Uusinnat ja dvd:t?!

Tahtookatsoa

Huhuu, käykö täällä enää ketään?!
Onko lupaukset uusia Kotikatu telkkarissa unohdettu kokonaan? Aivan ahterista, jos näin on. Ensin mennään lopettamaan hyvä sarja, luvataan siinä katsojien lepyttelyksi uusia ja sitten ei uusitakaan. Oliko tässä joku näyttelijöiden tekijänoikeuspalkkio-juttu? Joustakaahan nyt vähän näyttelijät, eikös se olisi kiva saada sitä omaa nassua näkyviin nostalgisissa merkeissä? Ketkähän mahtaa olla nämä näyttelijät, jotka eivät ymmärrä olevansa asiakaspalveluammatissa? Isot peukut alaspäin heille!
Toinen asia, mikä suututtaa valtavasti on se dvd-julkaisujen lopettaminen kesken. Parempi olisi, jos ei olisi sitten edes aloitettu. Itse en katsonut sarjaa tv:stä alusta asti, ja nyt häiritsee kun en ilmeisesti koskaan mistään saa katsottua neloskauden jälkeisiä tapahtumia. Katsoin televisiosta noin 5 viimeistä vuotta ja olen samaa mieltä kuin moni muukin, että nuo vanhemmat jaksot olivat parempia.
Tämä purkaus tuli nyt syksyn kynnyksellä mieleen, kun tekisi taas mieli hautautua hyvien tv-sarjojen pariin.
Mitäs arvelette, saisiko näille asioille vielä tehtyä jotain vai onko toivo kokonaan mennyttä? Onko mitään sisäpiirin tietoa tai huhuja liikkeellä?

5

1252

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elsa-Pekka

Milloin sinä näit ensimmäisen kerran kyseistä sarjaa? Minä katsoin sitä jo syksyllä 1995. Ihmisten vastaanotto oli aluksi nihkeä, mutta mielipiteet muuttuivat, kun sarjan käsikirjoittaja vaihtui.

• ap.

Olen siis katsonut DVD:ltä neljä ekaa kautta, kaikki mitä on julkaistu. En ihan tarkkaan muista missä vaiheessa aloin katsoa televisiosta. Kotikatu taisi kuitenkin olla jo muuttanut Kallioon, Mäkimaat eronneet jne. Tuntui, että moni asia oli muuttunut ja mun mielestä vähän väärään suuntaan ja hassustikin, kun niin paljon puuttui välistä.
      Muistan ajan kun kohistiin Rauhalasta tuottajana ja sen vaikutuksista sarjaan. Ja muutenkin sen vaiheen, kun sarjasta käsittääkseni aika monienkin mielestä hävisi inhimillinen lämpö ja se muuttui tietyllä tapaa saippuamaisemmaksi.
      Mutta en siis tahdo valittaa sarjasta, muistelen vaan mitä aikaa näin televisiosta. Jos pitäisin sarjaa huonona, niin enhän sitä näin kaipaisikaan.
      Tuntuu vain ja olen varmakin, että tosi monta "hyvää" vuotta tuosta välistä jäi näkemättä.

• Elsa-Pekka

Muistan 1990-luvun jälkipuoliskolta seuraavat seikat: ohjelmassa oli kuuluisa näyttelijä Kauko Helovirta, Mari Rantasilan yllä taisi olla sininen poliisiunivormu ja Mirja kaveerasi jonkun itsetuhoisesti käyttäytyvän tytön kanssa. Sitten yksi miespuolisista päähenkilöistä ryhtyi juopottelemaan, mikä leimasi näyttelijän.

• Anonyymi

Joo näin on.

• Anonyymi

Harmi, kun eivät tee lisää Kotikatu DVD-bokseja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1679
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe