Kun arabeista 88,9% kannattaa rakettien ampumista Israeliin!!!
http://www.pcpo.org/index.php/polls/114-poll-no-191
Ei ole ihme ettei rauhaa saada aikaiseksi
13
65
Vastaukset
- Onko sattuma...?
Lienee sama prosentti kuin arabeista on muslimeita.....?!
- Onko 100%ttia
totuusonvoittaja kirjoitti:
LIKI
Mikähän määrä juutalaisista kannattaa rakettiiskuja Palestiinan puolelle.
- onko 100 %:ttia
totuusonvoittaja kirjoitti:
LIKI
Onko tietoa kuinka paljon juutalaisista kannattaa raketti-iskuja Palestiinan alueelle.
- kuka uskoo?
Ah, mikä vitsi tämä aloitus.
- minä uskon!
Minä ainakin uskon enemmän kuin magneettimedian tutkimuksiin!
- asetelma
Helppohan se on täällä meuhkata, kun tietää että Israel toimittaa niitä papattiraketteja sinne Gazaan. Sitten kun ovat papatteja tarpeeksi saaneet paukutella, aiheuttamatta sanottavaa vahinkoa, niin Nutty saa oiketuksen (suojellakseen juutalaisia) menee ja teurastaa Gazan arabeja tuhansittain kuin kärpäsiä ISOLLA LEKALLA.
Ja sitten kaikki alkaa taas alusta...- tuliko kuhmu?
Taisi kolahtaa magneettimedian edustajaan.....
Eiköhän se ole iran joka toimittaa rakettit hanmasille ja siksi on iran kts:n idollimaa
- Plasto-Lada
Joo, on se jännää miten kovia valehtelijoitaihmiset on.
Kuten tämän avauksen
Ladalla ajeleva tyyppikin :D - black op.
Mossadin johdolla rakennetaan jo uusia tunneleita tuhottujen tilalle.
- mossad trauma sulla?
Höpöjhöpö älä aina mossadia sotke ählyjen touhuihin!
- ihimettä
kerraxeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248