Oletko avustanut Venäjän köyhiä?

Ottaa se pattiin :(

Miltä nyt tuntuu?

Minä olen rajaseudun lapsia ja lastenkotilapsia avustanut rahalahjoituksilla suomalaisen järjestön kautta.
Säälitti se lasten kurjuus.
Nyt tuntuu inhottavalta, että aseisiin Venäjä laittaa rahansa eikä hoida omia köyhiään. Minä Venäjän köyhiä autoin ja nyt Venäjä presidenttinsä johdolla kiusaa ja uhkailee aseillaan.

12

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiippi.

      En ole, vielä.

      Mitä heevatan tekemistä pähkäpäisten johtajien toimiin on kurjien lastenkotien asukkailla?
      Miksi Pohjois-Korea valloittaa avaruutta, vaikka kansa syö rikkaruohoja?

    • ap.

      Ei Venäjän oligarkkien jälkeläiset joudu tietämättöminä, minne ovat menossa, toisen valtion puolelle taistelemaan ja kuolemaan.
      Köyhemmän kansanosan jälkeläiset lähetetään taistelemaan.

    • njet kiitos

      En ole avustanut enkä tule avustamaan ikinä enkä missään olosuhteissa.

    • reppuriika

      Olen auttanut ja autan kyllä edelleenkin. Tänään tuli jälleen MissionPossible-infolehtinen. Järjestö auttaa Itä-Euroopan katulapsia, ongelmaperheitä uuteen elämään. Eräs olisi soitti tänään pyytäen avustusmatkalle Karjalaan tulkiksi, mutta tällä hetkellä ei ole viisumia.
      Ei pidä sokea politiikkaa yksittäisten kärsivien ihmisten asioihin.
      Autan minkä näen osakseni tulevan kakkia ihmisiä niín kotimaassa kuin ulkomailla kansallisuuteen katsomatta.
      Neulon myös sukkia, lapasia ja pipoja Romaniaan Patmos Lähetyssäätiön toimittamiin joulunlapsipaketteihin.
      En mainosta erinomaisuuttani vaan heitän tämän vinkkinä teille kaikille. Mukaan vain tekemään hyvää - mukaan mahtuu!

      • sitroen.

        Avustat maailman rikkainta kerjäläistä?

        Eikö Suomen maanpetturipoliitikot muka avusta riittävästi? Sinun pitää vielä lisää avustaa?

        No kukin tavallaan... Ei moni edes halua tietääkään kuinka vähällä järjellä näitä maailman asioita hoidetaan...


    • Ehkäpä vaan

      olen avustanut venäläisiä, siis veronmaksajana. Katsos kun täällä Nikolain kaupungissa asuu kuulemma 4 000 venäläistä, ja meitin kommunistikokoomus ja ranta-hurrit, eli äärkkobee haluu tänne paljon mamuja kadun kulmin nyhjäämän, et olisi niin niin kansainvälinen kylä ?

      En muuten ole vielä selvillä mitä nuo tekevät elääkseen, ja epäilempä vaan, et sossunluukulta saavat elantonsa, eli näin sitä tulee "köyhiä" venäläisiä autettua tahtoi tai ei.

      • Nikol. kaup. -64 asu

        Näinhän se menee. Kaiken tämän järjettömyyden takana on sama ZWO kuin monen muunkin. Ihan löytyy netistä hakemalla, en ala toistamaan.


    • 5t6y

      Laitan vähät avustusrahani Afrikan lapsille kuten tähänkin asti.

      • sitroen.

        Niillähän saakin mukavasti aseita lastenkin tappamiseen. Afrikkaan on kärrätty rahaa ja kaikenlaista avustusta ainakin sata vuotta ja millä tuloksin? Sotaa, tuhoa, kärsimystä. Yhä tehokkaampia aseita entisten lisäksi. Rahvaan asema ei ole parantunut vähääkään. Aika näyttää mitä laboratorioissa kehitetty ebola saa aikaan, HIV ei ollut riittävän tehokas.


      • Jaksat höpöttää
        sitroen. kirjoitti:

        Niillähän saakin mukavasti aseita lastenkin tappamiseen. Afrikkaan on kärrätty rahaa ja kaikenlaista avustusta ainakin sata vuotta ja millä tuloksin? Sotaa, tuhoa, kärsimystä. Yhä tehokkaampia aseita entisten lisäksi. Rahvaan asema ei ole parantunut vähääkään. Aika näyttää mitä laboratorioissa kehitetty ebola saa aikaan, HIV ei ollut riittävän tehokas.

        Ole sinä hiljaa.


      • yksilö
        Jaksat höpöttää kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa.

        Et siis salli muita mielipiteitä kuin omasi. Olet väärässä paikassa, täällä jokaisella saa olla oma mielipide.


      • -----
        yksilö kirjoitti:

        Et siis salli muita mielipiteitä kuin omasi. Olet väärässä paikassa, täällä jokaisella saa olla oma mielipide.

        Niinpä, miinusta ikävä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe