Naamalle istumista ison BBW-naisen kanssa.

Haluaisin löytää ison BBW-maisen, joka hauaisi todella brutaalia ja kovaa facesittingiä. Eli kun pääsisi naamalle istumaan niin siinä istuisi ja nauttisi juuri niin kauan kun itse

http://xhamster.com/movies/1558744/bbw_mature_fishnet_facesitting.html

Tuosta linkistä löytyy yksi todella maukas esimerkki tilanteesta, jossamiehelle ei juurikaan anneta armoa. Joslöytyy kiinnostunutta naista pks niin voi laittaa viestiä. siivoojamies (at) suomi24 . fi

38

2294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei taida olla kovinkaan kiinnostava aihe vaikka rohkeasti voi asiallisesti kommentoida :)

• :)

• Naamapiilossa

Nämä on näitä asioita, joista varmasti noin 95% naisista oikeasti nauttii, kun vaan pääsee estoistaan eroon. Jokainen nainen jonka olen tavannut (yksi poikkeus, joka ei suuseksiä sietänyt muutenkaan) on tästä facesittingistä nauttinut ja siihen oikeastaan koukkuun jäänyt.

Naista pitää rohkaista naamalle, etenkin BBW-naisilla on usein vähän heikko itsetunto, pitää aloittaa nuolemalla heidät taivaaseen lukuisia kertoja ihan perinteisissä asennoissa, sitten 69:ssä, ja siitä sopivana hetkenä pyytää istumaan alas. Myös juttelu toimii, kuten näissä asioissa yleensäkin, kannattaa jutella kumppanin kanssa mistä tykkää sängyssä, tällöin homma usein menee aivan itsestään, jos vaan kumppani on sellainen joka toisen nautinnosta välittää.

Usein naiset pelkäävät tukehduttavansa miehen allaan, itselleni ainakin tämä on yksi osa koko hauskuutta, että on naisen armoilla niin täysin, että hengityskin on hänen määräämäänsä. Naista tulee rohkaista tähän, saada hänet ymmärtämään ensin, ettei miehelle siellä alla käy mitään pahaa, päinvastoin. Kun tästä alusta pääsee yli, alkaa nainen antaa tilaa nautinnolleen, antaa mennä vaan. Silloin miestä viedään, mikään ei ole parempaa kuin nainen täysin kiimassa hinkkaamassa pilluaan ja pyllyään kieltäni ja nenääni vasten, minut täysin unohtaen, nautintoonsa keskittyen. Jos nainen on miehen hengityksestä huolissaan niin häntä voi rohkaista nimenomaan tuohon liikkeeseen, silloin mies aina jostain välistä saa henkeä vedettyä, toisaalta nainen kun tajuaa millainen valta hänellä on miehen hengitystä kontrolloimalla niin vähiin siellä monesti hengittäminen jää... pienellä päänsäryllä toistaiseksi näistä kuitenkin selvinnyt. Kannattaa muistaa, että todellista vaaraa terveydelle alkaa tulla vasta minuuttejen jälkeen ilman happea. Ainakin omissa kokemuksissani liikutaan aina ihan sekunneissa, varmaan minuuttia ei kukaan ole hengitystäni putkeen estänyt. Ei hätäpäivää siis.

• Kiitoksia tuo oli todella hyvä kirjoitus ja juuri noin itsekin asian koen ja tunnen. Tähänkin kuten moniinkin muihin asiohin pätee se, että jos hiukankin joku asia kiinnostaa kannattaa kokeilla.

Kokeilu tllaisessa jutussa on hyvä tehdä sellaisen kanssa jolla on kokemusta siis jommalla kummalla osapuolella. Asiassahan voi kuten kerroit edettä hitaastikin ja molempia miellyttävää tavalla.

Minusta taas BBW - naisilla ei ole ollenkaan heikko itsetunto vaan ihan päinvastoin ta sitte olen tavannut vain sellaisia.

• naamakirja1

Minullakin on viehtymys nauttia isomman naisen tarjoamasta kasvoille istumisesta.On ihana saada tukevan naisen karvainen tavara kasvoille niin että ei pääse alta pois,sidottuna se on vielä hienompaa.Kun toinen hieroo tavaraansa kiihottavasti eestaas niin onhan kumma ellei homma maistu.

• Anonyymi

Olen haaveillut myös isosta karvaisesta bbw naisesta. Sellaisia ei vaan ole enää. Ehkä vielä löydän.

• Täällä näyttäisi olevan oikeasti kysyntää bbw-naisille, muute naiset vain ovat hiljaa.

• Monella todellakin on fantasiaa siis miehillä ei niinkään naisilla ja tähän kun oikeasti tarvitn kaksi. Mutta todella hyviä ja asiallisia kirjoituksia ja kiitos niistä.

• Olisi mukavaa saada myös naisilta kommentteja koska he kuitenkin ovat tässä niitä asiantuntijoita.

• ueijfjejf

minkä ikänen oot

• Luultavasti liian vanha

• tytttttttöö

Mitäs BBW tarkoittaa? :)

• Big Beautiful Woman

• seksi mies

Oletko mies tai nainen?

• bbw1

MITÄ VITTUA MÄ JUST LUIN

• bbw1 miten niin mitä luit?

• Eiko BBW aina ole nainen :)

• Satula22

Haluaisiko nainen Oulu suunnilta ratsastaa nuoremman miehen kasvoja? Nautit pitkästä suuseksin saamisesta ja olet utelias kasvoilla istumisesta. Saisit rakastella kieltäni, huuliani ja nenääni. Jos uuvut lystistä ja nautinnosta, voit rentoutua maaten ja levittää jalkasi minun nuoltavaksi.

• Melkoisen mihinen keskustelu tuntuu tämä olevan. Kiva olisi saada naisnäkökulmaa tähän keskusteluun.

• BBW-naiset rohkeasti vain kommenttia :)

• Hienoa kun on naisia jotka osaavat haluta ja jopa vaatia mitä hauavat.

• nuolemua

Naamalla istuminen on mahtava lisä. Itse en saa orkkua siinä, orkkuun pääseen helpommin makuulla, miehen imiessä kunnolla. Ihanaa on kun klitorista imetään kunnolla, ja samalla naidaan sormella tai tekomunalla. Suuseksi on minulle tärkeämpää kuin itse yhdyntä. Alkoi tekemään mieli...

• nuolemua kirjoitti:

Naamalla istuminen on mahtava lisä. Itse en saa orkkua siinä, orkkuun pääseen helpommin makuulla, miehen imiessä kunnolla. Ihanaa on kun klitorista imetään kunnolla, ja samalla naidaan sormella tai tekomunalla. Suuseksi on minulle tärkeämpää kuin itse yhdyntä. Alkoi tekemään mieli...

No olisit toiveiden nainen ei kun vain viestiä tulemaaan niin nuolentaa tuleee niin paljon kun vain haluat. Sähköposti on siivoojamies ja sitten tämä suomi24.fi

• nuolemua
        siivooja_m kirjoitti:

No olisit toiveiden nainen ei kun vain viestiä tulemaaan niin nuolentaa tuleee niin paljon kun vain haluat. Sähköposti on siivoojamies ja sitten tämä suomi24.fi

Tällä hetkellä olen suhteessa, mutta pidän mielessä.. Nyt klitoris huutaa nuolentaa toivottavasti mies jaksaa vielä tänään.

• nuolemua kirjoitti:

Tällä hetkellä olen suhteessa, mutta pidän mielessä.. Nyt klitoris huutaa nuolentaa toivottavasti mies jaksaa vielä tänään.

Olisi se kauheaa jos ei jaksaisi.

• Hommaa sellainen mies joka nuolee aina kun käsket ja haluat niin olet aina tyytyväinen.

• nuolemua

Hyvin jaksoi, sormetin odotellessa itseni märäksi. Lyhyen hieronnan jälkeen imin aluksi hänen kalua, sitten ratsastin naamalla. Orkkuun pääsin selälläni klitoris tiukassa imussa. Päälle ihan perinteinen lähetyssaarnaaja. Alapää oli hoidon jälkeen turvoksissa ja reikä nyki pitkään. Nyt aamupalalle vaikka eilisen muistelu kasteli minut, joten runkkaan ensin.

• nuolemua kirjoitti:

Hyvin jaksoi, sormetin odotellessa itseni märäksi. Lyhyen hieronnan jälkeen imin aluksi hänen kalua, sitten ratsastin naamalla. Orkkuun pääsin selälläni klitoris tiukassa imussa. Päälle ihan perinteinen lähetyssaarnaaja. Alapää oli hoidon jälkeen turvoksissa ja reikä nyki pitkään. Nyt aamupalalle vaikka eilisen muistelu kasteli minut, joten runkkaan ensin.

No hienoa kun sait ja onnisti. Aina ei kaikki mene niinkuin haluaa. Kuullostaa todella hyvältä tuo toiminta :)

• nuolemua

Mukavaa touhuahan tuo on, jos vain olisi aikaa ottaisin imutusta joka ilta, aina se ei onnistu, mutta onhan sitä muutakin keksitty, saunassa on mukava levitellä ja näytellä tavaraa miehelle ja nopeasti siellä ehtii imutukset ja nuolennat tekemään vaikka kuumaa touhua onkin. Eilen yllätin mieheni lauteilla täysin paljaaksi ajellulla tortulla jota olin jo hieronut turpeaksi tovin ennen kuin hän astui lauteille, annoin hänen katsella tyydytystäni, en antanut koskea, näin kuinka hän turposi ja huohotti. Tyydytin itseni ja lähdin suihkuun, sängyssä sainkin sitten kyytiä.

• No teillä kyllä on niinoikeanlaista menoa kun olla ja voi :)

• nuolemua
        siivooja_m kirjoitti:

No teillä kyllä on niinoikeanlaista menoa kun olla ja voi :)

Kunnon seksiä ei voita mikään, pysyy mieli virkeänä kun nakuttaa huolet unholaan. Välillä toki perinteisempikin riittää, en joka kerta hulluttele, ihan normaalia arkea tässä eletään, mutta kivan lisän saa pikku ylläreillä miehelle. Hauska juttu oli kerran se kun mies sormeili aukkoa ja siellä oli kuulat vastassa hetken kesti kun tajusi, että jotain siellä jo on avaamassa tietä :)

• Onpahn tästä aiheesta paljon keskusteluja varsinkin miesten kesken. Taitaa olla tässä naisten markkinat :)

• Nams

Kunnon suuseksi on kyllä ihanaa. Naamalla ratsastaminen on tosi kiihottavaa, mieskin nauttii kun naama uppoaa pilluun. Saan ihanat orkut kun mies laittaa kielen pilluun sisälle. Välillä olen kontallani ja mies polvillaan nuolee takaapäin. Useimmiten kuitenkin selällään jotta mies voi samalla laittaa sormet pilluun kun nuolee ja imuttaa. Huh, tänäänkin sain monta kertaa.

• naamakirja1

Just noin kiihottavasti se menee parhaimmillaan :))

• BW :D

Uh kuulostaa kyl kiihottavalt mut en oo bbw vai mikä olikaa oon vaa bw :D puuttuu se big :D

• Karpov

Kyllä tämä ihanuus käy ihan kaikenkokoisille naisille. Ja se todella on kiihottavaa, naiset ei usein ymmärrä, liikaa estoja, miten ihanaa miehen naamalle istuminen voi olla, mutta kun lopulta kokeilevat ja antavat mennä niin avautuu ihan uusi ulottuvuus seksielämään.

Tämä on aikuisten nautintoa, molemmille osapuolille. Läheisyyttä parhaimmillaan ja kauneimmillaan. Kaltaisenikin karju yltyy suorastaan runolliseksi kun ajatteleekin naista naamallani.

• Ei se nyt oikeasti kai koosta ole kiinni tuo istuminen :)

• Anonyymi

H­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­aikille, jotka haluav­­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://9303333.com/H/b7Mq 👈

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe