Ei ole mitään syytä tukea imperialistisen Venäjän fasistijunttaa.
BOIKOTOIKAAMME KHL-otteluita Helsingissä
Boikottiin
3
125
Vastaukset
- Otto J
Minä olen boikotissa mukana.
Olen kantanut jokeripaitaa 25 vuotta ja nyt on aika ripustaa paita seinälle. Jään kotiin
Tämä venäjäjojerittouhu vaan on liikaa - 8+13
boikotoikaa rauhassa MINÄ olen jokaisessa ottelussa areenalla.
- Väärin!
Politiikka ei kuulu urheiluun. Vain urheilun vihaaja sekoittaa asiat. Joten sinun boikottisi ei tunnu missään, koska et muutenkaan menisi otteluihin! ;-)
Ps. HIFK-h.urrin kannatusta ei muutenkaan kukaan suomalaisjoukkue kaipaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810