Nyt isis huutaa vapaata Jerusalemia!!!
ISIS Flag Flies on Temple Mount, Hamas Declares Intent to ‘Liberate Jerusalem’
http://goo.gl/DOwjf2
Nyt isis huutaa vapaata Jerusalemia!!!
4
91
Vastaukset
Ja myös hamas kunnostautuu samassa asiassa
LIBERATION OF JERUSALEM: Hamas spokesman admits what their ultimate goal is
http://www.jewsnews.co.il/2014/08/27/liberation-of-jerusalem-hamas-spokesman-admits-what-their-ultimate-goal-is/- tov
huudaa kovasti
- Raamatussa kirjoitus
´Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille. Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista. Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä. Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.´ (Raamatun Ilmestyskirja 16:12-16)
Saa-tana villitsee kansoja hyökkäämään Israelin Jerusalemiin ja näin näemme tapahtuvaksi islamin jihadin soturien teoissa ja tahtovat aurat takoa miekoiksi ja kymmenen kansakuntaa menee tähän pahan ansaan ja kenties islam ja juutalais-viha on se yhdistävä tekijä näille kansoille, kuten nähdään Israelia vastaan sotineita kansoja Lähi-idässä ja vihaa löytyy suurista kansoista myös kauempaa idästä ja Afrikasta. Valitettavasti eksyvät eivät ymmärrä että Jeesus on Israelin Herra ja Juutalaisten Kuningas ja samoin eivät ymmärrä että Saa-tana vaikuttaa valheita ja murhaa ja vihaa juutalaisia kohtaan, kuten nähtiin natseista ja pogromeista ja myös ihan kaikesta mitä juutalaiset ovat kokeneet. - Samaa myös
Iranin uskonnollinen johtajisto tahtoo ja Israelin juutalaisvaltion tuhoa ja samoin Egyptissä muslimiveljeskunta on esittänyt ihan samaa. Aivan selvästi islamin vaikutus näkyy tässä Israel-vihassa Lähi-idän kansojen keskuudessa ja Raamatussa on selvästi että paha tekeytyy Jumalan palvelijaksi mutta sen tunnistaa valheista ja murhista ja vihasta ja kohteena on Israel ja juutalaiset ja myös kristityt, jotka valvovat ja rukoilevat ja ovat totuutta esilläpitämässä näissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248