Menkää kokoomuslaiset itsekin sinne Kiinaan työpaikkojen mukana. Viekää tuhkatkin pesästä mukanannne. Tehkää Suomesta Euroopan unionille susien ja karhujen reservaatti Venäjän kylkeen.
Menkää kokoomuslaiset Kiinaan !
5
198
Vastaukset
- Otsikossa kaikki
...
- Jallu
...niin päästään niistäkin yhteiskunnan eläteistä.
- unennäkijä
Jallu kirjoitti:
...niin päästään niistäkin yhteiskunnan eläteistä.
Sinäpä itse olet se riistäjä. Muutenkin pääkaupunkiseutu riistää muuta Suomea. Otan esimerkin. Eripuolilla maata on yliopistoapteekkeja, joiden kaikki verotulot menevät Helsinkiin. Erotkaa ihmiset yliopistoapteekin asiakkuudesa ja siirtykää käyttämään oman maakunnan ja paikkakunnan apteekkia. Silloin verotulot säilyvät omalla paikkakunnalla ja omassa maakunnassa.
- tonto
unennäkijä kirjoitti:
Sinäpä itse olet se riistäjä. Muutenkin pääkaupunkiseutu riistää muuta Suomea. Otan esimerkin. Eripuolilla maata on yliopistoapteekkeja, joiden kaikki verotulot menevät Helsinkiin. Erotkaa ihmiset yliopistoapteekin asiakkuudesa ja siirtykää käyttämään oman maakunnan ja paikkakunnan apteekkia. Silloin verotulot säilyvät omalla paikkakunnalla ja omassa maakunnassa.
Sinne ne stadiin menee koko maasta kaikki alvit ja varainsiirtoverot sun muut. Sitte ne itkee kun joku ropo annetaan armosta takasin maakuntiin.
- helsinkiläinen
unennäkijä kirjoitti:
Kyllä se asia vaan on pääkaupunkiseudun (ja erityisesti Helsingin) kannalta toisinpäin; VALTIO RIISTÄÄ PÄÄKAUPUNKISEUTUA! "Ai miten muka?" noo... :
Otettiinpa niiden porvareiden ja demareiden yhteispelillä esim. Helsingiltä sen itse tuottamia rahoja 307 miljoonaa euroa vuodessa ja annetaan toisille kunnille, niin muutetaan varmasti muu Suomi tuottamattomaksi ja Helsingistä ja muusta pk-seudusta riippuvaiseksi, ja sitten tulee kepulaiset Paavon ihrapersettä nuollen uudessa hallituksessa demareiden syliin jatkamaan samaa touhua ==> PK-SEUDUN KURIMUS TAATTU!
Ai niin; rojautetaan vielä kaikkien Suomen kuntien päälle lisää velvoitteita, joihin ainakaan Helsingillä ei hallituksen ryöstöreissun jälkeen ole varoja pahemmin käytettävänä...
Jospa unennäkijä ja tonto ottaisivat hiukan enemmän asioista selvää ja lopettaisivat *n puhumisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770