Kannattaa katsoa

Mietteissäni

Tämä ohjelma on suomeksi tekstitetty.
Doug Batchelor analyzes popes message to protestants [FINNISH SUBTITLES]
www.youtube.com
Doug Batchelor analyzes popes message to protestants and how it fulfills a prophecy. Subtitles may seem very random time to time, various reasons included.. Sometimes I was very tired.

Mielenkiintoinen tapahtuma on Tony Palmerin äkillinen kuolema 20.7. 2014. Joskus Jumalan johdatus on eri kuin odotamme. Olisin luullut, että hänellä on vielä vuosia edessään näin tärkeää tehtävää suorittamassa. Toisin kävi.

11

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha yritys

Tuopa vasta on typerää farisealaisuutta. Kyllä ihmisiä kuolee ja vammautuu moottoripyöräonnettomuuksissa, ihan kymmenittäin joka päivä.

Iloisilla sydämenkristityillä on varaa rakastaa muitakin kuin oman pikku adventtikirkon ihmisiä!

Tuon jälkeen tapahtui vielä paljon suurempi asia, kun helluntailaisten kattojärjestön maailmanjohtaja pyysi anteeksi katolilaisilta:

http://en.radiovaticana.va/news/2014/07/30/wea_hails_popes_caserta_visit_and_apologises_to_catholics/1103673

Eiköhän avarreta omaa sydäntämme. Miksi hyvät välit kristittyjen välillä on noin karvas pala sinulle? Mietihän sitä. Kristuksen sovituskuoleman armosta me kuitenkin kaikki olemme riippuvaisia.

• Kristuksen oma

Minä ainakin kannatan kaikkien kristittyjen välistä ystävyyttä.

Ei ole oikein levittää höpöjuttuja toisista.

• Jeesuksen seuraajat eivät avarra sydäntään katoliseen kirkkoon päin. Pikkusormensa antajat joutuvat lopun ajan totaaliseen eksytykseen uuden ajan yhtenäisen uskon ja kirkon kautta. Siitä sitten on mahdoton enää räpistellä eroon, kun valhe valkenee.

• kerettiläinen

>>>Jeesuksen seuraajat eivät avarra sydäntään katoliseen kirkkoon päin. Pikkusormensa antajat joutuvat lopun ajan totaaliseen eksytykseen uuden ajan yhtenäisen uskon ja kirkon kautta. Siitä sitten on mahdoton enää räpistellä eroon, kun valhe valkenee.

• Pasi Toivonen

>>Jeesuksen seuraajat eivät avarra sydäntään katoliseen kirkkoon päin. >>

Menen tänä iltana helluntailaisten rukoushuoneelle rukoilemaan ja otan ruusukon mukaan. Revi siitä.

• kerettiläinen

• jotain tolkkua

• En revi

E'

• kerettiläinen
        jotain tolkkua kirjoitti:

Ja taas Petri tietää niin varmasti. Kuka vain jaksaa uskoa hänen salaliittoteorioihinsa...

>>>Ja taas Petri tietää niin varmasti. Kuka vain jaksaa uskoa hänen salaliittoteorioihinsa... >
        "Yhtenä jesuiittaveljestön tehtävänä oli alun perin >protestanttisen uskon leviämisen estäminenvastauskonpuhdistuksen< hyväksi. Tähän tarkoitukseen keinoiksi valittiin koulut ja diplomatia.[6] >Lähtökohta näkyy jesuiittojen toiminnassa tänäkin päivänä."

• Pasi Toivonen

>>Katolisen kirkon uskollinen jesuiitta-armeija tekee myyräntyötään eri kirkkokuntien ja lahkojen sisällä.>>

Minä siis olen jesuiitta?

• kerettiläinen

>>>Minä siis olen jesuiitta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe