NWO tuo Ebola viruksen eurooppaan ja amerikkaan....

H.T.

Mitä sanoisivat palstan evokit tähän?

15

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evolutionist

      Evoluutiota ja luonnonvalintaapa tuo tietysti todistaa.
      Se on ennustettu evoluutioteoriassakin.

    • Nauramme vilpittömän huvittuneesti.

    • Näin he haluavat sinun uskovan ja levittävän tuota valheellista tietoa. Oikeasti he käyttävät tuota vain pelotteena, saadakseen ihmiset koekaniineiksi "kokeelliselle" "ebola-rokotteelle".

      • mutuntutkia

        Kerro lähteesi.


      • mutuntutkia kirjoitti:

        Kerro lähteesi.

        Lähde NWO-Illuminati-reptiliaani-alien -paljastuksiin? Sanotaan niin, että ehkä sain ajatustasolla kaapattua heidän mahdollisesti käymän keskustelun.


      • mutuntutkia
        marathustra kirjoitti:

        Lähde NWO-Illuminati-reptiliaani-alien -paljastuksiin? Sanotaan niin, että ehkä sain ajatustasolla kaapattua heidän mahdollisesti käymän keskustelun.

        Minkä diagnoosin psykiatrisi sinusta antoi?


      • mutuntutkia kirjoitti:

        Minkä diagnoosin psykiatrisi sinusta antoi?

        Terve.


      • marathustra kirjoitti:

        Terve.

        Siis sama diagnoosi kuin Paasikivellä, josta tuli sittemmin tasavallan presidentti.

        Juhokusti on muuten yhä ainoa nupistaan terveen papereilla varustettu pressamme.


      • ei hunsvott
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Siis sama diagnoosi kuin Paasikivellä, josta tuli sittemmin tasavallan presidentti.

        Juhokusti on muuten yhä ainoa nupistaan terveen papereilla varustettu pressamme.

        Paasikiven jälkeen alkoi presidenttien tasossa kiilamainen alamäki.
        Nyt lähestytään jo heikkouden huippua.


    • Tulipa se paiseruttokin ennenkuin NWO oli edes pilkahdus illuminaatin ilkeässä silmässä pyramidin päällä.

    • Otsikkosi kertoo että olet tyypillisen netissä levitettävän harhainformaation uhri. Tosiasiassahan me pahat & ilkeät & katalat & julmat & inhat & joka tavalla kauheat evokit levittelemme aivan lähiaikoina Ebolaa pitkin Afrikkaa, Aasiaa ja Etelä-Amerikkaa hävittääksemme niissä asuvat kristinuskoiset, islamilaiset ynnä muut kreationistit saadaksemme itsellemme lisää Lebensraumia.

    • Se se on justiinsa yksi tämän nettiajan huonoista puolista, että mikä tahansa hörhöily saa hetkessä tuhansia kannattajia. Aiemmin sellaiseen tarvittiin paljon jalka- ja käsityötä.

      Jos Adolf H:lla olisi ollut netti käytettävissään, kunkahan paljon rakoilua hän olisikaan saanut aikaan länsivaltojen "hyvärotuisen" enemmistön yleisessä mielipiteessä? Jollain Putinilla ei ole mitään eväitä vedota mihinkään, mutta Adolf H:lla olisi ollut niitä aika lailla. Ja Joseph G. olisi kyllä keksinyt, miten niitä olisi käytetty. Lopputulos: Lebensraum idässä olisi ollut tosiasia, kun britit ja amerikkalaiset yhä olisivat kiistelleet, sotiako vai ei.

      • Niinpä, yleiseen mielipiteeseen vaikuttamiseen on nykyisin aivan toisenlaiset mahdollisuudet.

        Mielenkiintoinen keskustelunaihe olisi Putinin "viidennen kolonnan" nettitoiminta Suomessa, mutta aihe on täysin palstan ulkopuolelta.


      • mutuntutkia
        illuminatus kirjoitti:

        Niinpä, yleiseen mielipiteeseen vaikuttamiseen on nykyisin aivan toisenlaiset mahdollisuudet.

        Mielenkiintoinen keskustelunaihe olisi Putinin "viidennen kolonnan" nettitoiminta Suomessa, mutta aihe on täysin palstan ulkopuolelta.

        Väität pokkana ettei Hitlerillä ollut salainen suunnitema maailman valloitukseen ja ettei hän käyttänyt kierosti propagandaa tahtonsa saavuttamiseen?
        Millä keinolla DDRssä saatiin virkavalta hallituksen toimien toteuttajiksi? Oliko se julkista kansalaisten vakoilua jota DDRssä tehtiin demokratian periaattein?


      • mutuntutkia kirjoitti:

        Väität pokkana ettei Hitlerillä ollut salainen suunnitema maailman valloitukseen ja ettei hän käyttänyt kierosti propagandaa tahtonsa saavuttamiseen?
        Millä keinolla DDRssä saatiin virkavalta hallituksen toimien toteuttajiksi? Oliko se julkista kansalaisten vakoilua jota DDRssä tehtiin demokratian periaattein?

        Voi sitä mielikuvituksen lentoa.

        >Väität pokkana ettei Hitlerillä (jne.)

        Katso mitä toiset ovat todella sanoneet äläkä sotke uniasi sekaan.

        Palataksemme reaalimaailmaan, Hitlerillä ei tietääkseni tiedetä olleen ainakaan järjellistä suunnitelmaa maailman valloittamiseksi. Eiväthän hänen resurssinsa riittäneet edes Euroopan valtaamiseen. Jaakko Aatolaisen mukaan Saksan sotakoneisto oli jo 1942 kaikkiin tehtäviinsä nähden aivan liian pieni. Maailma olisi ollut sille täysin utopistinen pala haukattavaksi.

        Toki ihmisillä on tälläkin hetkellä paljon suunnitelmia, joiden toteutumisen mahdollisuus on tasan nolla. Jotkut jopa suunnittelevat, mitä tekevät Jeesuksen hypätessä alas.

        DDR-höpinäsi ymmärtämiseen tarvittaisiin perähikiä–suomi-tulkkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe