Sotilaat pakottavat nuoren teinitytön seksiin

Soldier80

11

3934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzz zz

Kohta ei tarvitse katsoa nettivideoita, kun ryssä miehittää Suomen ja tämä on arkipäivää.

• ihme sensuuri

Tuohon kun ilmestyy nuo nätit sensurointitähdet niin laitetaan se uudestaan että

R

Y

S

S

Ä

• Tuo on varmasti

ihan arkipäivää venäjällä, raiskataan tyttöjä ja varmaan tapetaankin niitä, laukesivatkohan nuo oikeasti sisään? Ei näe tuosta.

• Varmasti taudin sai

ja paksuksi pamahti kun väkisin ottivat ja spermansa sisään lennättivät.
      Itkua tihrusti sen takia ihan oikeasti.

• varoittaja____

Kansalaiset! Reserviläiset!

Valmistautukaa suureen koitokseen. Merkit ovat ilmassa. Siitä ei ole epäilystäkään.

Jakakaa videota, näin voitte varoittaa lähimmäisiänne.

https://www.youtube.com/watch?v=FJvrY04r8io

• rikos on rikos

Ei ollut näytelty juttu tämä video, olikohan tyttö ukrainalainen ja raiskaajat venäläisiä?

Vaikka raiskaus olisikin kuinka kiihottavaa katseltavaa niin se on AINA rikos, jos raiskattava ja raiskaaja eivät yhdessätuumin ole sopineet juttua vapaaehtoisesti asiaa yhdessä.

Muistutukseksi vaan kaikille tästä 895:stä kiinnostuneelle.

• EtOoTosissasi

Tämä video on niin valitettavaa todellisuutta monelle naiselle että kuvottaa pelkkä ajatuskin!

• kiihottaapas

Eipäs kuvota, vaan kiihottaa!

• Anonyymi

Ei tarvi kaukaa hakea, meille pohjoiseen tuli ulkomaan sotilaita tyttäreni kaverinsa kanssa oli poissa jopa vuorokauden, sain vihiä missä käyvät se oli sotilaiden majoitus paikka istuin sen paikan lähellä penkillä kun kasi sotilasta tuli viereen istumaan osaan englantia hyvin, pian sain kuulla että nuoret tytöt käyvät tienaamassa ilta yöstä kysyivät mitä minä teen täällä nauroin ehkä samaa halusin päästä sisälle ja katsoa itse.
      Sotilaat sanoi että turvaavat minua jos lähden ja kysyivät haluanko suoraan antaa maksavat kyllä kysyin paljonko nauroivat vain viisi kymppiä kerta.

Olin yksinhuoltaja ja rahasta ja miehestä huutava pula. Noustiin ja mentiin taloon, miehet sanoi ylös ei saa mennä alhaalla kellarissa vain.
      Yhdestä huoneesta kuului naisen huokailuja mies avasi ovea, tyttäreni nai meihin selin miehen päällä ja halukkaana siirryttiin eteenpäin tyttäreni kaveri Irma oli kontallaan kurkin miehen olan takaa Irma imi toista kun toinen nai takaa.
      Päästiin tyhjään huoneeseen siellä oli iso patja käännyin miehiin päin edessäni oleva mies aukoi paitani nappeja olin ilman liivejä en tarvinnut niitä rintani ovat hyvin pystyt sain huulet heti rintoihin ja housujani laskettiin alas laskeuduin patjalle kohta oli kasi miestä kalut pystyssä vieressä, odotin että nyt saan miehet kehui vartaloa erilinen kuin tyttöjen olin kuulema oikea nainen molemmat imi sievästi rintojani kädet vaelteli vartalolla kun sain sormi kosketuksen toine sanoi wau ja laskeutu alas nuoli ihanasti toinen nousi ja imetti kaluaan silloin tunsin olevani huora, halukas huora. Sain ihanasti edestä ja takaa molemmilta kahdesti, siivoilin vaatteitani ja sain rahat käteen poistuin nopeasti kotiin.
      Tyttäreni tuli kotiin kysyin paljonko tienasit juoksi omaan huoneeseen huusi tienasit.
      Avasin oven sievästi menin viereen Salme otti kaulasta kiinni avasi laatikon siellä oli kasa seteleitä. Otin taskusta saamani rahat ja laitoin laatikon kiinni.
      Salme katsoi kerroin että epäilin teitä ja menin talon lähelle, en pääsyt sisään vaan piti näytellä huoraa Salme katsoi silmät suurena no kerro, kerroin että näin molempien antavan pilua menin eteenpäin seuraava huone oli tyhjä ne vain riisuivat minut ja nuolivat ihanasti joka paikasta Salme halasi kuiskas nautitko hymyilin ja annoin suukon poskelle sanoin nautin ei täällä niitä mahdollisuuksia liikaa ole sillä toisella oli iso musta Salme katsoi mustako se oli halasin ja sanoi niin mustakuin voi olla tunsin sen melkein kurkussa asti ja nauroin Salme kuiskas olen minäkin saanut järkyttävän ioa mustaa sillä oli tatointi olka päässä katsoin Salmea se oli sama mies.

Sanoin olkaa varovaisia että kylällä ei aleta puhumaan. Salme kysyi menetkö uudestaan sanoin ehkä ehkä joku yö Salme sanoi soitan jos joku kysyy sinua.

Meni kolme paivää illalla soi puhelin, äiti sinua on kysytty. Menin pimeällä käytävää pitkin alkoi jännittämään käytävällä oli kolme miestä tuoleilla näyttivat ovea.
      Siellä oli kolme miestä kasi mustaa yksi punatukkainen valkoihoinen, Laskin takin tuolille päälläni oli vain leninki. Sain melkein heti itseni täyteen spermaa pyyhin niiden pyyhkeeseen välillä miehet vaihtui ovella oli yksi joka rahasti.
      Kotona laskin rahoja neljä sataa viisikymppiä. Makoilin sängyssä kosketin arkaa pillua sormet sotkeutu heti spermaan tuli hirveä halu makasin silmät kiinni ja muistelin hain jääkaapista jotain isoa katsoin kurkkua olin ostanut isoimman mitä löysin poistin muovin silittelin sen pintaa se oli pieniä kyhmyjä täynnä kävin vessassa voitelin sen rasvalla menin sänkyyn sammutin valot olin täysin pimeässä työnsin sisään järkytin vähän kuinka pitkälle voin työntää liikutin edes taas tunsin kuin olisi oikea iso musta kalu ollut sisässä pumppasin nopeaan sain järkyttävän orgasmin ovi aukeni Salme katsoi äiti minä olisin syönyt sen nauroin tämä on minun Salme tuli viereen kuiskas saanko minä vedin pois ja avasin tyttäreni jalat työnsin sievästi laskeuduin alas sperma tuoksui otin kurkun pois maistoin tyttö Salme kuiskasi äiti jatyrkytti pilluaan suuta vasten kun alkoi saada orgasmia työnsin kurkkua sisään ja pyöritin Salme kiljui ja vapisi oissa ruiskahteli käsille Salme oli muissa maailmoissa ja sitten rauhottui.
      Makoiltiin vierekkäin sanoi ei me tarvita kuin kurkku oli hiljaista sitten alkoi nauru naurettiin pitkään.
      Kun alkoi olla kevät laskettiin rahat sitä oli viisi tuhatta viisi sataa ,tilattiin ulkomaan matka. Kun palattiin lopetettiin huorana oleminen onneksi ei tarttunut tauteja.

• Ei näy tämä video kyllä enää!?

• Anonyymi

Sama satusetä taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      90
      8150
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      94
      8008
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      172
      6161
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      12
      5383
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5168
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      22
      4241
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3990
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3865
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3789
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      51
      3637
    Aihe