri on käseknyt orlia olemaan hiljaa asiasta että suosio ei laskis sinkkuuden menemisen kautta mutta ne sormukset on saatu kuvattuakin.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213818
- 891890
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681261- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.521007Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849