Ihanaa jos joku tietäisi elokuvan nimen. Se kertoo isän ja tyttären suhteesta. Kummatkin ovat sellistejä ja miehen vaimo on vissiin kuollut ja hän siirtää tyttäreensä tunteitaan vaimoaan kohtaan. Olisikohan Ingmar Bergmanin elokuva?
Mikä elokuva?Bergmania?
6
211
Vastaukset
- pikku_mui
Olisikohan kyseessä syyssonaatti vuodelta -78?
Hyvä elokuva :)- woodyallen
En ole nähnyt syyssonaattia mutta eikös siinä ollut äiti ja tytär ja soitin oli piano? vai oliko siinä myös selloakin sitten? olen nähnyt vasta 3 bergmanin leffaa ja monta on vielä kattomatta. Mutta kiitokset ehdotuksesta Mui, katson sen ensitilassa.
- pikku_mui
woodyallen kirjoitti:
En ole nähnyt syyssonaattia mutta eikös siinä ollut äiti ja tytär ja soitin oli piano? vai oliko siinä myös selloakin sitten? olen nähnyt vasta 3 bergmanin leffaa ja monta on vielä kattomatta. Mutta kiitokset ehdotuksesta Mui, katson sen ensitilassa.
Eipä tietenkään ollut sonaatti, olet oikeassa.
En löytänyt etsimästäsi elokuvasta viitteitäkään
että se olisi Bergmannin, mutta voihan toki olla.
Jatketaan etsintää, ellei kukaan sitten kohteliaasti sitä kerro, heh :)
- SETÄMAGNEETTI
No se on SARABANDE! Kävin kurkkaamassa Ingmarin filmografiaa. Sarabande on viimeisen Bergmanin elokuva, toivottavasti ei viimeinen. ( Joo, ja se olen mä, Pedro. )
- woodyallen
hei Pedro vanhatuttu! hieno nimimerkki! heti mulla välähti hälärit...:)
kiva kun löysit tuon leffan, minä en siihen pystynyt. nyt täytyy saada se jostain.
tää on hieno palsta! aina joku tietää mun hämärii pätkii. C U! - woodyallen
woodyallen kirjoitti:
hei Pedro vanhatuttu! hieno nimimerkki! heti mulla välähti hälärit...:)
kiva kun löysit tuon leffan, minä en siihen pystynyt. nyt täytyy saada se jostain.
tää on hieno palsta! aina joku tietää mun hämärii pätkii. C U!siis SARABAND!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760