Israeli humanitäärinen avustustyö HYVÄ!!!

Avustustyömme sisältää humanitääristä avunantoa Israelissa ja Suomessa. Muissa apua tarvitsevissa maissa toimimme projektiluonteisesti. Keräämme lahjoitettua tavaraa kaikkialta Suomesta. Käsittelemme tavaran osaksi myymälässä myytäväksi ja edelleen välitettäväksi kohdemaihin. Suuret erät käsitellään ja pakataan Heinolan varastolla.

http://www.iha.fi/avustustyo/

11

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+9

Viettekö te juutalaisille vanhoja vaatteita? : (D

Voi per....etten paremmin sano, tip tap tip tap...tipetipe tip tap.

Se aika on kuule ohi, kun juutalaiset pitivät kirpparia ja silloinkin he itse hankkivat myytävän.

• Emme vie lumppuja vaan sellaisia vaateita mitä itsekin pitäisit päälläsi

• 18+2

Saatettakoon tiedoksenne, että en ole koskaan pitänyt kenenkään vanhoja vaatteita.
      Ja nyt on jo varastossa sen verran, ettei koskaan tarvitsekkaan.

• 888

Juutalaiset myyvät ne vaatteet varmaan heti pian., mikäli minä tunnen heitä vähääkään ja tunnenhan minä. Eikä ne mitään apua tarvi muutenkaan. Hassaavat vain kaikki rahat aseisiin ja pennut jää ilman vaatteita.

• sekoitit pahasti

Hyvä yritys mutta kuvasit tuossa viestissäsi muslimien toimintaa.

• tov

DAA

• ihmisistä viis?

Näinkö huonosti Israelissa nykyään menee. Menevätkö kaikki rahat aseisiin.

• Kaikilla on köyhänsä

Ei mene rahat aseisiin koska asevienti kompensoi sitä. Tosiasia vain on, että jokaisessa maassa on myös köyhiä. Esim. laittomia maahantulijoita on afrikan maista kymmeniä tuhansia. Siellä kun maahanmuuttajille ei tarjota kaikkea vimpan päälle kuten meillä suomessa. Ja juutalaisissa on myös köyhiä.

• 5+19

Silloin kun juutalaiset keksivät kirpparitoiminnan, se taisi johtua siitä, että he eivät saaneet harrastaa muuta kaupankäyntiä, esimerkiksi Suomessa, koska olisi pitänyt ottaa joku ' Pedon merkki' ensin.

Taisi olla ristin merkki.

• tietämätön

Onko Iraelin demokraattisessa tasavallassa sosiaalietuusoikeuksia niinkuin vaikkapa meillä täällä Suomessa. Onko vastaavia toimintoja työttömille, köyhille ja sairaille.

• tietoa löytyy

Katso Googlesta haulla "Israelin sosiaaliturva"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3514
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      140
      1926
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1671
    4. 86
      1548
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      89
      1533
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1202
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1160
    8. Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä

Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity
      Kaste
      267
      1146
    9. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      73
      1113
    10. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1041
    Aihe